کابینت روکش چوب گردو

کابینت با روکش چوب گردو
کابینت آشپزخانه با روکش چوب گردو
کابینت طرح چوب گردویی
کابینت طرح چوب گردو
کابینت روکش چوب گردو قهوه ای
نمونه کار کابینت روکش چوب گردو
کابینت روکش چوب گردو
کابینت روکش چوب گردو
کابینت با روکش چوب گردو
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید
  • جنس درب: روکش چوب
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی کلاسیک
  • گاز: رومیزی پنج شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات نمونه کار کابینت روکش چوب گردو

نمونه کار کابینت روکش چوب گردو به همراه درب‌های ابزار خورده و ستون های نقش و نگاردار خود و در کنار تاج کلاسیک زیبا خود‌‌نمایی می کند. همانطور که در تصاویر نمونه کار مشاهده می فرمایید کمدِ فر و ماکروفر تعبیه شده که به آشپزخانه نظم خاصی می دهد. درب کابینت روکش چوب گردو حکاکی شده و نقوش برجسته و فرو رفته روی آنها اجرا می شود. که در این نمونه کار کابینت روکش چوب گردو، شما مدل حکاکی سه پله را مشاهده می فرمایید. در این مدل بنا به درخواست مشتری از کانتر و جزیره استفاده نشده است.

جنس صفحه سنگ کورین کابینت روکش چوب گردو، کرم انتخاب شده است. در این آشپزخانه از کل فضا به خوبی استفاده شده و کابینت ها و کمد ها به شکل قرینه طراحی شده اند. با اینکه آشپزخانه مشکل محدودیت فضا داشت اما با طراحی مناسب و اجرای دقیق تعداد کابینت های زیادی در این طراحی استفاده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

کابینت زوکش چوب گردو رنگ های بسیاری دارد. در حقیقت بحث انتخاب رنگ کابینت یک مبحث پیچیده تر از انتخاب نوع متریال است. علت هم این است که در انتخاب رنگ باید به دیگر نکات مثل نور یا سبک کابینت یا حتی کاشی بین کابینتی و رنگ کف یا رنگ وسایلی که در سالن پذیرایی قرار دارد دقت کرد. ما در این آشپزخانه با کابینت روکش چوب گردو بنا به سفارش مشتری از رنگ جذاب و خاص گردویی استفاده کردیم. در مبحث نورپردازی این آشپزخانه هم با وجود دو پنجره قدی بزرگ مشکل خاصی از نظر روشنایی وجود نداشت.

در سقف این آشپزخانه شیک لوستر زیبا نصب شده و در قسمت ما بین کابینت های دیواری و زمینی از چراغ های ال ای دی کوچک استفاده شده که تاثیر به سزایی در زیبایی این دکور ایفا می کند.

نمونه کار کابینت ممبران گردویی و کابینت چوب گردویی خفنمون رو حیفه از دست بدین.

متریال کابینت

درب های کابینت روکش چوب گردو شامل نقوش زیبا و طرح های برجسته است. این نقوش برجسته زیبا توسط دستگاه سی ان سی ایجاد شده متوسط بر روی هر درب پانزده دقیقه وقت گذاشته شده و همین روند تولید متفاوت باعث قیمت بیشتر نسبت به کابینت مدرن می شود. جنس بدنه این کابینت لوکس هم از جنس ام دی اف سفید درجه یک می باشد که از برترین برند های موجود در بازار استفاده شده. صفحه نصب شده روی کابینت ها از جنس سنگ مصنوعی کورین است که قابلیت ابزار خوردن و شکل پذیری را دارا می باشد.

اگر به ستون های نصب شده درکنار یونیت گاز و صفحه کورین نصب شده بر روی آن توجه کنید متوجه زیبایی این سنگ که قابلیت شکل پذیری دارد می شوید.

عکس کابینت کرم گردویی فوق برجسته از خانواده کابینت مدرن

یراق آلات

تجهیزات به کار رفته در کابینت روکش چوب گردو از بهترین اجناس موجود در بازار بوده لولای به کار رفته در درب های این کابینت از یک برند ایتالیایی استفاده شده همچنین لولای جکی بلوم در این کار خود نمایی می کند. در این آشپزخانه از دستگیره سرامیکی سفید استفاده شده که در تضاد رنگی با کابینت گردو است و باعث جذابیت کار شده. در قسمت گاز این آشپزخانه دو ستون که بر روی آنها سوپر ادویه وجود دارد نصب شده. کلیه اکسسوری ها و یراق آلات به کار رفته در کابینت روکش چوب گردو دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین هستند.

زمان تحویل کابینت روکش چوب

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت روکش چوب گردو بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت روکش چوب گردویی وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

قیمت کابینت روکش چوب با توجه به لیست قیمت کابینت آشپزخانه

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت روکش چوب بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت روکش چوب
گالری تصاویر کابینت روکش چوبدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت روکش چوبکابینت ایرانیکابینت رنگ تیرهکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.