کمد دیواری هایگلاس روشن

کمد دیواری هایگلاس روشن
کمددیواری هایگلاس روشن
کمددیواری های گلاس روشن
کمد دیواری هایگلاس روشن
  • جنس بدنه : ام دی اف سفید
  • جنس درب : هایگلاس روشن
  • لولا و جک : آرام بند

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کمد دیواری هایگلاس روشن

کمد دیواری هایگلاس روشنی را که در تصویر مشاهده می فرمایید با نورپردازی مناسب جلوه بهتری به نمونه کار بخشیده است. کمد دیواری درب بازشو دارای کشو، طبقه بندی و کتیبه های درب ریلی و قفسه تلویزیون می باشد. کمد دیواری های مدرن این ظرفیت را دارد تا از دو یا چند رنگ در آنها استفاده شود. به این دلیل که تنوع رنگ و طرح در این نوع کمد دیواری بسیار بالاست. و با توجه به هر سلیقه ای طرح و رنگ موردنظر وجود دارد.

مدل کمد دیواری میتواند برای اتاق خواب بزرگسال، کودک و جایی که شما احساس نیاز برای قرار دادن وسایلتان میکنید مناسب باشد. کمد لباس و کمد دیواری به اندازه ای وجود و طرحش مهم است. که شاید فقدان کمد یا یک طرح نامناسب در یک اتاق از منزل، ما را از اجاره یا خرید آن منصرف کند. کمد دیواری هایگلاس روشن به دلیل تنوع رنگ و طرح فراوان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

جهت مشاهده عکس و مدل کمد دیواری کلیک کنید.

کمد دیواری با توجه به کوچکی فضای آپارتمان های امروزی یک ضرورت است. این کمد های زیبا و جادار می توانند نظم و سامان بیشتری را در آپارتمان های کوچک ایجاد کنند. ساخت کمد لباس در گوشه ای از اتاق خواب و یا در پرتی بین ستون بهترین ایده برای استفاده حداکثری از فضای داخل آپارتمان است. ساخت چهارچوب کمد دیواری با متریال مقاوم در استحکام آن نقش دارد لذا بهترین مواد اولیه برای قالب بندی و ساخت کمد دیواری پذیرایی به کار می رود. برای سفارش طراحی و ساخت کمد دیواری هایگلاس روشن می توانید با تماس تلفنی و یا ثبت درخواست در سایت نوین کابین اقدام کنید، همچنین جهت مشاهده مدل های بیشتر از اینستاگرام نوین کابین دیدن فرمایید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کمد دیواری
گالری تصاویر کمد دیواریدکوراسیون داخلی منزل
طرح کمد دیواریعکس کمد دیواریعکس های کمد دیواری اتاق خوابکمد اتاق کودککمد دیواری شیکمدل جدید کمد دیوارینمونه کارهای کمد دیواری مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.