کابینت سفید شکلاتی

کابینت آشپزخانه سفید شکلاتی
دکوراسیون آشپزخانه سفید شکلاتی
کابینت سفید شکلاتی
کابینت و اکسسوری سوپر یخچالی سفید شکلاتی
کابینت آشپزخانه سفید شکلاتی
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: های گلاس ترک و فوق برجسته فرامید
  • جنس صفحه روی کابینت: اچ پی ال پنج سانتی شرکتی
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت سفید شکلاتی

کابینت آشپزخانه دو رنگ سفید شکلاتی امروزه طرفداران بسیاری دارد. در این دکور شیک بنا به سلیقه مشتری از کابینت های گلاس فرامید سفید شکلاتی استفاده نموده‌ایم. هود این دکور زیبا برخلاف سبک کابینت مدرن به صورت مخفی طراحی و اجرا شده است.

در قسمت کابینتهای زمینی این دکوراسیون شکست صفحه رو مشاهده می‌فرمایید که نمای شکیل و در عین حال مدرن به این دکوراسیون کابینت سفید شکلاتی بخشیده. در این آشپزخانه از اکسسوری سوپر یخچالی استفاده شده است. و در قسمت دستگیره، از دستگیره های تک پیچ استیل استفاده شده است.

نورپردازی مناسب در سقف این آشپزخانه باعث زیبایی و جذابیت دو چندان این دکوراسیون مدرن شده. همچنین انتخاب رنگ مناسب برای کاشی بین کابینتی اهمیت بسیاری دارد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ این کابینت لاکچری سفید لاکچری از ترکیب دو رنگ های گلاس روشن و فرامید تیره استفاده شده است. که با توجه به نورپردازی که در محیط شکل گرفته، براقیت های گلاس سفید به انعکاس نور آشپزخانه کمک شایانی نموده است. همچنین با انتخاب رنگ شکلاتی فرامید در کابینت های زمینی و انتخاب رنگ روشن صفحه اچ پی ال بر روی آن، تضاد رنگی شیکی را ایجاد نموده است. که جلوه زیباتری به نمای کلی آشپزخانه بخشیده است. و این زمانی بیشتر به رخ کابینت ها افزود، که مشتری، کاشی بین کابینتی را هم رنگ با کابینت مدرن دکور این آشپزخانه زیبا انتخاب نمود.

اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه را از دست ندهید.

متریال کابینت

جنس و متریال استفاده شده در این آشپزخانه شامل بدنه داخلی کابینت ام دی اف سفید درجه یک است. همچنین درب های این کابینت شامل های گلاس سفید ترک و رنگ شکلاتی فرامید می‌شود. جنس صفحه این دکور شیک اچ پی ال پنج سانتی است.

کابینت سفید و معایب مزایای آن

در این آشپزخانه شیک از دستگیره پیچ استفاده شده که با توجه به این دکور انتخاب هوشمندانه‌ای می‌باشد. کابینت فاقد تاج و زیرچراغ است و در قسمت کابینتهای زمینی از پاخور ده سانتی استفاده شده که مانع دیده شدن پایه کابینت می‌شود.

یراق آلات

در این کابینت سفید شکلاتی دو رنگ در کنار یخچال از اکسسوری سوپر یخچالی استفاده شده تا دسترسی راحت‌تری به وسایل پرکاربرد آشپزخانه داشته باشیم. و لولای به کار رفته شده برای درب‌ها از بهترین برند ایتالیایی که دوام و مقاومت خوبی دارد. که البته در کابینت های دیواری کنار هود از درب‌هایی با لولاهای جکی استفاده شده است. ریل کشوهای کابینت نیز از جنس ریل‌های ساچمه ای می‌باشد.

زمان تحویل کابینت های گلاس فرامید

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت های گلاس و فرامید بیست الی چهل روزه از موعد قرارداد وجود دارد و این پروسه نسبتا طولانی به جهت حجم بالای سفارشات شما عزیزان است گرچه وجود حساسیت در روند تولید کابینت ها بی تاثیر نیست. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت یک ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت های گلاس فرامید بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس فرامید
گالری تصاویر کابینت فرامیددکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه g شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت فوق برجستهکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.