کابینت نئوکلاسیک آبی

کابینت نئوکلاسیک آبی
کابینت نئو کلاسیک آبی
کابینت نئوکلاسیک آبی
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: نئوکلاسیک آبی
  • جنس صفحه روی کابینت: HPL
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تک لگن
  • هود: شومینه ای
  • گاز: پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت نئوکلاسیک آبی

کابینت نئوکلاسیک آبی از جدید ترین مدل های کابینت آشپزخانه به شمار می رود. کابینت نئوکلاسیک سبک بروز شده ی کابینت کلاسیک می باشد که ویژگی های مدرنیته و سنتی بودن را در کنار هم دارد. سبک نتوکلاسیک سلیقه بسیاری از افراد را در بر می گیرد و محبوبیت زیادی دارد. کابینت نئوکلاسیک آبی که در تصویر می بینید به صورت پوششی اجرا شده و به دلیل زیبایی، همچنین فراهم کردن سطح یکدست بر روی اجزای کابینت، فضای چشم نوازی را در آشپزخانه ایجاد می کند.

برای آشنایی بیشتر با این سبک به صفحه کابینت پوششی سر بزنید.

این آشپزخانه دارای یک سری کابینت نئوکلاسیک می باشد که به رنگ آبی و به شکل ال چیده شده است. با توجه به این که آشپزخانه فضای زیادی ندارد حداکثر استفاده از فضا صورت گرفته و طراحی کابینت آن بسیار خوب بوده است. آشپزخانه دارای گاز رو میزی، هود شومینه ای، سینک استیل تک لگن، کاور فر و کاور یخچال می باشد. استفاده از کاور برای وسایل آشپزخانه موجب می شود تا آشپزخانه مرتب تر به نظر برسد. در بالای کاور یخچال کابینت هایی قرار گرفته تا فضای نگه داری بیشتری در این آشپزخانه زیبا با کابینت نئوکلاسیک آبی فراهم شود.

معرفی جدیدترین مدل انواع کابینت 1401

تعدادی کشو هم در طراحی آشپزخانه اجرا شده که بسیار کارآمد می باشد. در قسمتی از این آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک آبی دو طبقه چوبی به عنوان دکوری قرار گرفته که بر زیبایی این آشپزخانه افزوده است و با قرار دادن گلدان و دیگر وسایل دکوری می توان محیطی دلنشین را در آشپزخانه ایجاد کرد. یک جزیره در سمت دیگری از این آشپزخانه قرار گرفته. استفاده از جزیره در آشپزخانه های نئوکلاسیک بسیار پرطرفدار می باشد. خود این جزیره دارای کابینت هایی است و از طرفی به عنوان میز غذاخوری هم کاربرد دارد. علاوه بر اینها سینک هم بر روی جزیره قرار دارد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

استفاده از رنگ های روشن در آشپزخانه های امروزی از بهترین گزینه ها می باشد. به دلیل اپن بودن آشپزخانه های جدید، انتخاب رنگ و طرح کابینت بر کل دکوراسیون خانه تاثیر گذار می باشد. تا چند سال گذشته تنوع رنگ برای کابینت ها به انواع طیف قهوه ای و رنگ سفید محدود میشد اما حالا با متنوع تر شدن رنگ ها می توان از رنگ های جسورانه تری هم استفاده کرد. رنگ آبی از جمله رنگ هایی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده. این رنگ اگر در طیف روشن به کار گرفته شود فضا را دلباز تر می کند و سرشار از حس آرامش و انرژی است.

عکس جدید 2022 کابینت رنگ

کابینت نئوکلاسیک آبی رنگ در این آشپزخانه جزو رنگ های ملایم است و باعث ایجاد فضایی آرام و چشم نواز شده است. استفاده از رنگ سفید برای صفحه، همچنین رنگ قهوه ای روشن برای کف آشپزخانه هارمونی خاصی را بوجود آورده و این رنگ های روشن موجب بزرگتر دیده شدن آشپزخانه شده اند. یکی از رنگ هایی که در کنار رنگ آبی پاستیلی، مورد پسند می باشد رنگ طوسی است که در این آشپزخانه از این رنگ برای دیوار بین کابینتی استفاده شده است. رنگ بندی در این آشپزخانه بسیار هوشمندانه صورت گرفته و رنگ های امروزی در محیط آشپزخانه بکار گرفته شده است.

رنگ های ملایم و سرد موجود در آشپزخانه ترکیب جذابی را ایجاد کرده اند. از لحاظ نورپردازی آشپزخانه نور را بیشتر از محیط اطراف می گیرد و نور طبیعی در فضای آشپزخانه وجود ندارد. اما تعدادی هالوژن روی سقف تعبیه شده تا نور آشپزخانه تامین شود. علاوه بر آن دو لوستر کوچک زیبا بالای جزیره نصب شده که نور بیشتری در این آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک آبی ایجاد شود.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت نئوکلاسیک آبی از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از HPL سفید مرمری می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را زیبا تر نیز نشان می دهد. کاشی بین کابینت هم به رنگ طوسی می باشد که با صفحه ی روی کابینت پوششی رنگ روشن هماهنگ باشد.

یراق آلات

در این کابینت نئوکلاسیک آبی رنگ، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس سرامیکی هستند. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ پوششی رنگ روشن از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده. بنا به درخواست مشتری نیز می توان از اکسسوری سوپرادویه یا اکسسوری های متفاوت و پر کاربرد برای سهولت استفاده از وسایل کوچک آشپزخانه استفاده کرد.

زمان تحویل کابینت نئوکلاسیک

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت نئوکلاسیک آبی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت این سبک کابینت است که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت نئوکلاسیک وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت پوششی رنگ روشن بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک
دکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت پولیشیگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
آشپزخانه L شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    اندازه آشپزخانه من کوچیکه. کابینت رنگی براش خوب میشه یا رنگ سفید بزنم؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز. برای آشپزخانه کوچک می توانید از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید. امروزه رنگ های پاستیلی خیلی طرفدار پیدا کردند و از بهترین انتخاب ها برای شما هستند.

      پاسخ
  • سلام امکان اجرای هود مخفی برای این اشپزخانه وجود داره؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.