کمد دیواری لباس و کفش

کمد لباس و کفش
کمد لباس و کفش آینه ای
کمد کفش
کمد دیواری وسایل
کمد اتاق خواب لباس و کفش
کشوی کمد لباس و کفش
دستگیره کمد لباس و کفش
کمد لباس و کفش
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : ممبران
  • لولا و جک : آرام بند

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کمد دیواری لباس و کفش

به دنبال الگوهای زیبا و مدل های جدید مثل مدل های کمد دیواری لباس و کفش سال 2024 می‌گردی؟ در اینجا به شما یکی از بهترین های کمد دیواری لباس و کفش را معرفی میکنیم. از طرفی به کمک مجموعه ما میتونی نجار یا کمد ساز حرفه ای و منصف شهر و محله ی خودت رو پیدا کنی و بهش سفارش کمد بدی. مطمئناً کسی نمی‌تواند منکر این ادعا شود که پشت هر اتاق مرتب یک کمد جادار ایستاده است. ما هم با اعتقاد راسخ به این موضوع، قصد داریم انواع کمد لباس را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم می‌خواهید با خرید کمد لباس مناسب، برای همیشه با اتاق شلوغتان خداحافظی کنید.

شکی نیست که کمد دیواری‌ها و همین‌طور انواع کمد و انباری لباس نظم و زیبایی را همزمان به خانه‌ها هدیه داده‌اند. روزبه‌روز هم دنیای کمدها بزرگ و شلوغ‌تر می‌شود و زمان خرید کمد لباس انتخاب را برایمان سخت می‌کنند. اتاق خواب یکی از قسمت های مهم و کلیدی توی هر خونه محسوب میشه. چون کاربردهای زیادی میتونه داشته باشه. به همین دلیل، حفظ نظم و ترتیب توی فضای اتاق خواب بر آرامش اعضای خونه و زیبایی اتاق خیلی تأثیرگذار هست.

کمد دیواری لباس و کفش بخشی از دکوراسیون اتاق به شمار میره و این روزها علاوه بر لباس، خیلی دیگه از لوازم کوچیک و جانبی رو هم میشه توی کمدها گذاشت و بی نظمی رو از خونه دور کرد. تنوع مدل کمد اتاق و طرح‌های مختلفی که برای کمد لباسی وجود داره، برای همه اشخاص با سلیقه‌های مختلف و هر نوع اتاقی، گزینه‌های مناسبی رو فراهم می‌کنه. کمدهای لباسی جدید انتخاب رو برای شما خیلی راحت‌تر کرده و ما هم قصد داریم تا تعدادی از مدل کمد دیواری لباسی جدید و شیک رو به شما نشون بدیم.

برای نمونه این کمد دیواری لباس و کفش که بزرگ و جادار است و یک طرف دیوار را بصورت کامل اشغال میکند. هم رنگ آن روشن است و هم نورپردازی اتاق خوب است و اتاق را بزرگتر نمایش میدهد. البته برای خونه عروس و داماد هم مناسب است. اولین مزیت وجود آینه وسط کمد این است که با داشتن خاصیت بازتاب نور، باعث می شود که روشنایی خانه بیشتر شود. دومین مزیت، تاثیر آن در بزرگ تر دیده شدن خانه است. به این صورت که با ایجاد تصویری عمیق فضا را بزرگ تر نشان خواهد داد. مزیت دیگری که برای آینه ها وجود دارد این است که می توان با استفاده از آینه، تغییر دکوراسیون را با هزینه ی کمتری نسبت به دیگر لوازم انجام داد.

همانطورکه مشاهده میکنید سه قسمت در بالای کار کمد دیواری لباس و کفش برای وسایلی که کم تر مورد استفاده است تعبیه شده. درب های پایین یکی برای آویز لباس و دیگری برای قرار دادن کفش ها میباشد. 4کشو هم در قسمت پایینی موجود است. همه ی دستگیره های کمد دیواری لباس و کفش طلایی میباشد که جلوه‌ی کمد دیواری را به علت تلفیق با رنگ سفید زیبا و تجملاتی نموده است.

ویدئو انواع کمد دیواری را از دست ندهید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کمد دیواری
گالری تصاویر کمد دیواریدکوراسیون داخلی منزل
طرح کمد دیواریعکس کمد دیواریعکس های کمد دیواری اتاق خوابکمد دیواری شیکمدل جدید کمد دیوارینمونه کارهای کمد دیواری مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.