مدل کابینت روکش چوب

مدل کابینت روکش چوب
مدل کابینت روکش چوب
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: روکش چوب
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: یک لگن استیل
  • هود: مخفی زیرکابینتی
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات مدل کابینت روکش چوب

مدل کابینت روکش چوب قهوه ای شامل هود مخفی زیر کابینتی بالای گاز پنج شعله نهادینه شده است. و دارای کاور فر و ماکروفر می باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید اکثر نمونه کار های در این زمینه شامل درب های ابزار خورده هستند. همچنین از جزیره در این آشپزخانه استفاده شده است که با توجه به فضای آشپزخانه و نظر مشتری، سینک بر روی آن قرار گرفته است. همچنین برای این دکور ویترین شیشه ای طراحی شده است.

مدل کابینت روکش چوب همواره دارای تاج و زیر چراغ کلاسیک است. و از ستون و سر ستون های حکاکی شده بهره می برند. مغز این کابینت ها ام دی اف است و نکته جالب توجه این کابینت ها حکاکی روی درب ها به همراه رنگ کاری آنها می باشد، که نما و جلای زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد. از دیگر دلایل انتخاب کابینت روکش چوب قیمت مقرون به صرفه این نوع کابینت است، کابینت روکش چوب به جهت قابلیت رنگ آمیزی بسیار متنوع است این کابینت بیشتر تا اینکه محصول کار دستگاه های اتوماتیک باشد محصول هنر دست استاد کاران زبده و با تجربه است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

کابینت زوکش چوب لوکس در رنگ های متفاوت و متنوعی موجود است. در این آشپزخانه به دلیل وجود کافی امکان استفاده از رنگ های تیره نیز فراهم بود. روکش چوب قهوه ای رنگ بسیار پر طرفداری در سبک کابینت کلاسیک است. در انتخاب رنگ برای کابینت آشپزخانه اولین نکته نور طبیعی موجود در فضای آشپزخانه است. در این آشپزخانه علاوه بر وجود نور مناسب که از پنجره و آشپزخانه وارد محیط میشد از نور های اس ام دی در سقف آشپزخانه و قسمت آرک بهره گرفته شده تا رنگ زیبای دکور و وجود حکاکی های درب های کابینت در آشپزخانه بیش از پیش به چشم بیاید.

متریال کابینت

جنس بدنه کابینت روکش چوب قهوه ای از ام دی اف سفید صابونی تولید شده. همچنین درب های این کابینت لوکس از جنس روکش چوب است. این ذرب ها پس از سایز شدن توسط برشکار به مرحله سی ان سی می روند. در قسمت سی ان سی و توسط دستگاه تمام اتوماتیک نقش و نگار های مورد نظر روی درب ها پیاده می شود. در مرحله پایانی درب ها به قسمت رنگ کاری منتقل می شوند تا به وسیله دستگاه رنگ پاش به رنگ مورد نظر در بیایند. جنس صفحه این کابینت نیز از سنگ مصنوعی کورین ابزار خورده است.

یراق آلات

در این آشپزخانه شیک از اکسسوری سوپر مارکت استفاده شده تا دسترسی به وسایل پر کاربرد و کوچک آشپزخانه را راحت کند. در کابینت روکش چوب شیک از دستگیره های سرامیکی طلایی و طرح‌دار استفاده شده. همچنین جنس ریل کشو ها تاندم می باشد که از بهترین اجناس موجود در بازار است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. لولای استفاده شده برای درب ها از جنس آرام بند هستند. کلیه یراق آلات در شرکت نوین کابین دارای گارانتی سه ساله و خدمات پس از فروش پنج ساله می باشند.

زمان تحویل کابینت روکش چوب

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت روکش چوب طبیعی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت کلاسیک طرح چوب وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت روکش چوب بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت روکش چوب
گالری تصاویر کابینت روکش چوبدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
اکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت روکش چوبکابینت ایرانیکابینت رنگ تیرهکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.