کابینت ویلایی

خرید کابینت ویلایی در شمال مازندران

486 بازدید

آیا در منطقه شمال ایران ساکن هستید ؟ قصد خرید کابینت ویلایی در شمال را داربد؟ امروزه در استان مازندران افراد زیادی به کار در حیطه دکوراسیون آشپزخانه و کابینت سازی مشغول هستند. حتی در اکثر خانواده ها اشخاصی وجود دارند که به شغل کابینت سازی مشغول هستند.

اما به راستی امروزه دکوراسیون داخلی منزل یک صنعت و حرفه تخصصی محسوب می‌شود و شرکت‌های معتبر و با سابقه جایگزین کابینت سازان سنتی و قدیمی شدند تا هم سبک طرح ها نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کند هم مشتریان می‌توانند از شرایط های ویژه همچون گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوند.

 

شرکت تولیدی نوین کابین با بیست سال فعالیت مستمر در عرصه دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه که در شهر تهران دایر بوده و یکی از خوش نام ترین تولید کنندگان در این عرصه بوده است. اقدام به فعالیت در استان سرسبز مازندران کرده است و اعلام آمادگی می‌کند تا زین پس تمامی مناطق استان مازندران را هم تحت پوشش و خدمات دهی قرار دهد. حال در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با جدید ترین و لوکس ترین کابینت ها در بازار آشنا کنیم تا شما بتوانید انتخاب مناسب تری برای کابینت آشپزخانه خود داشته باشید.

انواع کابینت آشپزخانه ویلایی

کابینت آشپزخانه از دیرباز در خانه های ما جای داشته و با گذشت زمان به مرور تکمیل تر از قبل شده و زیبایی و اهمیت بیشتری پیدا کرده است. امروزه با پیشرفت صنعت و ماشین آلات به روز، مدل و طرح ها تنوع بیشتری پیدا کرده‌اند که در سبک های مختلفی مانند کابینت کلاسیک، کابینت نئو کلاسیک و کابینت مدرن تفاوت آن ها مشهود است. هر کدام از این سبک های کابینت ذکر شده دارای زیر مجموعه هایی هستند.

کابینت کلاسیک شامل سه زیرمجموعه کابینت چوبی، کابینت روکش چوب و کابینت ممبران می‌باشد همچنین سبک نئوکلاسیک شامل کابینت انزو و کابینت پولیشی می‌شود و در آخر سبک کابینت مدرن شامل کابینت هایگلاس، کابینت فرامید و کابینت ملامینه می‌شود که نسبت به سبک کلاسیک و نئو کلاسیک از قیمت پایین‌تری برخوردار می‌باشد.

پیشنهاد میکنم مقاله کابینت پولیشی را حتما مطالعه کنید تا با جدیدترین سبک کابینت آشنا شوید.

خرید کابینت ویلایی مازندران

خانه ها در شمال کشور متراژ بالایی دارند و به اصطلاح خانه ها ویلایی هستند. خانه های ویلایی مشخصات جذابی دارند مانند سقف های شیروانی و حیاط و اتاق های بزرگ و متعدد همچنین آشپزخانه این خانه های لوکس متراز بالایی دارند و معمولاً آشپزخانه ها به شکل حرف یو انگلیسی “U” هستند. این آشپزخانه ها بهترین گزینه برای پیاده کردن ایده های جدید در طراحی است و می‌توان از کابینت لاکچری ویلایی برای این محیط استفاده کرد تا دکوری بی نقص و لوکس داشته باشید.

خرید کابینت مازندران
خرید کابینت ویلایی مازندران

کابینت ویلایی سبک کلاسیک در شمال

کابینت کلاسیک در واقع اسم یک سبک است که شامل: کابینت چوبی، کابینت روکش چوب، کابینت ممبران می‌شود. از خصوصیات بارز این سبک کابینت، وجود ستون و سرستون های نقش برجسته زیباست که زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می کند.

خرید کابینت در شمال
کابینت ویلایی سبک کلاسیک در شمال

این ستون ها در ابعاد و اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. درب کابینت کلاسیک دارای حکاکی های زیبا و در مدل هابی متنوع هستند. خصوصیت بارز دیگر این دکوراسیون لوکس و شیک وجود تاج و زیرچراغ ابزار خورده است. تاج در قسمت بالایی کابینت های دیواری و زیرچراغ در قسمت پایین کابینت های دیواری این سبک قرار می گیرد. معمولا در کابینت کلاسیک جنس صفحه کابینت کورین انتخاب می شود.

کورین نام صفحه سنگ مصنوعی کابینت است که قابلیت ابزار خوردن دارد. بزرگترین خصوصیت صفحه کورین اجرای بدون درز آن است. این صفحات ضد آب هستند اما در مقابل اشیا تیز و برنده آسیب پذیر می‌باشند. با شناخت معایب و مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک تصمیم شما برای خرید کابینت ویلایی در مازندران ، یک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک بسیار بیشتر از معایب آن است.

کابینت ویلایی سبک مدرن در شمال

کابینت سبک مدرن به چند دسته تقسیم می‌شوند که شامل: کابینت های گلاس، کابینت فرامید (فوق برجسته) و کابینت ملامینه (ام دی اف) می‌شود. این سبک کابینت فاقد تاج و زیر چراغ است تا جلوه و نمای مدرن خود را از دست ندهد. مدل و رنگ در این سبک کابینت بسیار گسترده و در مدلهای ساده، طرح دار، براق و مات برجسته و … موجود هستند.

خرید کابینت ویلایی در شمال مازندران
کابینت ویلایی سبک مدرن در شمال

امروزه در کابینت مدرن از دستگیره های قدیمی استفاده نمی‌شود و دستگیره های مخفی با جذابیت و زیبایی بیشتری جایگزین آن شده است. کابینت مدرن قابلیت اجرا در دو رنگ متفاوت را دارد. و اگر این رنگ‌ها درست انتخاب شوند زیبایی آشپزخانه را دو چندان می‌کند. با شناخت معایب و مزایای کابینت آشپزخانه مدرن انتخاب شما برای خرید کابینت ویلایی در مازندران یک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزایای کابینت آشپزخانه مدرن بسیار بیشتر از معایب آن است.

تولید کننده کابینت ویلایی در استان مازندران

آیا قصد خرید کابینت ویلایی در مازندران را دارید؟ آیا تولید کابینت در استان مازندران هزینه بالایی در بر دارد؟ به دنبال کابینت ساز حرفه ای در نزدیکی خود هستید؟ آیا می‌خواهید کابینتی شیک و جذاب داشته باشید؟ می‌خواهید کابینت هایتان را عوض کنید؟ نمی‌دانید چه کابینتی بهتر است؟ نمی دانید چه کابینتی سفارش دهید؟ قیمت کابینت می‌خواهید؟

درب کابینت هایتان را می‌خواهید عوض کنید؟ کابینت ساز در مازندران می خواهید؟ به دنبال کابینت ساز در رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر، نور، آمل، محمود آباد، بابل، بابلسر، فریون کنار، جویبار، قائم شهر، سوادکوه، ساری، میان درود، بهشهر، نکا، گلوگاه و یا … هستید؟ ایا پیدا کردن یک تولیدی معتبر و ارزان کار دشواری شده است؟ کابینت ساز حرفه ای در شمال کشور می‌خواهید؟ پس با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت کابینت ویلایی در شمال

در این قسمت از مطلب قصد داریم شما را با سبک و سیاق طراحی داخلی منازل در نقاط مختلف استان مازندران اشاره داشته باشیم از شما دعوت می کنم در ادامه با ما همراه باشید. اگر بخواهیم به سبک معماری و طراحی منازل در شمال کشور نگاهی کنیم، اولین نکته چشمگیر متراژ بالای منازل است و به همین جهت کار طراحی دکور منزل ساده تر می‌شود. زیرا فضایی که در اختیار طراح قرار گرفته بزرگ است و طراح به راحتی می‌تواند ایده های خود را پیاده کند و از نظر محدودیت فضا با مشکلی مواجه نشود.

بهتون پیشنهاد میکنم از نمونه کارهای کابینت کلاسیک و مدرن دیدن فرمایید.

اولین و مهمترین نکته این است که رنگ زمینه برای دکور خود انتخاب کنید برای مثال شما برای آشپزخانه خود رنگ کرم و گردویی استفاده میکنید باید در دکور دیگر نقاط منزل مثل اتاق خواب ها یا پذیرایی نیز از این رنگ ها استفاده شود تا هارمونی رنگ ها به درستی اجرا شود اما برگردیم به موضوع اصلی مقاله که دکوراسیون منازل در استان مازندران را زیر ذره بین می‌گیرد.

ساکنین شمال کشور علاقه خاصی به دکوراسیون داخلی کلاسیک دارند همچنین کابینت کلاسیک در رطوبت شمال کشور نسبت به سک مدرن بسیار با دوام تر است. کابینت کلاسیک طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به سبک های مدرن دارد سبک کلاسیک در آشپزخانه های بزرگ جلوه زیباتری دارد.

کابینت کلاسیک زیر مجموعه هایی دارد که شامل چوب روکش چوب و ممبران است که در ذیل به مقایسه آنها می‌پردازیم هر سه این مدل ها کابینت کلاسیک هستند بدنه داخلی کابینت در هر سه مورد سفید است البته این پیش فرض است و می‌تواند متغیر باشد.

از بدنه کابینت که بگذریم به درب ها می‌رسیم درب کابینت های کلاسیک که شامل ممبران روکش چوب و چوب هستند همگی توسط دستگاه cnc ابزار خورده می شود و دارای فرورفتگی و برجستگی هستند. این سبک دکوراسیون دارای ستون و سرستون های منبت و معرق کاری شده است.

اما تفاوت آنها مدل کابینت چوب و روکش چوب بعد از ابزار خور شدن توسط دستگاه سی ان سی رنگ آمیزی می‌شوند و اگر بعد از چند سال هم تاکید شود قابلیت رنگ آمیزی مجدد دارد اما ممبران بعد از ابزار خورده شدن توسط دستگاه پرس ممبران یا وکیوم می‌شوند از نظر تنوع رنگ هر سه این مدل کار رنگ بندی های متنوعی دارند و از طرح‌های مختلفی می‌شود در آنها استفاده کرد.

نمایشگاه کابینت
نمایشگاه و شوروم نوین کابین

کابینت سازی در مازندران

شرکت تولیدی نوین کابین با بیست سال تجربه فعالیت در استان تهران و حومه اقدام به اعطای نمایندگی در استان های دیگر کشور کرده و از این پس در کلیه شهرهای استان مازندران خدمت رسانی خواهد کرد. دفتر مرکزی و نمایشگاه کابینت شرکت نوین کابین واقع در شهرک حکیمیه تهران می‌باشد و امکان بازدید از انواع مدلهای کابینت در این مجموعه وجود دارد.

همچنین شما عزیزان جهت مشاوره و طراحی سه بعدی رایگان در زمینه خرید کابینت ویلایی در مازندران می توانید با شماره های 02177005467 – 02177005481  تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از آخرین پروژه های ما در اینستاگرام نوین کابین دیدن کنید.

استان ها

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 1/5 - تعداد رای 1

مطالب مرتبط

کابینت اصفهان

خرید کابینت در اصفهان

به دنبال کابینت ساز و کابینت در اصفهان می‌گردید ؟ امروزه در اصفهان نصف جهان افراد زیادی به کار در حیطه دکوراسیون آشپزخانه و…
کابینت در شیراز

خرید کابینت در شیراز

خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش خداوندا نگه‌دار از زوالش به شیراز آی و فیض روح قدسی بجوی از مردم صاحب کمالش دنبال خرید کابینت…

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.