مدل کابینت لاکچری 2022

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

697 بازدید

وقتی صحبت از کابینت لاکچری می‌شه، هر کدوممون یه سبک و سیاق از کابینت در ذهنمون نقش می‌بنده. به قول مولانا «هر کسی از ظن خود شد یار من» و البته که قشنگی موضوع به همینه. برای ساخت کابینت لوکس ، از بهترین متریال و یراق ها استفاده می‌شه و کار ساخت و اجرای این سبک را اصولاً گروهی فوق حرفه ای به عهده می‌گیرن.

برای ساخت کابینت های سلطنتی کلاسیک عمدتاً از متریال چوب به عنوان متریال اصلی استفاده میشه. پس خیلی از کابینت های کلاسیک لاکچری، در واقع کابینت چوب و کابینت روکش چوب هستند. در ادامه می‌خوام 30 مدل کابینت لاکچری 2023 و 2022 رو با همدیگه بررسی کنیم. و کابینت لوکس کلاسیک و کابینت لوکس مدرن را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

ساخت کابینت لاکچری در تهران با خیال راحت و مطمئن

اگه خواهان کابینت لاکچری برای دکور آشپزخانتون هستید حتماً با این دو چالش روبرو خواهید شد. برای ساخت کابینت لاکچری دو چالش اصلی برای خریدار وجود داره که فوق‌العاده حائز اهمیت است. یکی، در مورد نحوه ساخت و اجرای کابینت لوکس، که اصولاً مشتری اطلاعات کمی راجع به آن داره. و دونستن این موارد برای داشتن کابینت لاکچری براش الزامی است. و دیگری قیمت این سبک از کابینت است.

قیمت کابینت لاکچری را مستقیم، با حذف واسطه ها از تولیدی کابینت بخواهید.

بررسی این دو مورد برای سفارش دهنده کابینت به قدری اهمیت داره که اگه قبل از خرید، اطلاعاتی در این باره نداشته باشه. ممکنه ضررهای غیرقابل برگشتی براش پیش بیاد. من در این مطلب میخوام این موضوع را براتون روشن کنم که اگه قصد خرید کابینت لاکچری به سرتون زد ابداً دچار مشکل نشید.

  • قبل از شروع لازمه، در ذهن خودتون بدونید چه سبک کابینتی مدنظرتونه؟. آیا کابینت لوکس مدرن میخواین یا کابینت کلاسیک.؟ علاقه به کابینت چوبی دارین؟ چه نوع کابینت چوبی ای؟ چقدر پول میخواین هزینه کنین؟ اصلاً از قیمت کابینت لاکچری خبر دارین که کدومش به بودجتون میخوره؟ اینها سؤالاتی هستند که پاسخ بهشون میتونه خیلی کار شما رو پیش ببره. البته پبش نیاز این پاسخ، آگاهی از جزئیات انواع این کابینت هاست. پیشنهاد میکنیم این مطالب رو قبل ادامه حتما مطالعه کنین:
با انواع کابینت آشپزخانه مدرن آشنا شوید.
کابینت آشپزخانه کلاسیک و سبک‌های مختلف آن را بیشتر بشناسیم.
کابینت پولیشی چیست؟ سبک جدیدی از کابینت نئوکلاسیک. که همون پوسته‌‌ی کلاسیکه بر روی امکانات مدرن.
  • حالا تصمیم گرفتین چه سبک کابینتی رو میخواین؟ عالیه! وقت انتخاب طرح کابینتتونه. برای این کار قبل از هرچیزی لازمه متراژ تقریبی آشپزخونتونو بدونید. و در نظرتون باشه آشپزخونتون بزرگه یا کوچیک؟ البته طراح خوب، میتونه تو کوچک ترین حالت آشپزخانه هم بهترین و بهینه ترین دکور رو براتون فراهم کنه. در نوین کابین طرح آشپزخونتون رو رایگان طراحی کنید.
  • دیگه چی میخواین از این بهتر ؟ ولی خب قبلش بهتون پیشنهاد می‌کنم آلبوم های کابینت های لاکچری رو مشاهده کنین. و همون چیزی که دقیقاً تو ذهنتونه رو از طراحامون بخواین چون در همین حد، طراحای نوین کابین حرفه ای عمل می‌کنن. یا اگه از این طریق هم طرح دلخواهتونو پیدا نکردین، می‌تونین تا ادامه مطلب با ما همراه باشین و گلچین ۳۰ مدل از عکسهای کابینت لاکچری 2023 و 2022 رو مشاهده کنین.

در این مرحله بد نیست برای طرح کابینت لاکچری که تو ذهنتون دارید. یه جزیره لاکچری تر هم براش در نظر بگیرید! پیشنهاد می‌کنم مقالمون راجع به جزیره آشپزخانه را از دست ندهید.

با همه این نکاتی که خدمتتون عنوان شد، لازمه که شما یا کابینت ساز باشین یا با یه کابینت ساز حرفه ای تعامل کنین که هم به جرئیات فنی و هم به قیمت کابینت لاکچری تسلط داشته باشین و نتونن سرتون کلاه بذارن! اینجاست که نوین کابین به شما معرفی میشه البته فرقی نداره شما میتونین از چند کابینت ساز حرفه ای و منصف که خودتون سراغ دارین مشورت بگیرین.

هم مشورت فنی بگیرین و هم ازشون خواهش کنین محل رو بازدید کنن و متناسب با تصمیم و نظر شما، بهترین قیمت رو بهتون ارائه بدن. وقتی از چند نفر که کابینت ساز حرفه ای محسوب میشن، قیمت کابینت لوکس آشپزخانه تون رو دریافت می‌کنین، هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنین. اما کلی اطلاعات مفید کسب میکنین که این تو تصمیم گیریتون کمک شایانی میکنه.

شما رو به تماشای چندین عکس مدل کابینت لاکچری ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ دعوت می‌کنم تا خستگیتون بابت مطالعه‌ی تا این قسمت از مطلب در بره و بعد مابقی رو خدمتتون میگم.

بررسی کابینت لاکچری سفید + عکس و توضیحات مدل جدید

میخوام اولین عکسهای کابینت لاکچری این مطلب رو اختصاص بدم به مدل جدید کابینت لاکچری سفید رنگ.

کابینت سفید

کابینت لاکچری سفید

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

کاببینت

کابینت شیک

کابینت های لاکچری سفید

نمونه کابینت های لاکچری سفید ۲۰۲۲ رو مشاهده کردین؟ همونطور که مشخص است در هر کدوم از نمونه کارها به نوعی تضاد رنگی برای چشم نوازی بیشتری ایجاد شده. مثلاً در یکی سنگ کورین به رنگ تیره، در یکی کاشی بین کابینتی با رنگ متفاوت تر و در دیگری بخشی از نمای کار رو متفاوت با رنگ سفید ترکیب کرده اند. در کل مدل کابینت سفید برای آشپزخانه هایی با متراژ کوچک تر انتخاب مناسبی می‌باشد.

کابینت سفید و مزایا و معایب آن

اکنون می‌خوام کابینت کلاسیک لاکچری و کابینت مدرن لاکچری رو براتون معرفی کنم تا با درک و دید بازتری نگاه کنین.

کابینت لاکچری کلاسیک چیست؟

همونطور که بالاتر گفتم وقتی صحبت از کابینت لاکچری میشه، هممون کابینت چوب و کابینت روکش چوب تو ذهنمون میاد. در واقع کابینتهای لاکچری کلاسیک از نظر جنس، خیلی متنوع نیستند. و در ضمن همه چوب ها قابلیت تبدیل شدن به ورقه های کابینت رو ندارن. از معدود چوب هایی مثل چوب درخت های راش، گردو، گیلاس، بلوط، افرا ، توسکا و … کابینت چوب رو می‌سازن.

بین این ها چوب گردو استحکام زیاد و البته قیمت بالایی داره و برای ساخت یک کابینت مجلل و لاکچری مناسبه! چوب که در مناطق مختلف تولید می‌شه، رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی داره. کابینت چوبی حس و حال طبیعت رو برامون به ارمغان میاره پس دلیل چشم‌نوازی این کابینت همین می‌تونه باشه که به این خاطر این کابینت رو لوکس میدونن که طبیعت رو به خونه هامون میاره و به خودی خود باعث گرمی خونمون می‌شه.

با کابینت کلاسیک و معایب مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

اما در مورد کابینت روکش چوب! نکته مهم این نوع کابینت قیمت ارزان‌تر آن نسبت به کابینت تمام چوبه. به این خاطر که مغزی و لایه درونی کابینت روکش چوب از ام دی افه و فقط لایه بیرونی آن، تماماً از چوب طبیعی ساخته می‌شه.

اونم چوبهایی مثل ملچ و بلوط. کابینت روکش چوب هم خواص و انرژی کابینت چوبی رو برامون به همراه داره و در واقع می‌تونیم این حس خوبِ طبیعت رو با هزینه کمتری با انتخاب این سبک از کابینت کلاسیک به خونمون بیاریم.

کابینت لاکچری
کابینت قهوه ای

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023
30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

کابینتهای چوبی ، یکی از بهترین و زیباترین گزینه‌هاییه که می‌تونید به عنوان دکور لاکچری آشپزخانه‌تان استفاده کنین. اگر چه قیمت این کابینت‌ها، گران‌تر از سایر متریالیه که در صنعت کابینت‌سازی وجود داره. برای همین بود که ما کابینت روکش چوب رو پیشنهاد دادیم.

ناگفته نمونه که تو دسته بندی همین کابینت کلاسیک لاکچری، یه مدل دیگه کابینت وجود داره که به کابینت ممبران می‌شناسنش. کابینت لاکچری ممبران هم جزو کابینت های کلاسیک به حساب میان که از متریال ممبران ساخته شده. ممبران یا وکیوم در واقع نوعی روکش پی وی سی هستش که بر روی مغز ام دی اف کشیده میشه. به این صورت که روی این متریال، در صورت نیاز، از قبل ابزار زده شده و طرح مورد نظر پیاده میشه. سپس مغزی به چسب و رزین آغشته میشه. در آخر هم به کمک تکنولوژی مخصوصی، روکش ممبران بر روی اون کشیده میشه و اصطلاحاً میگن وکیوم شده.

باتوجه به این توضیحات قیمت کابینت لاکچری ممبران از قیمت کابینت چوبی و روکش چوب هم کمتره! و می‌تونین در عین حال که کم هزینه کردین از دکور لاکچری آشپزخانه‌تون لذت ببرین.

برای نحوه محاسبه قیمت انواع کابینت کلاسیک و مدرن، میتونین صفحه قیمت کابینت نوین کابینت رو ببینید.

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

کابینت ممبران

کابینت لاکچری مدرن چیست؟

همونطور که گفتیم به کابینتی لاکچری گفته میشه که متریال تشکیل دهندش اصولاً از چوب باشه. مانند کابینت تمام چوب، روکش چوب و ممبران که بالاتر توضیح دادیم. و خیلی کمتر پیش میاد کابینتی از هایگلاس و یا ام دی اف ساخته شه و دکور چشم گیری برامون به همراه بیاره! در این خصوص می‌تونین نمونه کار کابینت مدرن سایت نوین کابین رو مشاهده کنین.

درکل میخوایم اینو بگیم که کابینتهای لاکچری از سبک کلاسیک هستند و طبق اون تعریفی که از کابینت مدرن داریم، کمتر در گروه کابینتهای مدرن قرارمیگیرن. البته هر کابینت مدرنی، میتونه لوکس و لاکچری ساخته بشه و در سبک خودش با قیمت خیلی کمتر نسبت به کابینت کلاسیک، متقاضیان خودش رو داشته باشه. ولی بیشتر مناسب ساده پسندان قرار می‌گیره.

کابینت مدرن

کابینت مدرن

موضوع دیگه‌ای که در مورد کابینت لاکچری کلاسیک و مدرن وجود داره، نوع یراق ‌آلات و دستگیره های این کابینتهاست. یراق آلات کابینتهای لوکس باید خاص و مجلل انتخاب بشه. از آنجایی که از زمان اجداد ما رنگ طلایی جزو رنگهای سلطنتی به حساب میومده. رنگ طلایی می‌تونه یکی از بهترین انتخابها برای دستگیره کابینت لاکچری شما باشه.

البته که طرح اون دستگیره هم مهمه و باید از کارهای خاص و لوکس انتخاب بشه. از اونجایی که عمده کابینت های لاکچری از نوع کلاسیک هستند. دستگیره هاشم باید مشابه با سبک کابینت باشه. البته در مورد انتخاب شکل دستگیره، دست شما خیلی بازه و می‌تونین طبق سلیقه‌ی خودتون اون ها رو انتخاب کنید.

شرکت نوین کابین برای خیال راحتی شما در انتخابتون، و از اون جهت که با یراق فروش های سرشناس قرارداد بسته، روی کلیه یراق آلاتی که در دکور شما استفاده می‌کند، گارانتی ۱۲ ماهه بهتون میده!!

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

مدل کابینت لاکچری ایرانی برای خانه های مجلل ایرانی

ما ایرانی ها از دیرباز به مهمان نوازی و خونگرمی در دنیا شناخته شده‌ایم. و اغلب مهمان نوازیمون رو با غذاهای خوشمزه ای که برای پذیرایی آماده می‌کردیم نشون میدادیم. این نشون دهنده‌ی اینه که بخش آشپزخانه که قدیم به عنوان مطبخ میشناختنش، از زمان های خیلی دور در ایران مورد توجه بوده.

همونطور که هممون از تاریخ ناب کشورمون میدونیم، ایران مهد تمدن و هنر بوده. و این هنر رو در هر مسئله ای به مدل و نحو خودش به رخ کشیده. از این رو کابینت لاکچری ایرانی جزو کلاسیک ترین آشپزخانه ها در کل دنیا به حساب میاد. به همین جهته که در مقایسه با سایر کابینتهای لوکس دیگر فوق العاده پرکار هستند و اجرای این کابینتها کار هر کسی نیست.

چرا که یکسری ویژگی های خاص تری هم دارن. در واقع کابینت لاکچری ایرانی دارای تاج ها و پاخورهایی پرکار دارن و کمتر در اون ها فضایی ساده یا خالی پیدا می کنین. البته این مدل از کابینت ها بسیار گران بوده و کمتر کسی قادر به ساخت اون هاست. چون تمامی این نقش ها با دست بر روی کابینت پیاده میشه و مراحل تهیه‌ی اون بسیار سخت و زمان بر هست.

بنابراین کابینت لاکچری ایرانی رو فقط در دسته‌ی کابینت کلاسیک میتونین پیدا کنین و در کابینتهای مدرن اصلاً این طرح رو نمی‌بینید.

کابینت لاکچری ایرانی

کابینت آشپزخانه

کابینت سفید طلایی

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

کابینت کلاسیک ایرانی

مدل های کابینت لاکچری برای آشپزخانه بزرگ و کوچک

از اونجایی که اجرای کابینت کلاسیک اغلب فضای بزرگی رو طلب می‌کنه برای همین مدل کابینتهای لاکچری کلاسیک رو بیشتر در آشپزخانه های بزرگتر می‌بینیم. که البته برخلاف انتظار در آشپزخونه هایی با متراژ کوچک تر هم این موضوع قابل اجراست. در انتخاب رنگ کابینت برای آشپزخانه‌های بزرگ محدودیت ندارین و می‌تونین آشپزخونتونو از کابینت‌هایی هم به رنگ روشن و هم تیره طراحی و اجرا کنید.

با انتخاب رنگ تیره کابینت، نگران کوچک نشون دادن آشپزخونتون نباشین! همچنین در آشپزخانه بزرگ مزیت شما نسبت به آشپزخانه کوچک، فضای زیادیه که برای نصب کابینت های بیشتر در اختیارتونه.

آشپزخانه لاکچری

30 مدل کابینت لاکچری 2022 و 2023

کابینت لوکس

آشپزخانه لاکچری

کابینت مدرن کوچک

کابینت کلاسیک لوکس

کابینت لاکچری اینستاگرام

امیدوارم از تماشای این 30 مدل کابینت لاکچری ۲۰۲۲ لذت برده باشین و تونسته باشیم کمکی کنیم که تصمیمتونو برای انتخاب کابینت لوکس منزلتون قطعی کنید. برای دیدن بقیه نمونه کارهای کابینت لوکس و مجلل، شما رو به دیدن نمونه کارهای اینستاگرام نوین کابین به آدرس کابینت لاکچری اینستاگرام دعوت می‌کنم.

ساخت کابینت لاکچری در تهران و شهرهای بزرگ مزایایی هم داره که مهمترینش زیاد بودن تجربه ساخت این نوع دکوراسیون گران در این شهرهاست. اما به هر صورت بهتون توصیه می‌کنم نکات گفته شده رو ساده نگیرید و با انتخاب گروه کابینت ساز خبره با خیال راحت کابینت تون رو سفارش بدید.

دکور آشپزخانهآموزش

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 4.6/5 - تعداد رای 5

مطالب مرتبط

انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.