کابینت با جزیره گرد

کابینت با جزیره گرد
جزیره منحنی
جزیره منحنی رنگ تیره
جزیره برای کابینت نئوکلاسیک
جزیره کابینت نئوکلاسیک
جزیره منحنی جدید
کابینت با جزیره گرد
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: نئوکلاسیک
  • جنس صفحه روی کابینت: کوارتز
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تک لگن استیل به علاوه سینک جزیره
  • هود: ندارد
  • گاز: پنج شعله روی جزیره

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت با جزیره گرد

کابینت نئوکلاسیک سبکی جدید است. این کار همان ظاهر کلاسیک را دارد با این تفاوت که به سمت مدرنیته شدن نیز کشیده شده است. کابینت نئوکلاسیک علاوه بر اینکه رنگ های متنوعی دارد همچنین دست تولید کننده را برای طراحی و اجرای مدل های متنوع به شدت باز گذاشته. در این تصویر عکس کابینت با جزیره گرد را مشاهده میکنید. همچنین لازم به ذکر است مقاومت بالای این سبک کابینت باعث طول عمر بالای آن نیز می شود.

در این سبک آشپزخانه ها معمولا جزیره هم به کار برده می شود. آشپزخانه ای که در تصویر مشاهده می کنید دارای جزیره خاصی به شکل گرد و منحنی است که آشپزخانه را از سادگی خارج کرده است. آشپزخانه ای که مشاهده می کنید شامل جزیره نیز می باشد.

با کابینت نئوکلاسیک و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

استفاده از جزیره گرد کار خلاقانه ای است و می توانید با توجه به سلیقه خود انواع مختلفی از جزیره گرد را در آشپزخانه خود بکار بگیرید. این نوع جزیره، آشپزخانه را به سمت مدرن بودن نزدیک می کند. صفحه طراحی شده در این جزیره از جنس کوارتز است که ضد آب و رطوبت می باشد. این جزیره گرد دارای امکاناتی مانند سینک تک لگن و گاز رومیزی می باشد. همچنین تعدادی کابینت زمینی و کشو و جای قرار دادن ماگ برای جزیره طراحی شده است. درمورد جزیره آشپزخانه و مدلهای جدید آن پیشنهاد میکنم مطلب جزیره آشپزخانه 2024 را از دست ندهید.

از آنجا که آشپزخانه نسبتا بزرگ با کابینت با جزیره گرد و دارای فضای زیادی است برای رنگ کابینت ها محدودیت رنگی وجود نداشته و باتوجه به سلیقه خاص مشتری عزیز از دو رنگ طوسی و قهوه ای روشن استفاده شده است. این آشپزخانه دارای امکاناتی مثل تعداد زیادی کابینت، جزیره گرد، کاور یخچال، دو عدد سینک، فر تو کار و… می باشد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگی که برای این آشپزخانه ی زیبای با کابینت با جزیره گرد انتخاب شده، رنگ طوسی و کرم است. این دو رنگ هارمونی خوبی با هم دارند و از رنگ های پرطرفدار در بین کابینت های نئوکلاسیک هستند. با توجه به نور نسبتا کم آشپزخانه، استفاده از هالوژن های سقفی در این طراحی کار بسیار هوشمندانه ای بوده است. رنگ کابینت ها، با توجه به اندازه و میزان نور فضا و همچنین سلیقه مشتری انتخاب می شود.

اگر در انتخاب رنگ کابینتتون مردد هستید مطلب رنگ کابینت را از دست ندهید.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت با جزیره گرد از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ کوارتز تیره می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد و همین طور برای تمام میز ها و صفحه ی کابینتی و رویه ی جزیره استفاده شده است.

یراق آلات

در این کابینت با جزیره گرد، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس استیل است. علاوه بر این ریل کشوها بلوم می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده است.

با کابینت ام دی اف و مزایا معایب آن بیشتر آشنا شوید.

زمان تحویل کابینت با جزیره گرد

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت با جزیره گرد بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت نئوکلاسیک بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک
گالری تصاویر کابینت انزودکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
آشپزخانه U شکلعکس آشپزخانه سادهکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ تیرهکابینت رنگ روشنکابینت زمینیکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.