کابینت روکش چوب سفید ۲۰۱۸

کابینت روکش چوب سفید
دکوراسیون چوبی سفید
کابینت کلاسیک سفید
دکوراسیون کلاسیک سفید
کابینت روکش چوب سفید
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: روکش چوب سفید
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی کلاسیک
  • گاز: رومیزی پنج شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت روکش چوب سفید ۲۰۱۸

کابینت روکش چوب سفید ۲۰۱۸ رو در تصویر این نمونه کار مشاهده می کنید. این کابینت آشپزخانه زیبایی خود را مدیون درب های حکاکی شده و جزیره و ستون های برجسته و شکیل و تاج و زیر چراغ دندانه موشی (کلاسیک) می باشد. این کابینت با ظرافت بسیار بالا و با دقت دستگاه های تمام اتوماتیک تولید شده. حکاکی روی درب های این کابینت مدل زنجیره ای شکل است، که در کنار ستون و گل های برجسته و منبت کاری شده، فضای آشپزخانه را مجلل و شکیل کرده، جنس صفحه این کابینت صفحه سنگ مصنوعی کورین ابزار خورده است.

تفاوت کابینت روکش چوب سفید ۲۰۱۸ با کابینت ممبران در این است که در کار ممبران ابتدا توسط دستگاه سی ان سی نقوش برجسته و فرو رفته ایجاد می شود. و بعد روکش ممبران روی ورق خام ام دی اف قرار می گیرد اما در کابینت روکش چوب ابتدا لایه ای یک میلیمتری روکش طبیعی و گره دار چوب بر روی ام دی اف خام پرس می شود و بعد توسط دستگاه سی ان سی حکاکی می شود و بعد از این مرحله درب ها توسط دستگاه رنگ پاش رنگ می شوند.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

کابینت روکش چوب سفید ۲۰۱۸ در رنگ های متفاوت و متنوعی موجود است. ما در این آشپزخانه بنا به سفارش به مشتری از رنگ سفید استفاده شده همانطور که در نمونه کارهای گذشته اشاره کردیم انتخاب کابینت سفید می تواند در انعکاس مناسب نور در محیط آشپزخانه بسیار مسمر ثمر باشد. در این آشپزخانه از ستون هایی طلایی رنگ استفاده شده این ستون ها از جنس چوب هستند و توسط دستگاه رنگ پاش به رنگ طلایی در آمده اند. در قسمت آرک سقف آشپزخانه چراغ های هالوژن نصب شده همچنین در قسمت زیر چراغ کابینت های دیواری از چراغ های ال ای دی استفاده شده که در شب نمای بسیار زیبایی را به تصویر می کشد.

نمونه کار کابینت روکش چوب سفید را از دست ندهید.

متریال کابینت چوبی سفید

جنس بدنه کابینت روکش چوب سفید ۲۰۱۸ از ام دی اف سفید صابونی درجه یک تولید شده که از نظر کیفیت و استحکام دارای بالا ترین استاندارد ها می باشد. در قسمت درب کابینت از ورق روکش چوب بلوط استفاده شده. این درب ها بعد از سایز شدن توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده و حکاکی شده اند. این درب ها در مرحله آخر و توسط دستگاه های رنگ پاش رنگ می شوند. همچنین جنس صفحه این دکوراسیون لوکس سنگ مصنوعی کورین است. سنگ مصنوعی کورین قابلیت ابزار خوردن و ایجاد اشکال زیبا را بر روی خود دارد. این نوع صفحه در رنگ های بسیار متنوع و همچنین توسط برند های مختلف تولید می شوند.

یراق آلات کابینت کلاسیک روکش چوب

در این آشپزخانه شیک از اکسسوری سوپر ادویه استفاده شده تا دسترسی به وسایل پر کاربرد و کوچک آشپزخانه را فراهم کند. در این دکور کابینت روکش چوب سفید ۲۰۱۸ و شیک از دستگیره های سرامیکی طلایی و طرح‌دار استفاده شده. همچنین جنس ریل کشو ها تاندم می باشد که از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. لولای استفاده شده برای درب ها از جنس آرام بند هستند. همچنین در قسمت بالای سینک و بالای یخچال و ماشین ظرفشویی از درب‌هایی با لولای جکی بهره گرفته شده است. کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند.

نمونه کابینت روکش چوب سفید طلایی

زمان تحویل

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت روکش چوب سفید ۲۰۱۸ بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت کلاسیک وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت روکش چوب بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت روکش چوب
گالری تصاویر کابینت روکش چوبدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت روکش چوبکابینت ایرانیکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.