کابینت ام دی اف شیک

کابینت ام دی اف تیره
نمونه کار کابینت ملامینه
کابینت مدرن ارزان
کابینت روکش ملامینه
نمونه کابینت ملامینه
کابینت ام دی اف تیره
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : ملامینه
  • جنس صفحه روی کابینت : hpl شرکتی پنج سانتی
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : دو لگن استیل ( داخل جزیره )
  • هود : اوریب تلویزیونی
  • گاز : پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ام دی اف شیک

کابینت ام دی اف شیک در سبک کابینت های مدرن را در این آشپزخانه مشاهده می کنید. که با سبکی متفاوت اجرا شده است. این آشپزخانه دارای یک جزیره است که می توان از آن به عنوان میز صبحانه خوری نیز استفاده کرد. و در کنار آن سینک تک لگن به همراه آبچکون در بالای سینک برای قرار دادن ظروف، و دو کابینت دیگر که هر سه به صورت جکی باز می شوند، تعبیه شده است.

گاز پنج شعله ی توکار در کنار هود اوریب در رو به رو قرار گرفته شده است. در کنار آن از سه کشو برای قرار دادن وسایل آشپزی استفاده شده است. یک کمد در کنج دیوار قرار دارد. و تمام درب ها دارای دستگیره های نصب شده از جنس استیل می باشند. صفحه ی قرار گرفته شده در این آشپزخانه از جنس اچ پی ال سفید است. این آشپزخانه فاقد تاج، زیر چراغ و پاخور است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

در این آشپزخانه بنا بر سلیقه مشتری از رنگ قهوه ای تیره از سمپل ملامینه استفاده کردیم همچنین برای جذابیت و شیکی این دکوراسیون از لامپ های هالوژنی در سقف کاذب و لامپ های led در قسمت بین کابینت های زمینی و دیواری استفاده شده است.

جهت آشنایی با اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه اینجا کلیک کنید.

متریال کابینت ام دی اف

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت ام دی اف شیک از ام دی اف سفید درجه یک انتخاب شده است. جنس روکش کابینت ام دی اف از ورقه های ملامینه ایرانی انتخاب شده است که از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین مدل های کابینت موجود در بازار می باشد.

درب کابینت ام دی اف پس از سایز شدن توسط برشکار، نوار پی وی سی در چهار طرفشان توسط دستگاه اتوماتیک چسبیده می‌شود. که این امر بدین منظور است که خامی ورق ام دی اف معلوم نشود. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار صفحه اچ پی ال سفید می‌باشد.

عکس کابینت ام دی اف قهوه ای

یراق آلات

در این آشپزخانه از دستگیره استیل استفاده و جنس لولا ها و جک های این دکور شیک آرام بند است. لازم به ذکر است نوین کابین گارانتی دوازده ماهه و خدمات پس از فروش سی و شش ماهه روی محصولات و یراق آلات خود ارائه می دهد پس بدیهی است تا از بهترین متریال و یراق آلات در تمامی محصولات خود استفاده کنیم.

زمان تحویل کابینت ام دی اف

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ام دی اف بازه زمانی بیست الی سی روزه از موعد قرار داد وجود دارد. که البته روند تحویل کابینت مدرن نسبت به کابینت کلاسیک در زمان کوتاه تری اتفاق می‌افتد. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ملامینه
گالری تصاویر کابینت ملامینهدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه L شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ملامینهکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ تیرهکابینت زمینیکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.