کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین

کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین
کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین
کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید MDF
  • جنس درب: های گلاس سفید
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  •  لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لکن استیل
  • هود: مخفی زیر کابینتی
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین

کابینت های گلاس همراه صفحه کورین زیبا را در این دکور مدرن مشاهده میفرمایید که همانطور که مشهود است در قسمت کابینت های دیواری این دکور و جزیره آشپزخانه به صورت کابینت پله ای یا شکست دار طراحی و اجرا شده است. در بخش ورودی این آشپزخانه مدرن باکس های دکوری تعبیه شده. همچنین در کابینت های شیکِ این دکور از دستگیره مخفی استفاده شده. و برای حفظ کردن سبک مدرن دکور و نظم بیشتر از کمد فر و باکس یخچال در دکور استفاده شده است.

این دکوراسیون با کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین دارای جزیره آشپزخانه زیبا همراه شکست ارتفاع می باشد. کابینت های هایگلاس در طرح ها و رنگ های متفاوت و در دو نوع مات و براق از برند های ایرانی و ترک در بازار موجود می باشد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین، های گلاس دو رنگ سفید و مشکی انتخاب شده است. که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در این سبک می‌باشد. همانطور که مشهود است انتخاب دو رنگ برای ایجاد تضاد رنگی همچنین صفحه‌ی کابینت سنگ کورین مشکی استفاده شده است که در کنار شکست سفید صفحه اچ پی ال ترکیب جذابی برای دکور شده است که فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه تعبیه نموده است.

در قسمت نورپردازی این دکور کابینت های گلاس سفید مشکی با توجه به رنگ انتخاب شده در کابینت‌ها؛ از چراغ‌های هالوژنی در سقف برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است.

نمونه کار کابینت هایگلاس سفید مشکی

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس درب های این کابینت های گلاس ترک agt است. در این دکور از تاج و زیر چراغ استفاده نشده تا جنبه مدرن کابینت ها حفظ شود. جنس صفحه این کابینت مدرن دو رنگ صفحه کورین مشکی است که تا حدی ضد خش و ضد آب هم‌ می‌باشد.

یراق آلات

در این دکور شیک کابینت های گلاس همراه صفحه کورین مشکی با بدنه کابینت ام دی اف از دستگیره مخفی و اصطلاحا تاچ استفاده شده است. در این دکور شیک از لولا و یراق آلات درجه یک استفاده شده و کلیه یراق آلات و کابینت ها دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین هستند.

قیمت کابینت های گلاس را به روز و از اتحادیه کابینت بگیرید تا سرتون کلاه نذارن.

زمان تحویل کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید نمونه کار کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین بیست الی چهل روزه از موعد قرارداد وجود دارد و این پروسه نسبتا طولانی به جهت حجم بالای سفارشات شما عزیزان است. گرچه وجود حساسیت در روند تولید کابینت ها بی تاثیر نیست. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

کابینت هایگلاس دو رنگ

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه U شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.