کابینت های گلاس سفید طلایی

کابینت های گلاس طلایی سفید
کابینت های گلاس طلایی
کابینت های گلاس سفیدطلایی
کابینت های گلاس سفید
کابینت های گلاس طلایی سفید
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : های گلاس
  • جنس صفحه روی کابینت : HPL
  • لولا و جک : دستگیره مخفی
  • سینک : تک لگن استیل
  • هود : توکار
  • گاز : پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت های گلاس سفید طلایی

چرا انواع کابینت ‌های گلاس سفید طلایی انقدر طرفدار پیدا کرده؟ چرا این رنگ جذاب ترکیبی زیبا برای آشپزخانه شده؟ دلایل زیادی برای محبوبیت این رنگ در آشپزخانه وجود دارد. این رنگ مجلل و شیک را میتوانید با وسایل آشپزخانه تان هم ست کنید. ترکیب این دو رنگ مکمل هم هستن و ترکیبی لاکچری ایجاد میکند. این انتخاب خلاف برخی کابینت ها تکراری و خسته کننده نمی شود و همیشه تازگی خود رو حفظ میکند و از مد نمی افتد. رنگ طلایی در دل سفید احساس لوکس بودن رو القا میکنه.

در این کابینت که مشاهده میکنین کابینت های گلاس سفید و فوق برجسته ی طلایی بکار رفته. اینکار پر کاربرد بوده و کابینت های بسیاری داره و برای کف از کفپوش استفاده شده که زیبایی و روشنایی بیشتری برای کار دارد و با کابینت های گلاس سفید طلایی همخونی بسیاری دارد. کابینت های سفید در اطراف و کابینت طلایی در وسط کار استفاده شده و در قسمت سینک و شیر آلات و همینطور دیوار پشت سینک و صفحه HPL ازین رنگ استفاده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

امروزه نورپردازی زیر کابینت ها زیاد مورد استفاده قرار میگیره. نمیتوان تاثیر نور پردازی در آشپزخانه و زیر کابینت رو نادیده گرفت. در زیر این کابینت ها دوسری نورپردازی سراسری اجرا شده که کار رو درخشان کرده و باعث زیبایی و همینطور نور بیشتر می شود. حاشیه مشکی درون کابینت که از گوشه های کابینت های سفید مشخص است باعث چشمگیری بیشتر کابینت هاست و کابینت های سفید رو از سادگی درآورده. کابینت ها دارای دستگیره مخفی ست و همچنین دارای فر توکار گاز توکار و هود که هودش هم دارای دو چراغ برای زیبایی و روشنایی هرچه بیشتر می باشد.

اگه تو انتخاب رنگ سفید کابینت مردد هستید بد نیست با کابینت مشکی و معایب مزایای اون هم آشنا شوید تا راحت تر انتخاب کنید.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت های گلاس سفید طلایی از ام دی اف خام انتخاب شده است. درب‌های این کابینت های گلاس براق و مات در قسمت های سفید و همینطور کابینت فوق برجسته در قسمت طلایی کار اجرا شده است. در طرفین گاز و سینک از صفحه ی HPL کار شده است. HPL نوعی روکش است که از ورقه های کاغذی با یک لایه محافظ ساخته شده است. مواد تشکیل دهنده روکش اچ پی ال شامل کاغذ کرافتک، کاغذ دکوراتیو، رزین فنولیک و رزین ملامین است. این روکش ها به دلیل استفاده از چسب رزین فنولیک در آنها در برابر جریان الکتریسیته و اسیدهای ضعیف مقاوم و همچنین ضد حریق است.

یراق آلات

این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشد. دستگیره‌های انتخاب شده در این کار دستگیره مخفی ست. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده.

کمد دیواری سفید طلایی رو از دست ندهید.

زمان تحویل کابینت هایگلاس سفید طلایی

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت های گلاس سفید طلایی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروزه کابینت های گلاس سفید طلایی می‌باشد.)؛ متراژ و مساحت آشپزخانه ست می باشد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

نمونه کار کابینت های گلاس سفید

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت های گلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه L شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.