کابینت ممبران سفید استخوانی

کابینت ممبران سفید استخوانی
کابینت ممبران استخوانی
کابینت سفید استخوانی
ممبران سفید استخوانی
کابینت ممبران آشپزخانه سفید استخوانی
کابینت ممبران سفید استخوانی
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ممبران سفید استخوانی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی کلاسیک
  • گاز: رومیزی پنج شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ممبران سفید استخوانی

کابینت ممبران سفید استخوانی را در این تصویر مشاهده جزیره کوچک که در نمای رو به سالن طوری طراحی شده است که می توان از آن به عنوان دکوری برای قرار دادن بطری؛مجسمه یا… استفاده کرد علاوه بر این در قسمت داخلی آشپزخانه از این جزیره با چهار درب پنجاه سانتی متری برای قرار دادن ظروف استفاده می شود. با توجه به نیاز مشتری به استفاده بهینه تر از فضا در قسمت ورودی آشپزخانه از کابینت کمدی استفاده شده است. که می تواند فضای خوبی را برای صاحب خانه ایجاد کند.

در کنار این کابینت ممبران سفید استخوانی کمدی گاز پنج شعله ی تو کار به همراه هود مخفی ابزار خورده شده قرار دارد؛ که با ستون های کوتاهی، که از داخل در این ستون ها قفسه های کوچکی برای جای ادویه تعبیه شده است. علاوه بر این در پایین گاز از شش کشو کوچک برای دسترسی سریع به لوازم آشپزخانه استفاده شده است.

همانطور که می بینید ماشین لباس شویی و ظرف شویی در دو طرف گاز قرار گرفته است. کاور یخچال نیز در کنار کابینت های کمدی شیشه ای قرار دارد. که از آن به عنوان فضایی برای تزیین و قرار دادن وسایل دکوری استفاده می شود. در طراحی کابینت این آشپزخانه ی زیبا جهت پوشاندن پایه های کابینت پاخور ده سانتی متری تعبیه شده و در قسمت کابینت های دیواری آن از تاج و زیر چراغ ساده برای شکیل تر شدن نهایی کار اجرا گردیده است.

با توجه به در خواست مشتری هم جنس با کابینت ها یک کمد دیواری همراه با دو ستون ساده، و سه درب؛ که درب وسط از جنس سمپلاس (شیشه مات) است؛ طراحی شده است .

رنگ کابینت و نورپردازی آشپزخانه

با توجه به سلیقه ی و درخواست مشتری رنگ کابینت کابینت ممبران سفید استخوانی انتخاب شده، که این انتخاب رنگ باعث می شود فضای نهایی آشپزخانه روشن تر و بزرگتر به نظر برسد. انتخاب این رنگ برای آشپزخانه کابینت ممبران سفید استخوانی آرامش را در محیط حکم فرما می کند. علاوه بر این انتخاب رنگ صفحه ی کابینت و کاشی بین کابینتی به سلیقه ی مشتری سفید اجرا شده است. اما نظر ما استفاده از یک رنگ تیره تر برای ایجاد تضاد رنگی بهتر بوده است.

همانطور که می بینید در این کابینت سفید استخوانی به دلیل عدم ورود نور طبیعی ما از نورپردازی توسط هالوژن هایی با نور سفید در سقف استفاده کرده ایم و برای بهتر دیده شدن زیبایی این کابینت در کنار نور پردازی انعکاسی توسط ال ای دی هایی با نور زرد رنگ در زیر چراغ ها ازهالوژن ها نیز در کمد ویترینی استفاده شده است.

متریال کابیت

جنس درب های این کابینت ممبران سفید استخوانی منطبق با سلیقه ی مشتری از درب های ابزار زده شده ی ساده می باشد که توسط دستگاه های تمام اتوماتیک؛ روکش پی وی سی روی ورقه های آن پرس یا اصطلاحا وکیوم می گردد. به همین دلیل به این کابینت وکیوم نیز می گویند. جنس داخلی بدنه ی این کابینت از بهترین جنس ام دی اف سفید انتخاب شده است. علاوه بر این جنس صفحه های کابینت نیز از جنس صفحه ی اچ پی ال ضد آب و تا حد خوبی ضد خش است.

یراق الات

در کابینت ممبران سفید استخوانی از دستگیره سرامیکی سفید با گل های کوچک مشکی استفاده شده است. همچنین جنس ریل کشوها ساچمه ای می باشد که از دوام و مقاومت خوبی نیز برخوردار است. همانطور که می بینید در اکثر درب های این کابینت از لولا برای بسته شدن درب ها استفاده گردیده است. این کابینت فاقد اکسسوری می باشد. (اکسسوری ها ابزاری هستند که به وسیله ی آن می توانید دسترسی راحت تری به فضاهای کنج آشپزخانه داشته باشید. و کمک می کند که به راحتی به وسایل و ظروف دسترسی داشته باشید.)

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران سفید استخوانی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت ممبران سفید استخوانی وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

قیمت کابینت ممبران با توجه به لیست قیمت کابینت آشپزخانه

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.