کابینت ام دی اف قهوه ای

کابینت ام دی اف قهوه ای
کابینت ام دی اف قهوه ای
کابینت ام دی اف قهوه ای
کابینت ام دی اف قهوه ای
کابینت ام دی اف قهوه ای
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : هایگلاس کرم و ام دی اف ملامینه قهوه ای
  • جنس صفحه روی کابینت : hpl شرکتی
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : دو لگن استیل
  • هود : مخفی
  • گاز : پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ام دی اف قهوه ای

نمونه کار کابینت ام دی اف قهوه ای رو در تصویر مشاهده می کنید. ترکیب دو رنگ پر طرفدار کرم و قهوه ای می باشد. در این آشپزخانه از ورقه های هایگلاس و ملامینه با رنگ کرم و قهوه ای که تضاد زیبایی را ایجاد می کند استفاده کرده ایم. سینک دو لگن استیل توکار به همراه دسته های استیل نمای زیبایی دارد. کابینت های دیواری های گلاس، با عمق پنجاه و هفت و فوق برجسته. با عمق سی و دو سانتی متر که این موضوع باعث شده است. کار از یکنواختی خارج شود.

جهت آشنایی با انواع کابینت ام دی اف کلیک کنید.

گاز تعبیه شده ی تو کار و پنج شعله همراه با هود مخفی است. کابینت جزیره با صفحه اچ پی ال به عنوان میز صبحانه خوری قابل استفاده است. چهار کشو در پایین برای قرار داد وسایل مورد استفاده ی سرو غذا قرار دارد. ضمن اینکه باعث زیبایی محیط هم شده است.برای دیده نشدن پایه های کابینت از پاخور هایی با روکش فوق برجسته استفاده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

در این آشپزخانه بنا بر سلیقه مشتری از دو رنگ کرم و قهوه ای از سمپل هایگلاس و ملامینه استفاده شده، همچنین برای جذابیت و شیکی این دکوراسیون از لامپ های هالوژنی در سقف کاذب و لامپ های led در قسمت بین کابینت زمینی و دیواری و قسمت باکس های دکوری استفاده شده است.

جهت آشنایی با اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه اینجا کلیک کنید

متریال کابینت ام دی اف قهوه ای

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت ام دی اف قهوه ای از ام دی اف سفید درجه یک انتخاب شده است. جنس روکش درب ها هایگلاس و ملامینه ایرانی انتخاب شده است که از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین و در عین حال با کیفیت ترین مدل های کابینت ایرانی می باشد.درب کابینت ام دی اف پس از سایز شدن توسط برشکار، نوار پی وی سی هم رنگ در چهار طرف توسط دستگاه اتوماتیک چسبانده می‌شود. که این امر بدین منظور است که خامی ورق ام دی اف معلوم نشود و کار یک دست و شیک دیده شود. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار صفحه اچ پی ال شرکتی می باشد.

یراق آلات

در این آشپزخانه از دستگیره استیل استفاده و جنس لولا ها و جک های این دکور شیک آرام بند است. لازم به ذکر است نوین کابین گارانتی دوازده ماهه و خدمات پس از فروش سی و شش ماهه روی محصولات و یراق آلات خود ارائه می دهد پس بدیهی است تا از بهترین متریال و یراق آلات در تمامی محصولات خود استفاده کنیم.

زمان تحویل کابینت ام دی اف قهوه ای

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ام دی اف قهوه ای بازه زمانی بیست الی چهل روزه از موعد قرار داد وجود دارد. که البته روند تحویل کابینت مدرن نسبت به کابینت کلاسیک در زمان کوتاه تری اتفاق می‌افتد. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ملامینه
گالری تصاویر کابینت ملامینهدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه g شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ملامینهکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت زمینیکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام وقت بخیر کار برای شهرستان هم تولید میکنید؟
    با تشکر از عوامل سایت

    پاسخ
  • رویا محمودی
    شهریور 11, 1398 10:33 ق.ظ

    سلام روز خوش کار خیلی تمیز و شیکی شده موفق باشید
    میشه نمونه کارهاتون رو حضوری هم دید؟!

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      بله صد البته نوین کابین به جهت رفاه حال شما اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه در محل کارخانه نموده تا بازدید کنندگان از نزدیک انواع کابینت از نظر متریال و سبک را مشاهده و لمس کنند، بازدید از این نمایشگاه رایگان و برای عموم آزاد است و تنها کافیست قبل از حضور با شماره تلفنهای نوین کابین تماس برقرار کرده و زمان بازدید را مشخص نمایید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.