کمد دیواری با طراحی خاص

کمد دیواری طراحی خاص
کمد دیواری طرح خاص
کمد دیواری با میزتلویزیون
کمد دیواری شیک خاص ۲۰۲۱
کمد دیواری خاص
دستگیره کمد دیواری خاص
کمد دیواری طراحی خاص
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : مدرن های گلس
  • لولا و جک : آرام بند

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کمد دیواری با طراحی خاص

بررسی ایده هایی که بتواند در کنار جاگیر بودن کمدها، زیبایی اتاق را هم دوچندان کند باید درنظر بگیریم. وقتی صحبت از ساخت کمد دیواری با طراحی خاص مخصوصا برای اتاق خواب است. می تواند به شما در زمینه  کمد دیواری اتاق خواب ایده بدهد. هزینه موادی که در ساخت یک کمد جادار و در عین حال زیبا به کار می رود با یک کمد معمولی چنان تفاوتی ندارد. بنابراین، این که به اندازه معقولی هزینه بیشتری صورت بگیرد منطقی به نظر می رسد. که در عوض در کنار نحوه ی نظم دهی وسایل درون کمد، به طراحی کمد و ظاهر بیرونی آن توجه شود.

میدونستین طراحی کمد دیواری در نوین کابین کاملا رایگانه 😎

جاگذاری تلویزیون و قفسه ها در کمد دیواری ها

یکی از مواردی که در این روز ها، در اتاق خواب اهمیت فراوانی دارد، تلویزیون میباشد. امروزه می توان از طراحی کمد اتاق خواب استفاده بهینه کرد و یا با اضافه کردن قفسه های باز، به آن زیبایی بخشید. تنها باید توجه کنید که فضای مورد نیاز برای تلویزیون چقدر است و چه ابعادی برای قفسه ها مد نظر شماست این اندازه نسبت به سایز تلویزیون شما میتواند متغیر باشد.

ساخت کمد دیواری روبروی درب اتاق

اگر قصد نداشته باشید تلویزیون را درون اتاق خواب بگذارید، یا این که بر روی یک دیوار دیگری از اتاق جاسازی کنید. می توانید از دیواره روبروی اتاق خواب به صورت خلاقانه استفاده کنید و از تمام دیواره یک واحد کمد بزرگ برای قرار دادن لباس و وسایل ساخت. با کمک این مدل طراحی خاص کمد دیواری اتاق خواب، شما می توانید هرچه که نیاز دارید را در آن جای دهید.

عکس و مدل کمد دیواری جدید را حیفه نبینید.

طبق عکسی که میبینید ما در این طرح یک کمد دیواری با طراحی خاص سرتاسری بزرگ داریم که مختص یک سمت دیوار میباشد. و امروزه کاربرد فراوانی برای اتاق های بزرگ دارد. این کار از ام دی اف است و جنس بدنه ی خارجی آن هایگلاس سفید مات میباشد. مناسب اتاق خواب و بیشتر مورد استفاده برای عروس داماد میباشد. تلویزیون در وسط کار و بالای آن سه در بصورت سه کشویی و پایین تلویزیون سه کشو بزرگ که هرکدام به دو قسمت مجزا تقسیم شده است. همچنین در دو سمت کار دو در بزرگ یکی آویز لباس و کیف و کفش و دیگری حالت جاکفشی مورد استفاده میباشد. دستگیره ی کمد دیواری به صورت گرد طرح دار امروزی قرار دارد. نورپردازی اتاق نیز باعث زیبایی هرچه تمام تر محیط شده است.

درباره ی سمت راست تصویر یعنی قسمت جاکفشی لازم به ذکرست که این نوع کمد باید طبقه بندی مناسب با انواع کفش و متناسب با فصل را داشته باشد. محلی را برای نگه داری واکس و فرچه برس و اسپری در نظر بگیرید. مثلا میتوانیم کشو های باز شونده را برای این کار قرار دهیم.

ویدئو انواع مدل کمد دیواری را از دست ندهید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کمد دیواری
گالری تصاویر کمد دیواریدکوراسیون داخلی منزل
عکس کمد دیواریعکس های کمد دیواری اتاق خوابکمد دیواری شیکمدل جدید کمد دیوارینمونه کارهای کمد دیواری مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.