نمونه کارهای کمد دیواری مدرن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که احساس کنید وسایلتان را نمی توانید به خوبی در اتاق خواب خود جای دهید و همیشه وضعیت نامرتب شما را اذیت می کند.

کمد دیواری مدرن و عکس های جدید

این اتفاق در آپارتمان های امروزی با اساس های کم جا بیش تر پیش می آید. کمد دیواری از جنس چوب و نئوپان و ام دی اف و بعضاً به صورت ترکیبی (شاسی از جنس چوب و دربها از جنس ام دی اف) ساخته می شود.

اما مستحکم ترین و رایج ترین نوع کمد دیواری که به دلیل تنوع در طرح و رنگ بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته کمد دیواری ام دی اف است.

کمدها خود به عنوان عنصری کلیدی و بهترین راه حل ممکن برای نظم دهی، نقش موثری را در میزان فضای اشغال شده در فضا ایفا می کنند. در این مطلب با انواع کمد های ریلی آشنا می‌شوید که می توانند گوشه ای از این مشکل را حل نمایند.

در این بین کمد دیواری مدرن جزو کمد دیواری هایی است که با هزینه کمتر از کمد دیواری کلاسیک دیزاین شیک تر و به روزتر از این سبک را برای منزل خود به ارمغان آورید.

انواع مدل کمد دیواری مدرن که در این مطلب خواهید دید‌: کمد دیواری ریلی شیشه ای‌، کمد دیواری ریلی آینه‌ای‌، کمد دیواری های گلاس، کمد دیواری ریلی لوکس، کمد دیواری ام دی اف .

طرح برای کمد دیواری با طرح چوب و دارای آینه. که انتخاب هوشمندانه ی رنگ و طرح، سبب تطبیق کامل با دیوارها، کف و فرش شده. ورق های ام دی اف یکی از پرطرفدارترین متریال‌ها برای ساخت کمد های دیواری هستن.