کابینت ممبران سفید صدفی

مدل کابینت ممبران سفید صدفی
عکس کابینت ممبران سفید صدفی
مدل کابینت ممبران سفید صدفی
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF سفید
  • جنس درب: ممبران صدفی
  • جنس صفحه روی کابینت: اچ پی ال
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رومیزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ممبران سفید صدفی

مدل کابینت ممبران سفید صدفی بسیار شیک (زیر مجموعه کابینت کلاسیک) را در عکس نمونه کار بالا مشاهده می‌فرمایید. که همراه ستون های قهوه ای رنگ در کنار گلی از جنس رزین در قسمت هود و کاور یخچال به صورت قرینه خودنمایی می‌کند. در این دکوراسیون به دلیل فضایی که در اختیار داریم از ستون و سر ستون کمتری استفاده شده. در یونیت گاز رومیزی چند کشوی ریلی تعبیه گردیده.

و در قسمت کاور هود اکسسوری سوپرادویه بسیار کارآمد برای قرار دادن وسایل کوچک آشپزخانه به صورت توکار جایگذاری شده. همچنین در قسمت کابینت های دیواری این آشپزخانه کابینت ممبران تاج های ساده و زیر چراغ دندانه موشی تعبیه شده. علاوه بر این از پاخورهایی، جهت پوشش پایه های کابینت های زمینی استفاده شده است.

در قسمت بالای پنجره یک قاب سرتاسری از جنس ممبران با درب های شیشه ای طراحی شده؛ که می توان با قرار دادن وسایل تزئینی به عنوان دکوری از آن بهره برد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

همانطور که مشاهده می کنید رنگ انتخاب شده در این کابینت ممبران سفید صدفی می‌باشد. انتخاب این رنگ در کنار کاشی های بین کابینتی کرم رنگ و صفحه‌ی کابینت اچ پی ال قهوه ای؛ باعث شده است که در نهایت هارمونی رنگ زیبایی را داشته باشیم.

کابینت سفید و معایب مزایای آن

در کنار نور کافی که از پنجره به صورت مستقیم وارد آشپزخانه می‌شود هالوژن های با نور مهتابی رنگ در سقف تعبیه شده. همینطور از ال ای دی های ریسه ای در زیر چراغ ها برای روشن شدن صفحه ی کابینتی استفاده شده است. نورپردازی مناسب می‌تواند بسیار کارآمد باشد و همینطور زیبایی هر فضایی را دو چندان کند.

اصول انتخاب رنگ کابینت را از دست ندهید.

متریال کابینت

جنس صفحه این کابینت از اچ پی ال شرکتی پنج سانتی‌متر می‌باشد. که در برابر ضربه و رطوبت تا حد خوبی مقاوم است. در درب های این کابینت مطابق با سلیقه ی مشتری توسط دستگاه های سی ان سی ابزارهای ساده به کاربرده شده است. و در مرحله ی بعد روکش ممبران سفید روی ورقه های آن پرس یا اصطلاحاً وکیوم می‌شود. جنس بدنه‌ی داخلی نیز از ام دی اف سفید می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنم برای خرید کابینت ممبران مقاله کابینت وکیوم که نام دیگر این محصول است را هم مطالعه فرمایید.

یراق آلات

در تمامی درب های کابینت به سفارش مشتری از لولاهای آرام بند استفاده شده است. و در درب کابینت های دیواری کنار پنجره ها و بالای سینک ظرفشویی لولاهای جکی تعبیه گردیده است. ریل کشو ها از بهترین برند ایتالیایی از جنس تاندوم است. دو اکسسوری ریلی در پایین گاز و کنار کشوها طراحی شده که کارایی استفاده از وسایل پرکاربرد هنگام آشپزی را بالا می‌برند. همچنین از دستگیره های استیل طلایی رنگ در کابینت آشپزخانه استفاده شده است.

کابینت وکیوم سفید صدفی 😍

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروژه مدل کابینت ممبران سفید صدفی می‌باشد.)؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کارهای بیشتر مدل کابینت ممبران به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت پی وی سیعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.