خرید کابینت در تهران

خرید کابینت تهران

748 بازدید

هرچه دکوراسیون آشپزخانه زیباتر باشد در بهتر شدن نمای کلی خانه تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. آشپزخانه پرکاربرد ترین بخش خانه است که خرید آن نیاز به دقت زیادی دارد. برای خرید کابینت در تهران با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته اید و فضایی که در اختیار دارید می‌توانید طرح و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. امروزه خرید و فروش کابینت در تهران توسط شرکت های بسیاری صورت می‌گیرد که هر کدام قادر به اجرای کابینت آشپزخانه می باشند.

اگر قصد خرید کابینت تهران را دارید، پیشنهاد می کنم در این زمینه با مشاوران ما صحبت کنید تا بتوانید مناسب ترین طرح و سبک کابینت برای آشپزخانه خود را پیدا کنید. داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع کابینت به شما کمک خواهد کرد تا با آگاهی بیشتر و هزینه کمتر کابینت مطلوب خود را خریداری نمایید.

ممکن است بپرسید بهترین جا برای خرید کابینت آشپزخانه کجاست؟ به راستی امروزه دکوراسیون داخلی منزل یک صنعت و حرفه تخصصی محسوب می‌شود. شرکت‌های معتبر و با سابقه جایگزین کابینت سازان سنتی و قدیمی شدند تا هم سبک طرح ها نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کند هم مشتریان بتوانند از شرایط ویژه همچون گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوند.

خرید کابینت از بورس کابینت در تهران

بورس کابینت در نقاط مختلف تهران وجود دارد. معروف ترین بورس کابینت در شمال تهران در سه خیابان میرزای شیرازی، سهروردی و شریعتی قرار دارد. این فروشگاه‌ها مرکز عرضه انواع تجهیزات کابینت مانند: آبچکان ظرفشویی‌‌‌‌، اکسسوری کابینت و لوازم بزرگی مانند سینک ظرفشویی هستند. همچنین بورس کابینت در غرب تهران و انواع فروشگاه‌های یراق آلات و لوازم کابینت در این محدوده را می‌توانید در خیابان‌های اشرفی اصفهانی، باغ فیض، شهر زیبا و جنت آباد بیابید. به عنوان مثال فروشگاه تهران فرم که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارد، در این منطقه است.

بورس کابینت در تهران

تهران فرم نیز یراق آلاتی از برندهای معتبر خارجی مانند بلوم (blum)، فانتونی و سارو عرضه می‌کند. اما بورس کابینت در شرق تهران (شمال شرق تهران) در خیابان هنگام قرار دارد. در این خیابان فروشگاه‌های بزرگی از جمله دکو یراق و کابین تجهیز واقع هستند. کلیه مجموعه‌های یاد شده انواع لوازم کابینت را عرضه می‌کنند. فامیلا‌کالا نیز یکی از مراکز شناخته شده است که در زمینه فروش لوازم و اکسسوری کابینت‌ آشپزخانه فعالیت دارد. و در جنوب تهران، بورس کابینت بازارهای عمده فروشی مانند حسن آباد وجود دارد.

در حسن آباد اکثر یراق آلات از جمله انواع دستگیره کابینت عرضه می‌شود. البته در برخی مغازه‌ها تک فروشی نیز می‌کنند. از دیگر مراکز فروش تجهیزات در جنوب تهران می‌توان به شهرک صنعتی خاوران و چهاردانگه نیز اشاره کرد. همه این مکان ها که نام برده شد صاحب کسب و کار نمایشگاهی و یا فروشگاه تجهیزات کابینت هستند و تولید کننده اصلی نیستند و در واقع سفارش شما را با هزینه ای کمتر به کارگاه های تولیدی سفارش می‌دهند.

شما مشتریان گرامی با حذف واسطه و خرید مستقیم از تولیدکنندگان معتبر در این عرصه می‌توانید از خدمات بیشتری (طراحی و مشاره رایگان و گارانتی محصولات) با هزینه کمتری استفاده کنید.

شرکت تولیدی نوین کابین جزو معدود کارخانه هایی است که واسطه ها را حذف کرده و تمامی مراحل عرضه کابینت را از صفر تا صد در مجموعه خود انجام می‌دهد. از بخش تولید گرفته تا بخش نصب و اجرای کابینت. بدین منظور بدیهی است که نوین کابین از افراد با درایت و خبره چه در محیط کارخانه و چه در تیم طراحی و نصب استفاده نماید.

خرید کابینت تهران از فروشگاه کابینت

به منظور خرید کابینت، با حذف واسطه ها و دلال ها و با خرید مستقیم از فروشگاه کابینت می توانید از کیفیت بالا و قیمت مناسب کابینت خود اطمینان حاصل کنید. کابینت سفارشی باید با ماشین آلات مدرن و متریال های درجه یک ساخته شوند تا دوام بالایی داشته باشند و مطابق با سلیقه شما مورد اجرا قرار گیرند.

فروشگاه کابینت تهران

کابینت سفارشی متناسب با فضای آشپزخانه شما طراحی می شود و تمامی خواسته های شما در این طراحی در نظر گرفته خواهد شد. داشتن آشپزخانه با کابینت سفارشی نیازمند صرف وقت و هزینه بیشتری نسبت به کابینت آماده می‌باشد. با خرید از فروشگاه نوین کابین خیالتان از بابت کیفیت کابینت راحت می شود چرا که همه کابینت های ما مطابق با بالاترین استاندارد ها تولید می شوند.

خرید کابینت تهران از فروشگاه کابینت جدید

اهمیت کابینت آشپزخانه به حدی است که اگر دکوراسیون آن زیبا نباشد، موجب می‌شود تا خانه بی روح و بی جان شود. یک آشپزخانه گرم و صمیمی، موجب ایجاد جریان زندگی خواهد شد. از آنجا که ما ایرانی ها تا حد زیادی به فضای آشپزخانه خود اهمیت می دهیم پس باید خرید کابینت جدید را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. فضای آشپزخانه ممکن است که به راحتی نا‌مرتب شود و به هم بریزد اما نظم بخشیدن به آشپزخانه به راحتی امکان پذیر است. از رایج ترین نظم دهنده ها در خرید کابینت جدید اکسسوری ها هستند.

مدل جدید کابینت آشپزخانه را از دست ندهید.

کابینت های جدید می توانند تجهیزات و اکسسوری های متنوعی داشته باشند. این تجهیزات برای زیبایی و یا نظم بخشیدن به فضای کابینت مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه تمامی آشپزخانه ها اعم از کوچک و بزرگ به این تجهیزات و نظم دهنده ها احتیاج دارند. اکسسوری سوپر مارکت از کاربردی ترین اکسسوری هاست که برای نگهداری مواد غذایی بیرون یخچال مناسب ترین گزینه می باشد.

خرید کابینت جدید

همچنین اکسسوری سوپر ادویه که در دو طرف کابینت گاز و یا هود به کار گرفته می شود و دسترسی به ادویه ها حین آشپزی را آسان می کند. در ضمن نوع دستگیره در خرید کابینت جدید انواع مختلفی دارد و زیبایی کابینت را دوچندان می کند.

مراحل خرید کابینت

خرید کابینت آشپزخانه به دلیل اینکه محصولی است که مدت زمان بسیاری همراه شماست، نیاز به دقت و وسواس زیادی دارد. در حقیقت کابینت آشپزخانه توسط سازنده مجرب، متناسب با آشپزخانه شما سفارشی سازی می گردد. در نتیجه باید به گونه ای خریداری و نصب شود که بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید.

در خرید کابینت، شما در ابتدا باید با انواع کابینت آشپزخانه آشنایی داشته باشید. داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع کابینت به شما کمک خواهد کرد تا با آگاهی بیشتر و هزینه کمتر کابینت مطلوب خود را خریداری نمایید. یکی دیگر از مراحل مهم خرید کابینت انتخاب طرح درب کابینت می باشد. می توانید طرحی ساده و مدرن را برگزینید و یا طرح های شلوغ و پرکار کلاسیک را انتخاب کنید.

انتخاب جنس درب و صفحه نیز در خرید کابینت اهمیت زیادی دارد. بطور مثال از آنجا که صفحه کابینت در معرض رطوبت قرار دارد، پیشنهاد می شود که از صفحه کابینت ام دی اف و چوب استفاده نشود و از انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی به عنوان صفحه کابینت بهره برد. همچنین مقاومت روکش کابینت تاثیر بسزایی بر روی طول عمر آن خواهد داشت. پس هنگام خرید کابینت به این موارد نیز توجه داشته باشید.

ویدئو مراحل صفر تا صد خرید کابینت تهران

 

خب بعد از اینکه اطلاعات کافی در زمینه متریال کابینت انتخابی خود به دست آوردید، به عنوان اولین مرحله خرید کابینت آشپزخانه میتوانید با وارد نمودن اطلاعات خود اعم از شماره تماس و فامیلی شریف و همچنین محدوده منطقه زندگی در قسمت ثبت سفارش سایت، درخواست کارشناس برای بازدید حضوری رو اعلام فرمایید. بعد از آن با شما تماس گرفته شده و با تعیین وقت قبلی جهت بازدید رایگان صورت میگیرد. در مرحله قیمت گذاری ارائه بهترین قیمت کابینت آشپزخانه توسط کارشناس خدمت شما ارائه میشود.

و بعد از مرحله طراحی و ساخت کابنیت آشپزخانه، طبق سلیقه شما در کارگاه مجهز نوین کابین، توسط تکنسین های مجرب ، کابینت آشپزخانه شما در محل نصب می‌گردد.

اگر شما اطلاعات کافی اعم از جنس و رنگ از کابینت مورد نظرتون رو ندارید. همین که سلیقه خود را نسبت به کلاسیک یا مدرن بودن .. و ذکوراسیون منزلتون رو بدونین کافیست.. کارشناسان نوین کابین به صورت کاملا رایگان این وقت رو برای شما گذاشته و شما رو به خواستتون میرسونن.

خرید کابینت نو

اگر به فکر بازسازی آشپزخانه های خود هستید و می خواهید آشپزخانه ای مدرن داشته باشید، برای خرید کابینت نو باید به یکسری موارد توجه داشته باشید. سبک دکوراسیون منزل در کنار نورپردازی از اصلی ترین این موارد می باشند. اگر نور آشپزخانه تان کم است از کابینت هایگلاس با رنگ روشن استفاده کنید؛ چرا که این کابینت فضا را پر نور تر و دلباز تر می کند. برای جلوگیری از یکنواختی از کابینت هایگلاس به صورت ترکیبی با ام دی اف طرح چوب هم می شود استفاده کرد.

خرید کابینت نو

ام دی اف طرح چوب با طیف های مختلفی که دارد موجب می شود تا گرما و صمیمیت به محیط آشپزخانه وارد شود. توجه داشته باشید که برای آشپزخانه ای با نور کم هرگز از کابینت کلاسیک که ابزار ها و تاج و ستون دارد استفاده نکیند چرا که فضا دلگیر خواهد شد و فضایی زشت و زننده ایجاد می شود.

خرید کابینت جزیره

جزیره آشپزخانه در واقع یک پیشخوان است که کاربرد های فراوانی دارد. اگر کمبود جا داشته باشید خرید کابینت جزیره به شما کمک خواهد کرد تا فضای بیشتری برای نگهداری وسایل آشپزخانه خود ایجاد کنید. اگر فضای کمی دارید و نمیتوانید میز غذاخوری در آشپزخانه خود قرار دهید می توانید با قرار دادن چند صندلی در اطراف جزیره از آن به عنوان میز غذاخوری استفاده کنید. یا اگر می خواهید جزیره را کاربردی تر کنید می توانید سینک و گاز را روی آن تعبیه کنید. جزیره ها در انواع مختلفی قابل طراحی و سفارش هستند که انتخاب بین آنها بستگی به فضای آشپزخانه شما خواهد داشت.

کابینت جزیره ای

امروزه جزیره ها فقط به شکل مستطیل نیستند. بلکه مدل های منحنی، گرد، ال شکل، یو شکل و جزیره دو طبقه نیز بسیار محبوب شده اند. استفاده از جزیره در سبک های مختلف کابینت فضایی دلنشین را ایجاد خواهد کرد.

جدیدترین مدلهای جزیره آشپزخانه

خرید کابینت متحرک

کابینت متحرک در واقع نوعی جزیره چرخ دار است که می توانید به راحتی آن را در محیط آشپزخانه حرکت دهید و جابجا کنید. کابینت متحرک به هیچ یک از دیوار ها متصل نیست؛ همچنین دارای کشو و کابینت هایی است که فضای نگهداری را بیشتر خواهد کرد. خرید کابینت متحرک بیشتر در آشپزخانه های سبک مدرن صئرت می گیرد اما با توجه به اینکه مردم به سبک های کلاسیک نیز علاقه مند شده اند استفاده از این جزیره در هر سبکی قابل اجرا می باشد.

کابینت متحرک

یکی از کاربرد‌های کابینت متحرک این است که می‌توان از آن بجای میز نهارخوری یا حتی میز کار استفاده کرد و در صورت متحرک بودن این کار با سهولت بیشتری انجام می‌شود. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است می توانید این کابینت را در محلی خارج از آشپزخانه قرار دهید و در مواقع لزوم آنرا به درون آشپزخانه بکشانید.

فروش کابینت

محصولات یک شرکت کابینت سازی باید با تجهیزات و ماشین آلات مدرن و متریال درجه یک تولید شود تا خروجی کار مورد تایید باشد. در زمینه فروش کابینت، طیف گسترده ای از کابینت ها در سبک های مختلف مقابل شما قرار دارند. شما با در نظر گرفتن خواسته ها و سلیقه خود می‌توانید نوع سبک کابینت آشپزخانه خود را مدرن، نئوکلاسیک و یا کلاسیک انتخاب کرده و بعد به سایر جزئیات در این زمینه مانند انتخاب رنگ و نوع دستگیره بپردازید.

هنوز در انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه مردد هستید ❗

خرید کابینت تهران باید به نحوی صورت گیرد که پاسخگوی نیاز شما باشد. از مهم ترین نکاتی که هنگام سفارش باید در نظر داشته باشید استعلام قیمت کابینت و برآورد قیمت با توجه به بودجه شماست. مقاوم بودن کابینت نکته دیگری است که بسیار حائز اهمیت می باشد. بعضی از متریال ها کیفیت مناسب تری دارند و مقاومت آنها در برابر رطوبت و حرارت بالاتر است.

فروش کابینت

از طرفی فضای کابینت باید جادار باشد و قفسه بندی های آن مناسب با خواسته مشتری صورت گیرد تا دسترسی به وسایل آشپزخانه آسان تر صورت بگیرد. کابینت های تولید شده در نوین کابین از بالاترین کیفیت بهره‌مند هستند چرا که تیم ما وسواس فراوانی در زمینه انتخاب متریال و دقت بالایی در نحوه ساخت کابینت و حفظ کیفیت آن دارند.

خرید کابینت لوکس از فروشگاه کابینت لوکس

امروزه کابینت لوکس و لاکچری در هر منزلی با هر دکوراسیونی مفهوم خاصی دارد و تفاوت های زیادی با سال های پیش پیدا کرده است. یک کابینت لوکس مدرن دارای آیتم هایی است که کمک می کند تا یک آشپزخانه مجهز با تمامی امکانات مورد نظر را داشته باشید. این آیتم ها شامل اکسسوری هایی است که کار در آشپزخانه را دلچسب و آسان می‌کند. اکسسوری آشپزخانه باعث ایجاد ظاهری زیباتر و محیطی کارآمد می شود.

30 مدل کابینت لوکس ۱۴۰۲ رو ببینید.

علاوه بر اینها نوع صفحه یا رویه کابینت تاثیر بسزایی در شیک بودن آشپزخانه خواهد داشت. در خرید کابینت لوکس معمولا از سنگ های طبیعی و سنگ کوارتز استفاده می شود که براقیت خاصی دارند و فضایی لوکس و لاکچری ایجاد می کنند.

نورپردازی از دیگر عوامل موثر بر خرید کابینت تهران لوکس است. برای سفارش کابینت باید میزان نورپردازی فضای آشپزخانه را هم در نظر داشته باشید. بدون نورپردازی تمامی موارد ساخت مانند متریال با کیفیت و طراحی مناسب و… به چشم نمی آیند. پس در یک طراحی لوکس و زیبا، نورپردازی نقش مهمی را دارد که حسی آرامش بخش را منتقل خواهد کرد.

برای ایجاد یک فضای لوکس در آشپزخانه باید به جزئیات و هماهنگی کابینت با سایر اجزا مثل کف آشپزخانه و دیوارها توجه داشته باشید.

راهنمای خرید کابینت تهران

اگر شما قصد خرید کابینت در تهران را دارید پیشنهاد می کنیم مطالبی که در پایین اشاره کردیم مطالعه کنید تا با دید و آگاهی بهتری به دنبال کابینت ساز در تهران باشید.

راهنمای خرید کابینت در تهران

انتخاب بهترین کابينت ساز در تهران

در مرحله اول شما بايد فروشگاه کابینت ی رو که ميخواهيد ازش کابينت بخريد انتخاب کنيد.
براي اندازه گيري آشپزخانه تماس میگیرید و کارشناس به محل اعزام میشه و کار اندازه گیری رو انجام میده.

مطلب بهترین کابینت ساز در تهران میتونه بهتون در انتخاب کمک کنه

در جریان باشید بهترين زمان براي اندازه گيري بعد از سفت کاري ساختمان هست که شما باید کار جایگذاری تاسیسات رو انجام بدید.

روش اندازه گيري کابینت آشپزخانه

طراح، نقشه آشپزخانه شما رو با ابعاد دقیق برمي داره. و اگه نياز باشه از محل عکاسي ميکنه و سايز يخچال، مايکروفر، اجاق گاز و …. و همينطور ايده هاي شما رو يادداشت ميکنه.

اصول طراحی کابينت آشپزخانه

طراح بر اساس ايده شما يا به سليقه خودش يک طرح آماده مي‌کنه. اگر شما از سليقه خودتون مطمئن هستید به نظرات طراح دقت کنید و از تجربه آنها استفاده کنید تا مناسب ترین طرح رو برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. تیم طراحي کابينت آشپزخانه نوین کابین با ایده گرفتن از جدیدترین مدل ها میتونن راهنمای خوبی براتون باشن.

تاييد طرح کابينت توسط مشتری

طرح سه بعدي آشپزخانه شما حاضر شد، بايد با مشورت کارشناس و طراح و انجام تغييرات، اون رو به ايده آل خودتون نزديک کنيد.
از طراح بخواهيد نکات ريزي که تو طرح، قابل رويت نيست و براي شما مهمن رو يادداشت کنه که در زمان اجراي کار فراموش نشه.

انتخاب رنگ و جنس کابينت

حالا به مهم ترین بخش خرید کابینت می‌رسیم انتخاب رنگ و جنس مهم ترین بخش کار است که در شرکت نوین کابین بعد از آماده شدن طرح مشتری به نمایشگاه کابینت دعوت میشه و انواع متریال ها و رنگ ها به مشتری نشان داده میشه تا به راحتی بتونه تصمیم بگیره.

اولين انتخاب بهترين انتخابه.

تجربه ميگه: اولین انتخاب بهترین انتخابه! هر چه قدر بيشتر تو انتخاب رنگ حساس بشين بيشتر از چيزي که واقعا دوست دارين دور ميشين تا به جايي مي رسين که ميگين: “من که ديگه گيج شدم رنگ و بذارين فردا انتخاب کنيم یا میخواهیم بیشتر فکر کنیم.”

انتخاب يراق کابينت را دست کم نگیرید

رنگ، جنس و مارک ريل، لولا، پايه، صفحه، دستگيره و اکسسوری … را انتخاب می‌کنيد.

برآورد هزينه کابينت

بر اساس انتخاب های شما در مراحل گذشته فاکتور صادر و به شما اعلام ميشه.

فاکتور بايد طوری باشه که شما بعد از اتمام کار اون رو با کار تطبيق بدين. از گرفتن يک قيمت کلي بدون ريز فاکتور پرهيز کنيد.

عقد قرارداد خريد کابينت

حالا بايد قراردادی رو امضا کنين که چيزهايي که انتخاب کردين و همينطور قیمت کابینت داخلش قيد شده.

◊حتما قراردادي رو امضا کنين که فاکتور با جزئيات و يه تصوير از کابينت طراحي شده به پيوستش باشه. اين به معني بي اعتمادي طرفين نيست بلکه چون اين کار جزئيات زيادي داره ممکنه در صورت مکتوب نبودن جزئيات سوء تفاهمي بين شما و فروشنده پيش بياد و هر دو هم شک داشته باشيد حق با کيه و خدايي ناکرده مشکلی پیش نیاد.

از اينجا به بعد شما ديگه نبايد کار زيادي انجام بدين. طراح يا کارشناس با طرح تاييد شده به محل نصب ميان و کابينت ها رو به صورت فرضي جاگذاري ميکنن و اگر نکته اي فراموش شده باشه اون رو اصلاح ميکنن.

مراحل سفارش کابینت در تهران

آماده کردن صورت توليد کابينت

بر اساس طرح کار، آناليز شده و جهت ساخت به کارگاه ارسال ميشه.

ساخت کابينت آشپزخانه

صورت هاي آناليز شده ارسالي شما در خط توليد قرار ميگيرن تا نوبت بهشون برسه و کابينت ها، درب‌ها و دکورها ساخته بشه.

نکته: در کارگاه کسي نمي دونه طرح آشپزخونه شما چيه، اونا فقط طبق صورت آناليز، قطعه يا کابين رو ميسازن و اين نشون ميده که کارشناس موقع نوشتن صورت آناليز کار چقدر بايد دقت کنه.

ارسال کابينت به منزل شما

با هماهنگي شما کابينت ها، درب ها و دکور ها به محل نصب ارسال ميشه.

نکته: بر اساس قوانين اتحاديه هاي اکثر شهرها تحويل در طبقه همکف به عهده فروشندست و حمل به طبقات به عهده خريدار.

نصب کابينت

نصاب، توسط طراح براي نصب آشپزخونه توجيه شده و نقشه نصب رو دريافت ميکنه و نکاتي که براي شما مهم بوده بهش منتقل ميشه.

نکته 1: قبل از زمان نصب، سينک، گاز، هود، آبچکان و …. رو تهيه کنين.

نکته 2: بهتره موقع نصب عجله نکنين و کنار نصاب نايستيد، اين کار تمرکز نصاب رو ،بهم ميريزه و ممکنه کار ظرافت دلخواه رو پيدا نکنه.

کسري کار

خرید کابینت تهران به دليل داشتن جزئيات زياد، معمولا با کم و کاستي هاي کوچيکي در پايان کار همراهه، ولي اين مطلب به هيچ وجه نگران کننده نيست، چون خيلي از اونا ظرف کمتر از 24 ساعت اصلاح ميشن.

تحويل کابينت به مشتري

در پايان نماينده اي از طرف فروشنده، کار نصاب رو چک ميکند و توسط يک رضايتنامه از شما امضاي اتمام کارو ميگيره.

نکته: امضاي رضايتنامه به منزله اتمام کار شما با پیمان کار میباشد.

کابینت سازی در فروشگاه کابینت

خرید کابینت برای آشپزخانه 6 متری

خرید کابینت آشپزخانه چالش هایی را به همراه دارد زیرا کابینت آشپزخانه باید به صورتی ساخته و اجرا شود تا شما بیشترین بهره را از آن ببرید. امروزه ابعاد آشپزخانه ها نسبت به گذشته کمتر شده و معمولا افراد فضای زیادی را در دسترس ندارند. پس باید به این نکته توجه شود که کدام کابینت با توجه به فضای آشپزخانه، بهترین کارایی را خواهد داشت.

خرید کابینت برای آشپزخانه 6 متری دغدغه افراد بسیاری است و اگر به درستی انجام شود، راحتی و آسایش را به ارمغان می آورد. در خرید کابینت آشپزخانه مواردی مانند: انتخاب طرح، سبک، رنگ و اکسسوری کابینت حائز اهمیت هستند. برخی از ویژگی ها برای آشپزخانه کوچک موجب می شوند که علاوه بر منظم شدن فضا، آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد.

کابینت مدرن و مزایا و معایب آن

درب کابینت از مواردی به شمار می رود که می تواند آشپزخانه را نامنظم نشان دهد، هر چه درب کابینت پرکار تر باشد آشپزخانه شلوغ تر می شود. بنابراین در زمینه خرید کابینت برای آشپزخانه 6 متری پیشنهاد می شود از کابینت های سبک مدرن که ساده هستند استفاده شود.

کابینت مدرن اگر به صورت براق یا همان هایگلاس مورد اجرا قرار گیرد، موجب می شود تا فضا پرنور و دلباز تر شود. پس بهترین کابینت برای آشپزخانه کوچک، کابینت ساده با دستگیره مخفی و مگنتی می باشند. همچنین می توان از کابینت بدون دستگیره در آشپزخانه کوچک بهره برد تا فضا مدرن و مرتب باشد. به هیچ عنوان در آشپزخانه ای با این ابعاد از رنگ های تیره برای خرید کابینت تهران استفاده نکنید.

خرید کابینت برای آشپزخانه 6 متری

انواع کابینت آشپزخانه را زمان خرید کابینت بشناسیم

کابینت آشپزخانه از دیرباز در خانه های ما جای داشته و با گذشت زمان به مرور تکمیل تر از قبل شده و زیبایی و اهمیت بیشتری پیدا کرده است. امروزه با پیشرفت صنعت و ماشین آلات به روز، مدل و طرح ها تنوع بیشتری پیدا کرده‌اند که در سبک های مختلفی مانند کابینت کلاسیک، کابینت نئو کلاسیک و کابینت مدرن تفاوت آن ها مشهود است.

با انواع کابینت آشپزخانه بیشتر آشنا شوید.

هر کدام از این سبک های کابینت ذکر شده دارای زیر مجموعه هایی هستند. کابینت کلاسیک شامل سه زیرمجموعه کابینت چوبی، کابینت روکش چوب و کابینت ممبران می‌باشد. همچنین سبک نئوکلاسیک شامل کابینت انزو و کابینت پولیشی می‌شود. و در آخر سبک کابینت مدرن شامل کابینت هایگلاس، کابینت فرامید و کابینت ملامینه می‌شود که نسبت به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک از قیمت پایین‌تری برخوردار می‌باشد.

سخن پایانی

در جهت موضوع خرید کابینت تهران، شرکت نوین کابین اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی در محل کارخانه تولیدی خود کرده و انواع محصولات خود شامل (کابینت مدرن – کابینت کلاسیککابینت نئوکلاسیک) را در این محل گرد آوری کرده تا شما مشتریان گرامی که قصد خرید کابینت تهران را دارید با آسودگی خاطر قبل از سفارش انواع متریال ها را بررسی کنید و با حذف واسطه ها از تولید کننده مستقیم خرید کنید.

جهت مشاهده نمونه کارهای کابینت آشپزخانه اینجا کلیک کنید.

آموزشراهنمای خرید کابینت آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 4.2/5 - تعداد رای 6

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

9 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.