کابینت پولیشی سفید

کابینت پولیشی سفید
اجرای کابینت پولیشی سفید
طراحی کابینت پولیشی سفید
کابینت پولیشی سفید با صفحه مشکی
کمددیواری پولیشی سفید
کابینت پولیشی سفید
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: پولیشی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رومیزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت پولیشی سفید

کابینت آشپزخانه طراحی شده در این دکور شیک، کابینت پولیشی سفید رنگ می‌باشد. با توجه به متراژ بالای این آشپزخانه و درخواست مشتری، جزیره آشپزخانه به صورتی طراحی شده که علاوه بر جایگذاری کشوهای جادار و شیکی که برای قرار دادن وسایل و دکوری می‌باشد، از آن به عنوان میز نهارخوری نیز استفاده می‌شود. که خود نقش مهمی در زیبایی این دکور لوکس دارد. در این آشپزخانه، تیم خبره نوین کابین به جای استفاده از سرستون کنار یخچال، از اکسسوری سوپرمارکت که برای مرتب نگه‌داشتن آشپزخانه، ایده بسیار عالی و کاربردی می باشد را در دو طرف یخچال طراحی و اجرا نموده اند. اکسسوری سوپر یخچالی همانطور که در تصویر مشاهده می‌فرمایید داخل یونیت نصب شده. و به صورت ریلی خارج می‌شود. که خود سبب نظم‌دهی بیشتر به فضای داخلی می باشد.

عکس کابینت انزو سفید 😍

نمونه کار کابینت پولیشی سفید دارای تاج و ستون‌های فوق‌العاده زیبایی است که خود برای شیک تر شدن نمای این دکور، بهترین گزینه بوده است. کشوهای تاچ جادار، زیر اجاق گاز رومیزی نهادینه شده و بالای آن هود مخفی با قاب لاکچری سبک نئوکلاسیک تعبیه شده که جلوه خاصی به این دکور داده است. همچنین زیر پنجره، بهترین محل برای قرار دادن سینک ظرف شویی در این آشپزخانه است که بیشترین میزان ورودی نور را داراست. در نهایت در قسمت کابینت‌های زمینی این آشپزخانه از پاخور ده سانتی‌متری جهت پوشاندن پایه کابینت استفاده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

کابینت پولیشی سفید سبک نئوکلاسیک همواره در رنگ سفید براق تولید و اجرا می‌شود. که در این دکور، صفحه کورین و کاشی بین کابینتی مشکی برای تضاد رنگی و چشم نوازتر کردن بیشتر این آشپزخانه شیک استفاده شده است. دلیل اصلی که این نوع کابینت همیشه سفید رنگ دیده شده، این است که کابینت پولیشی در واقع الهام گرفته شده از کابینت های گلاس سفید و کابینت ممبران می باشد. بدین شکل که این کابینت رنگ کابینت هایگلاس سفید براق را دارد با امکان ابزار خورده شدن کابینت‌های طرح کلاسیک. به همین دلیل کابینت پولیشی در دسته کابینت نئوکلاسیک قرار دارد.

نورپردازی در این آشپزخانه به گونه‌ای است که نور طبیعی از پنجره بالای سینک وارد می‌شود که باعث شده نور، به شکل مناسب در تمام نقاط آشپزخانه منعکس شود. همچنین با توجه به نیاز مشتری برای نور بیشتر، تیم نوین کابین چراغ‌های هالوژن در آرک آشپزخانه و نور ال ای دی در زیر کابینت‌ها را طراحی نمود.

متریال کابینت

صفحه اجرا شده در دکور کابینت پولیشی سفید همانطور که در تصویر نمونه کار مشاهده می‌فرمایید سنگ مصنوعی کورین است. که همچنان که پیش‌تر توضیح دادیم برای جلوه بهتر از رنگ مخالف کابینت انتخاب شده است. جنس بدنه داخلی این کابینت زیبا ام دی اف سفید صابونی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. درب های این کابینت شیک از جنس کابینت پولیشی است. این درب ها در قطر بیست و پنج میل هستند که توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می شوند و نقوش برجسته ای در آنها ایجاد می شود.

یراق آلات

در نمونه کابینت پولیشی سفید از دستگیره های سرامیکی زیبا و تک پیچ استفاده شده است. همچنین جنس ریل کشو ها تاندم می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. در این دکوراسیون شیک از اکسسوری سوپر مارکت استفاده شده تا دسترسی به وسایل پر کاربرد و کوچک آشپزخانه را فراهم کند. لولای استفاده شده برای درب‌ها از جنس آرام بند هستند. همچنین در قسمت بالای یخچال از کابینت با لولای جکی بهره گرفته شده است. کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند.

کمد دیواری

مشتری همچنان برای اتاق خواب خود درخواست طراحی کمد دیواری از همین سبک پولیشی نئوکلاسیک آشپزخانه را داشته است. که تیم تولیدی نوین کابین کمد دیواری دارای چهار درب پنجاه و پنج سانتی‌متری و در ارتفاع دو متر و شصت و پنج سانتی‌متری  و کتیبه شصت و پنج سانتی‌متری در بالای کمد دیواری جهت وسایل کم کاربرد و دور از دسترس را در این خصوص طراحی و اجرا نمود.

زمان تحویل کابینت پولیشی

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت پولیشی سفید طرح نئو کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت نئو کلاسیک پولیشی وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت پولیشی بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت پولیشی
گالری تصاویر کابینت پولیشیدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
آشپزخانه g شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوعکس کابینت پولیشیکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.