کابینت ممبران سفید ساده

کابینت ممبران سفید ساده
کابینت ممبران سفید لاکچری
کابینت ممبران لاکچری
کابینت ممبران ساده
ممبران سفید ساده
دکور ممبران سفید ساده
سنگ کوارتز ممبران
نورپردازی آشپزخانه ممبران
کابینت ممبران سفید ساده
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ممبران
  • جنس صفحه روی کابینت: کوارتز
  • لولا و جک: آرام‌بند
  • سینک: یک لگن
  • هود: شومینه‌ای
  • گاز: پنج شعله مبله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ممبران سفید ساده

کابینت ممبران سفید ساده دکور این آشپزخانه لاکچری است. سینک توکار؛ یک لگنه انتخاب شده است و در کنار آن برای دسترسی بهتر ماشین ظرف شویی قرار دارد. در کابینت کنار سینک با توجه به فضای محدود از اکسسوری استفاده شده است. همینطور با توجه به این که گاز مبله می‌باشد و با وجود فضایی که در اختیار بوده چند کشوی کوچک برای ادویه‌جات و وسایل آشپزی تعبیه شده است. در کنار اجاق گاز؛ یخچال و یک کابینت کمدی کوچک قرار گرفته است تا هم کار را زیباتر نشان دهد و هم بتوان از آن برای قرار دادن ظروف بزرگ استفاده کرد. البته قبل از تهیه کابینت ممبران در دکور آشپزخانه لازم است معایب و مزایای کابینت ممبران را بدانید.

در این نمونه کار کابینت ممبران سفید ساده تاج ساده‌ای در بالای کابینت دیواری و همینطور زیرچراغ پایین کابینت ها استفاده شده است. به کاربردن پاخور پایین کابینت زمینی برای شیک‌تر به نظر رسیدن نمای کابینت‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. که در پایین کابینت های این دکور لوکس، استفاده  از این پاخورها را مشاهده می‌فرمایید.

رنگ و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ این کابینت ممبران سفید ساده به طراحی این دکور کمک می‌کند تا فضای آشپزخانه بزرگ‌تر به چشم بیاید. و با توجه به سلیقه‌ی مشتری کاشی بین کابینتی و سنگ صفحه‌ی کابینت نیز سفید نصب شده است. همانطور که در عکس کابینت ممبران مشاهده می‌فرمایید دو پنجره‌ی بزرگ در آشپزخانه قرار دارد. که نور کافی را برای این آشپزخانه تامین کرده است. با این حال از چند هالوژن در سقف برای انعکاس مناسب نور در همه جای آشپزخانه استفاده شده است.

متریال کابینت

جنس صفحه‌ی این مدل کابینت ممبران سفید ساده از سنگ کوارتز است. که از خصوصیات بارز آن می‌توان به این موضوع اشاره نمود که این سنگ تا حدی ضدخش است و می‌تواند سال‌های زیادی همراه کابینت‌ها باشد. علاوه بر این جنس بدنه‌ی داخلی نیز از ام دی اف سفید و پی وی سی انتخاب شده. تمامی درب‌های این دکور از جنس ممبران سفید است. و بعد از اینکه طرح دلخواه روی آن انتخاب و ابزار خورده شد. توسط دستگاه های تمام اتوماتیک روکش‌های ممبران روی آن پرس می‌شود.

یراق آلات

در دکور این کابینت ممبران سفید ساده از دستگیره های سرامیکی طلایی و ساده استفاده شده. همچنین جنس ریل کشوها تاندم می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. لولای استفاده شده برای درب ها از جنس آرام‌بند هستند. برای استفاده بهتر از فضایی که در اختیار داریم، از یک اکسسوری کرنر در کنج کابینت، سینک نیز استفاده شده است.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
اکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.