کمد دیواری سفید طلایی

کمد دیواری سفید طلایی
کمد سفید و طلایی
کمد دیواری دو رنگ سفید طلایی
کمد دیواری سفید طلایی
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : هایگلاس سفید مات
  • لولا و جک : آرام بند

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کمد دیواری سفید و طلایی

رنگ طلایی، یک رنگ لوکس و پر زرق و برق است که از گذشته تا کنون مربوط به فضاهای شاهانه و متجملانه بوده و هست. امروزه د دکوراسیون از رنگ طلایی زیاد استفاده‌ میشود و در ترکیب با رنگ های دیگر بکار برده میشود. اگر می‌خواهید در طراحی دکوراسیون داخلی جزئیاتی داشته باشید که براتون حس حضور در چنین فضایی رو تداعی کنه، انتخاب کمد دیواری سفید و طلایی فکر خوبیه!

به یک کمد فکر کنید که تمامی اون طلایی باشه برای استفاده از این رنگ در انواع کمد دیواری باید توجه داشته باشید که رنگ طلایی با تمامی ابهتش، زمانی زیباست كه ظرافتش هم در نظر گرفته بشه. استفاده از این رنگ در طراحی اندکی مهارت می‌خواهد. در صورتی که تناسب رو رعایت نكنید حضور همین رنگ جذاب می‌تونه فضا رو خیلی آزار دهنده کند. حتما این اون چیزی نیست که دنبالشید! اما یک کمد دیواری سفید و طلایی در حالی که رنگ طلایی به صورت هوشمندانه در اون بکار رفته باشد می‌تواند چشمگیر باشد. در واقع از این رنگ تو هر قسمتی از محیط داخلی خونه‌تون که استفاده کنید منجر به لوکس به نظر رسیدن اون فضا میشه. استفاده از این رنگ در کمد هایی که کلاسیک ترند بیشتر مشهور است.  استفاده از رنگ طلایی تو سبک مدرن هم باعث میشه این سبک کمی به سمت تجمل کشیده بشه و سادگی خودش رو از دست بدهد.

مدل کمد دیواری جدید

اگر کمد دیواری سفید طلایی شما سبک مدرن داشته باشد، مثلاً کمد‌ی از جنس هایگلاس، رنگ طلایی در طراحی اون در سطوح صاف‌تر استفاده می‌شود . اما در سبك كلاسيك، مثل کمد‌ دیواری وکیوم کاربرد این رنگ بیشتر روی منبت‌ها و ابزارهای چوبی و پرنقش‌ و نگار به كار میرود. برای اینکه این رنگ دلتان را نزند میتوانید فقط در دستگیره ها بکار ببرید. درضمن دستگیره طلایی برای کمد سفید همیشه زیباست و هیچوقت از مد نمیافتد. نورپردازی به رنگ طلایی برای کمد سفید طلایی یک راه ارزان و ساده برای زیبایی ست‌؛ البته در استفاده از نور محتاط عمل کنید، نور زیاد در برخورد با رنگ طلایی ممکنه باعث ناخوشایند شدن محیط بشه.

این کمد دیواری سفید و طلایی که در تصویر مشاهده میکنید یک کمد چند در میباشد که دو قسمت چپ و راست مخصوص آویز لباس و دیگری برای قراردادن کفش میباشد و درب وسط باکس های مجزا بنا به سلیقه ی شماست. داخل این کار ام دی اف روشن و بیرون سفید که با رنگ طلایی تلفیقی زیبا درست کرده است.

تمایل افراد به داشتن یک زندگی لوکس و لاکچری باعث این شده که کمد دیواری سفید و طلایی جزو محبوب‌ترین و زیباترین سبک کمد‌‌ها باشد. اگر با دیدن نمونه‌های این مقاله به انتخاب این رنگ از کمد ترغیب شدید ولی کمد‌ساز کاربلد و حرفه‌ای رو نمی‌شناسید کافیه با نوین کابین در ارتباط باشید تا هم ایده و نقشه‌ی اجرایی کار رو به شما بدهد.

ویدئو انواع مدل کمد دیواری را از دست ندهید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کمد دیواری
گالری تصاویر کمد دیواریدکوراسیون داخلی منزل
عکس کمد دیواریعکس های کمد دیواری اتاق خوابکمد دیواری شیکمدل جدید کمد دیوارینمونه کارهای کمد دیواری مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.