کمد دیواری کلاسیک سفید

کمد دیواری سفید کلاسیک
کمد دیواری سفید
کمد دیواری کلاسیک سفید
کمد دیواری کلاسیک
کمد دیواری سفید کلاسیک
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : کلاسیک سفید
  • لولا و جک : آرام بند

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کمد دیواری کلاسیک سفید

با کمد دیواری کلاسیک سفید به جنگ با ریخت و پاش خونتون برید. 😉 کمد دیواری یک وسیله ی خیلی مهم در خانه به خصوص در اتاق ها می باشد. این کمد وجودش مانند حضور کابینت در آشپزخانه فوق العاده اهمیت دارد. کمد دیواری امروزه انواع مختلفی دارد که بدنه ی آن ها ام دی اف می باشد و درب های آن در سبک های مختلف تولید می شود. مثل این مطلب که با توجه به عکس نمونه کار در مورد سبک کلاسیک صحبت می‌کنیم.

سبک کلاسیک چه در قالب کمد دیواری و چه کابینت کلاسیک و هر کالای دیگر گران قیمت ترین، زیبا و لاکچری ترین سبک می باشد. پس اگر کار های کلاسیک را می پسندید و هزینه ی آن برای تان اهمیت ندارد بهترین گزینه انتخاب محصولات کلاسیک می باشد . حالا در این قسمت می خوام بگم چرا انقدر از آن تعریف می کنم.

قبل از مطالعه ادامه مطلب پیشنهاد می‌کنم با کمد دیواری کلاسیک و این سبک بیشتر آشنا شوید.

کمد دیواری کلاسیک سفید تصویر از جنس روکش چوب است. در صورتیکه می‌تواند از نوع تمام چوب یا روکش چوب باشد. تمام چوب عمر بسیار زیادی دارد و در صورت خرابی مثل خیلی از کابینت ها نیاز به تعویض ندارد و قابل تعمیر می باشد. جنس آن چوب طبیعی ست برای همین است که هزینش از مابقی بالا ترست. البته در سبک کلاسیک روکش چوب هم داریم که هزینه ی کم تری دارد و در ظاهر تفاوتی با کار های تماما چوب ندارد فقط در آن کم تر از چوب طبیعی استفاه شده است و بدنه ی کار بیشتر از ام دی اف خام می باشد.

عکس و مدل کمد دیواری برای اتاق کوچک و بزرگ

کمد دیواری که مشاهده می فرمایید یک کار کلاسیک می باشد به رنگ سفید، که این رنگ بسیار برای اتاق مناسب است و محیط را دلباز می کند و مناسب اتاق های کوچک تر است. در این کار کشو های بسیاری کار شده، در قسمت زیرین 6 کشو و در قسمت راست آن، آویز لباس و وسط کار آینه های عمودی باریک و در قسمت چپ یک سری قفسه برای قرار دادن کیف و کفش و بالای کار هم 6 درب مجزا قرار گرفته است. این کمد دیواری بسیار عالیه چون بسیار جا دار است و در قسمت چپ سمت دیوار یک سری قفسه قرار گرفته است که به دلخواه شما می تواند جای کتاب یا دکوری نیز باشد.

با کابینت سفید و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

نور پردازی اتاق فوق العادس و رنگ سفید کمد و هالوژن های موجود در سقف اتاق و پنجره ی بزرگ و همین طور وجود کف پوش روشن همه باهم هماهنگ بوده و باعث زیبایی و نور پردازی هر چه بیشتر اتاق می شود.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کار های کمد دیواری به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کمد دیواری
گالری تصاویر کمد دیواریدکوراسیون داخلی منزل
آشپزخانه L شکلدکوراسیون داخلیطرح کمد دیواریعکس کمد دیواریعکس های کمد دیواری اتاق خوابکمد دیواری شیکمدل جدید کمد دیوارینمونه کارهای کمد دیواری مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.