کمد دیواری و میز ام دی اف

کمد دیواری و میزکار
کمددیواری و میزکار
کمد دیواری و میز کار
کمددیواری و میز کار
کمد دیواری و میزکار
  • جنس بدنه : ام دی اف سفید
  • جنس درب : های گلاس
  • لولا و جک : آرام بند
  • ریل کشو : ساچمه ای

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کمد دیواری و میز ام دی اف

مدل کمد دیواری و میز کار را در تصویر مشاهده می فرمایید. دکوراسیون اتاق خواب دارای کمد دیواری و میز کار و کشو و تخت می باشد. کشو ها هم مثل کمد دیواری سهم بزرگی در مرتب نگه داشتن اتاق ها دارد. کارایی کشو ها در محیط های اداری یا دفتر کار بیشتر است. نمونه کار باتوجه به سلیقه مشتری از رنگ کرم استفاده شده است. در انتخاب رنگ کمد دیواری به دلیل تنوع بسیار بالا دستمان باز است. کمد دیواری فضای زیادی از دیوار اتاق رو به خودش اختصاص میدهد. مدل کمد دیواری در کنار نقش خود دیوار، عامل تعیین کننده‌ ای در تعیین دکوراسیون اتاق هستند. کمد دیواری دنیایی از طرح‌ های مختلف دارد که هرکدام میتوانند الهام بخش شما برای انتخاب طرح و مدل مدنظرتان باشد. ساخت کمد دیواری با توجه به کوچکی فضای آپارتمان های نقلی یک ضرورت است.

نکات مهم در طراحی کمد دیواری

این کمد های زیبا و جادار می توانند نظم و سامان بیشتری را در آپارتمان‌ های کوچک ایجاد کنند. ساخت کمد لباس در گوشه‌ ای از اتاق‌ خواب و یا در پرتی بین ستون بهترین ایده برای استفاده حداکثری از فضای داخل آپارتمان است. ساخت چهارچوب کمد دیواری و میزکار با متریال مقاوم در استحکام آن نقش دارد لذا بهترین مواد اولیه برای قالب بندی و ساخت کمد دیواری پذیرایی به کار می رود. برای سفارش طراحی و ساخت کمد دیواری می توانید با تماس تلفنی و یا ثبت درخواست در سایت نوین کابین اقدام کنید. انواع مدل کمد دیواری mdf در حیطه کاری ما قرار دارد. همه مراحل ساخت کمد دیواری در کارگاه انجام می شود و فقط نصب کمد دیواری در محل اجرا می شود. در اینستاگرام نوین کابین از جدید ترین مدل های کمد دیواری دیدن فرمایید.

جهت مشاهده عکس و مدل کمد دیواری کلیک کنید

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کمد دیواری
گالری تصاویر کمد دیواریدکوراسیون داخلی منزل
طرح کمد دیواریعکس کمد دیواریعکس های کمد دیواری اتاق خوابکمد اتاق کودککمد دیواری شیکمدل جدید کمد دیوارینمونه کارهای کمد دیواری مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.