کابینت ملامینه کرم

کابینت ملامینه کرم
کابینت ملامینه کرم
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : ملامینه کرم
  • جنس صفحه روی کابینت : hpl شرکتی پنج سانتی
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : دو لگن استیل
  • هود : مخفی
  • گاز : پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ملامینه کرم

نمونه کار کابینت ملامینه کرم را در تصویر مشاهده می فرمایید، این آشپزخانه دارای پاخور و کشو برای قرار دادن اکسسوری آشپزخانه است. همچنین نمای آن شامل دکوری و باکس می باشد و از ویژگی های کابینت ملامینه می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

کابینت روکش ملامینه در دسته بندی کابینت های مدرن قرار دارند و در اصل دارای مغز ام دی اف هستند و اسم جنس روکش آنها ملامینه است. روکش این نوع کابینت فاقد برجستگی است اما در رنگ های متنوع و جذابی طراحی و اجرا می شوند. کابینت ملامینه کرم از نظر قیمت جزو کابینت های ارزان قیمت محسوب می شود. امروزه بر خلاف گذشته در این نوع کابینت از تاج و زیر چراغ استفاده نمی شود تا جلوه ی مدرن تری به نمایش در آید. در کابینت ملامینه معمولا از صفحه های اچ پی ال پنج یا سه سانتی استفاده می شود. کابینت روکش ملامینه به جهت قیمت پایین تر نسبت به دیگر انواع کابینت طرفداران خاص خودش را دارد این کابینت ها از نظر رنگ و طرح بسیار متفاوت هستند.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

در این آشپزخانه بنا بر سلیقه مشتری از رنگ کرم از سمپل ملامینه استفاده کردیم همچنین برای جذابیت و شیکی این دکوراسیون از لامپ های هالوژنی در سقف کاذب و لامپ های led در قسمت بین کابینت های زمینی و دیواری و قسمت باکس های دکوری استفاده شده است.

جهت آشنایی با اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه اینجا کلیک کنید

متریال کابینت ملامینه کرم

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت ملامینه کرم از ام دی اف سفید درجه یک انتخاب شده است. جنس روکش درب ها ملامینه ایرانی انتخاب شده است که از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین و در عین حال با کیفیت ترین مدل های کابینت ایرانی می باشد.

درب کابینت ملامینه کرم پس از سایز شدن توسط برشکار، نوار پی وی سی هم رنگ در چهار طرف توسط دستگاه اتوماتیک چسبانده می‌شود. که این امر بدین منظور است که خامی ورق ام دی اف معلوم نشود و کار یک دست و شیک دیده شود. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار صفحه اچ پی ال شرکتی می باشد.

یراق آلات

در این آشپزخانه از دستگیره استیل استفاده و جنس لولا ها و جک های این دکور شیک آرام بند است. لازم به ذکر است نوین کابین گارانتی دوازده ماهه و خدمات پس از فروش سی و شش ماهه روی محصولات و یراق آلات خود ارائه می دهد پس بدیهی است تا از بهترین متریال و یراق آلات در تمامی محصولات خود استفاده کنیم.

جهت ثبت سفارش کابینت کلیک کنید

زمان تحویل کابینت ملامینه

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ام دی اف بازه زمانی بیست الی سی روزه از موعد قرار داد وجود دارد. که البته روند تحویل کابینت مدرن نسبت به کابینت کلاسیک در زمان کوتاه تری اتفاق می‌افتد. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ملامینه
دکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرنگالری تصاویر کابینت ملامینه
عکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ملامینهکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.