کابینت کلاسیک وکیوم سفید

کابینت کلاسیک وکیوم سفید
کابینت ممبران
کابینت آشپزخانه ممبران
نمونه کار کابینت ممبران
کابینت کلاسیک وکیوم سفید
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید MDF
  • جنس درب: ممبران سفید
  • جنس صفحه روی کابینت : کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • گاز: پنج شعله استیل
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی زیر کابینتی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت کلاسیک وکیوم سفید

کابینت کلاسیک وکیوم سفید تشکیل شده از کابینت های دیواری و زمینی، ویترین‌های شکیل جادار و جزیره فوق العاده کلاسیک را در تصویر نمونه کار مشاهده می‌فرمایید. دکور کابینت آشپزخانه وکیوم یا ممبران دارای درب های حکاکی شده است. زیبایی این حکاکی‌ها وقتی بیشتر به چشم می‌آید که در کنار آن‌ها از ستون، سرستون‌های منبت و معرق کاری شده استفاده شود. همچنین در این کابینت کلاسیک از درب‌های شیشه‌ای ابزار خورده استفاده گردیده.

جزیره ای با دیواره های منبت کاری شده و دکوری‌های زیبا که در کناره های آن تعبیه شده در حدفاصل آشپزخانه و سالن پذیرایی قرار گرفته است. که از این جزیره کلاسیک می‌توان به عنوان میز صبحانه خوری نیز بهره برد. در روبرو گاز پنج شعله استیل رومیزی و بالای گاز، هود مخفی ابزار خورده شده نمای زیبایی را به فضای کلی آشپزخانه داده است. همینطور سینک ظرف شویی دو لگنه در کنار اجاق گاز قرار دارد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ دکور کابینت کلاسیک وکیوم سفید انتخاب شده است؛ که با توجه به سلیقه‌ی مشتری و هماهنگی با سایر وسایل، انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد. و صد البته با توجه به کمبود ورود نور از پنجره؛ انتخاب این رنگ بسیار هوشمندانه بوده است.

همچنین انتخاب رنگ سفید می‌تواند فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر نیز نشان دهد. همینطور برای ایجاد تضاد رنگی بهتر و زیباتر دیده شدن این نمونه کار از کاشی بین کابینتی کرم رنگ استفاده گردیده است. همانطور که گفته شد به دلیل نور کم در فضای کابینت کلاسیک وکیوم سفید در این آشپزخانه از هالوژن‌هایی با رنگ سفید مهتابی در آرک و سقف استفاده شده است. که باعث می‌شود تمام فضا به شکل مناسبی روشن دیده شود.

پیشنهاد می‌کنم اگر قصد خرید کابینت ممبران را دارید، مقاله کابینت وکیوم که نام دیگر این محصول است را از دست ندهید.

متریال کابینت

جنس درب‌های کابینت کلاسیک وکیوم سفید از روکش ممبران سفید رنگ است؛ که روی درب‌ها با روکش پی وی سی پرس یا اصطلاحاً وکیوم شده است. همانطور که در اکثر کابینت‌ها از ام دی اف سفید در بدنه‌ی داخلی استفاده می‌شود. درساخت این کابینت ممبران نیز از این ورقه‌های ام دی اف استفاده شده. همینطور جنس صفحه‌ی کابینت آشپزخانه از سنگ مصنوعی کورین سفید انتخاب شده است.

یراق آلات

در دکوراسیون این کابینت کلاسیک وکیوم سفید از دو اکسسوری سوپر ادویه به صورت متقارن در کنار پنجره استفاده شده تا دسترسی راحت‌تری به وسایل پرکاربرد آشپزخانه داشته باشیم. علاوه بر این در این کابینت از دستگیره‌های سرامیکی و طرح دار استفاده شده.

همچنین لولای به کار رفته شده برای درب‌ها از بهترین برند ایتالیایی که دوام و مقاومت خوبی دارد تعبیه گردیده. که البته در کابینت‌های دیواری کاور یخچال و سینک ظرف‌شویی از درب‌هایی با لولاهای جکی استفاده شده است ریل کشوهای کابینت نیز از جنس ریل‌های آرام بند تاندم می‌باشد.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت کلاسیک وکیوم سفید بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروژه کابینت کلاسیک وکیوم سفید می‌باشد.)؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه‌ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت وکیوم بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
عکس آشپزخانه سادهکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سمیرا احمدی
    بهمن 3, 1397 3:42 ب.ظ

    سلام قیمت این کابینت چنده و چند روزه تحویل میدین من هر جا کابینت ممبران قیمت گرفتم قیمتای مختلفی بهم دادن میشه لطفا پاسخ گو باشید

    پاسخ
    • درود بسته به فضای اشپزخانه شما طراحی ۳d رایگان انجام میشه لطف بفرمایید با شماره های ۷۷۰۰۵۴۶۷ ـ ۷۷۰۰۵۴۸۱ تماس حاصل فرمایید شما می توانید از نمایشگاه ما در مجموعه کارخانه دیدن فرمایید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.