عکس کابینت ممبران سفید

عکس کابینت ممبران سفید
دکوراسیون کلاسیک سفید
درب ابزار خورده ممبران
کابینت وکیوم
کابینت ممبران
عکس کابینت ممبران سفید
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ممبران
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تک لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: چهار شعله مبله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

عکس کابینت ممبران سفید

عکس کابینت ممبران سفید را در این تصویر مشاهده می‌فرمایید. با توجه به فضای محدودی که در اختیار داریم این کار فاقد کانتر و جزیره می‌باشد. اما نمای کلی کابینت آشپزخانه به نحوی طراحی شده است که بتوان از تمام فضاها استفاده کرد. همچنین زیر پنجره، بهترین محل برای قرار دادن سینک ظرف شویی در این آشپزخانه است که بیشترین میزان ورودی نور را داراست. بنابراین سینک تک لگنه‌ی توکار در این محل نهادینه شده است. و همانطور که مشخص است مایکروفر این دکور بالای هود مخفی قرار داده شده که حد فاصل آن با گاز مبله را با سنگ ریزه‌های روی کاشی بین کابینتی پوشانده‌ایم. این نمونه کار با تاج های ساده و ابزار خورده شده زیباتر شده‌ است. همینطور از پاخور در پایین کابینت‌های زمینی استفاده شده تا پایه‌های کابینت را پنهان کند و از نظر بصری کابینت ها زیباتر دیده شوند.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

همانطور که در عکس کابینت ممبران سفید ملاحظه می‌فرمایید. انتخاب این رنگ سفید با توجه به فضایی که در اختیار بوده بسیار هوشمندانه است. زیرا رنگ سفید فضا را بزرگتر نشان می دهد. همچنین برای تضاد رنگی و چشم‌نوازی بیشتر از صفحه‌ای به رنگ مخالف یعنی مشکی استفاده شده است. علاوه بر این با توجه به اینکه نور طبیعی کمی؛ از پنجره وارد آشپزخانه شده است. و ترکیب آن با این رنگ محیط آشپزخانه را روشن‌تر می‌کند. همچنین برای نورپردازی و جبران این کمبود نور از لوستر ها و ال ای دی های ریسه‌ای در زیر کابینت استفاده شده است.

متریال کابینت

جنس صفحه‌ی این آشپزخانه از سنگ مصنوعی کورین مشکی است. انتخاب این جنس در کارهای کلاسیک جلوه شیک تری به نمای کار می‌بخشد. جنس بدنه داخلی ام دی اف می‌باشد. و همچنین که در عکس کابینت ممبران سفید مشاهده می‌فرمایید؛ در قسمت درب‌های این دکور آشپزخانه شیک، از روکش ممبران استفاده شده است. درب‌های این کابینت با طرح دلخواه مشتری حکاکی شده و سپس روکش پی وی سی روی ورقه های آن پرس شده است.

یراق آلات

در کنار گاز یک اکسسوری ریلی قرار دارد تا دسترسی به وسایل پر کاربرد و کوچک آشپزخانه را هنگام آشپزی فراهم کند. دستگیره های این کابینت همانطور که در عکس کابینت ممبران سفید مشهود است از جنس استیل و ساده انتخاب شده. همینطور تمامی درب‌های کابینت‌ها به وسیله‌ی لولاهای آرام بند به راحتی باز و بسته می‌شوند. جنس ریل کشو ها تاندم است که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار هستند. کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین می‌باشند.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت کلاسیک ممبران سفید بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.