کابینت های گلاس کرم

کابینت های گلاس کرم
کابینت های گلاس کرم
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید برفی
  • جنس درب: های گلاس سفید و کرم بیانکو
  • جنس صفحه روی جزیره: اچ پی ال شرکتی ۵ سانتی
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: اوریب شیشه ای
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت های گلاس کرم بیانکو

کابینت هایگلاس کرم بیانکو را در تصویر نمونه کار مشاهده میفرمایید. همانطور که در عکس کابینت آشپزخانه مشهود است در ورودی آشپزخانه از دو باکس مستطیلی جهت جلوه و نمای بیشتر طراحی و اجرا شده است. محل قرارگیری جزیره آشپزخانه در بهترین قسمت این دکور زیبا و شیک کرم رنگ قرار گرفته که با ایجاد دو ورودی در آشپزخانه به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. در قسمت کابینت های دیواری این آشپزخانه از تاج و زیر چراغ استفاده شده. همچنین جنس صفحه این کابینت اچ پی ال پنج سانتی شرکتی می باشد.

کابینت‌ ها مدل‌های مختلفی‌ دارند که جنس داخلی اکثر آنها از ام دی اف ساخته میشود. و با روکش‌های مختلف به‌ بازار عرضه میشوند. روکش کابینت علاوه بر دوام و طول عمر، در زیبایی کابینت آشپزخانه نیز تاثیر مستقیمی‌ دارد. در این نمونه کار مشاهده گر یکی از روکش های براق موجود در بازار (های گلاس) و دو رنگ کد مختلف کرم از سمپل رنگ می باشید. علاوه بر این از پاخورهای ساده برای پنهان کردن پایه های کابینت و مرتب‌تر نشان دادن کار استفاده شده است.

کابینت سفید و معایب مزایای آن

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ این کابینت های گلاس کرم بیانکو انتخاب شده است همانطور که مشهود است برای ایجاد تضاد رنگی از دو رنگ کد کرم در این پروژه استفاده شده است تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم. در قسمت نورپردازی این دکور کابینت های گلاس کرم بیانکو از چراغ‌های هالوژنی در سقف برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است. و همانطور که مشهود است هم راستا با دکور از آرک و تعبیه‌ی چراغ های ال ای دی در زیر آن که علاوه بر زیبایی می‌تواند در مواقع لزوم کاربردی نیز باشد.

کابینت کلاسیک کرم را از دست ندهید.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت های گلاس کرم بیانکو از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس درب های این کابینت های گلاس ترک agt است. در این دکور از تاج و زیر چراغ استفاده نشده تا جنبه مدرن کابینت ها حفظ شود. جنس صفحه این کابینت مدرن کرم اچ پی ال پنج سانتی به همان رنگ است.

یراق آلات

در این دکور شیک کابینت های گلاس کرم با بدنه کابینت ام دی اف از دستگیره استیل استفاده شده است. در این دکور شیک از لولا و یراق آلات درجه یک استفاده شده و کلیه یراق آلات و کابینت ها دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین هستند.

زمان تحویل کابینت های گلاس کرم بیانکو

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید نمونه کار کابینت های گلاس کرم بیانکو بیست الی چهل روزه از موعد قرارداد وجود دارد و این پروسه نسبتا طولانی به جهت حجم بالای سفارشات شما عزیزان است. گرچه وجود حساسیت در روند تولید کابینت ها بی تاثیر نیست. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کارهای کابینت های گلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت هایگلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه U شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.