مدل کابینت دو رنگ جدید

مدل کابینت دو رنگ جدید های گلاس
مدل کابینت دو رنگ جدید
مدل کابینت هایگلاس دو رنگ جدید
مدل کابینت دو رنگ جدید مدرن
مدل کابینت دو رنگ جدید های گلاس
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید برفی
  • جنس درب: های گلاس براق
  • جنس صفحه روی کابینت و کانتر: اچ پی ال پنج سانتی
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: اوریب شیشه ای
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات مدل کابینت دو رنگ جدید

مدل کابینت دو رنگ جدید ترکیب رنگ کابینت گردویی و سفید براق را در تصویر مشاهده می‌فرمایید که شامل دکور ویترین شیشه‌ای می‌باشد. این کابینت زیبا دارای کانتر با طراحی جذاب و منحصر به فرد است. در این کابینت از سوپر ادویه نیز استفاده شده که بسیار اکسسوری کابینت کارآمدی می‌باشد.

در این دکوراسیون مدل کابینت دو رنگ جدید، کابینتهای دیواری در دو ارتفاع طراحی و اجرا شده. جنس صفحه این کابینت شیک اچ پی ال شرکتی است. همچنین در این نمونه کار مدل کابینت دو رنگ جدید از دستگیره‌های استیل استفاده شده. کابینت های گلاس سفید به انعکاس هرچه بیشتر نور آشپزخانه شما کمک می کند.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ کابینت مدل کابینت دو رنگ جدید، سفید و قهوه ای گردویی انتخاب شده است. که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در این سبک می‌باشد. انتخاب مدل کابینت دو رنگ جدید ایده جذابی برای داشتن تضاد رنگی در دکوراسیون آشپزخانه است.

کابینت های گلاس کرم گردویی فوق برجسته

در قسمت نورپردازی این دکور مدل کابینت دو رنگ جدید و شیک از چراغ های هالوژنی ایجاد شده روی سقف استفاده شده که همراه نور های ترکیبی محیط آشپزخانه را جذاب‌تر می‌کند.

کابینت سفید عروس همه‌ی سبک‌های دکوراسیون

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی مدل کابینت دو رنگ جدید از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس درب های این کابینت های گلاس ترک agt است. در این دکور از تاج و زیر چراغ استفاده نشده تا جنبه مدرن کابینت ها حفظ شود. جنس صفحه این کابینت مدرن اچ پی ال شرکتی پنج سانتی است.

یراق آلات

در این دکور مدل کابینت دو رنگ جدید، از لولا و جک آرام بند استفاده شده است. نوین کابین همواره سعی دارد از لولا و یراق آلات درجه یک استفاده نماید. به همین دلیل است که کلیه یراق آلات و کابینت ها دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین هستند.

نمونه کار دیگری از کابینت هایگلاس دو رنگ رو از دست ندهید 😉

زمان تحویل کابینت های گلاس

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید مدل کابینت دو رنگ جدید بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت های گلاس وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کابینت های گلاس مدرن به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس فرامید
گالری تصاویر کابینت فرامیددکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه g شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت فوق برجستهکابینت دو رنگکابینت رنگ روشنکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.