کابینت ممبران سفید

عکس کابینت ممبران سفید
کابینت ممبران سفید ۲۰۲۲
کابینت ممبران سفید جدید
کابینت ممبران سفید نمونه کار
کابینت ممبران سفید
ممبران سفید
عکس کابینت ممبران سفید
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید
  • جنس درب: ممبران
  • جنس صفحه روی کابینت: سنگ طبیعی
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: مبله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت آشپزخانه ممبران سفید

دکور این آشپزخانه زیبا از کابینتهای ممبران سفید و در واقع سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده. در ابتدای کار بهتون پیشنهاد می‌کنم اگر با کابینت کلاسیک و زیرمجموعه های آن آشنایی ندارید، مطلب کابینت کلاسیک را مطالعه بفرمایید. فضای این آشپزخانه در قالب یک دکوراسیون شیک و مجلل توسط تیم طراحی نوین کابین طراحی شده است. نقطه عطف این آشپزخانه لوکس با کابینت لاکچری را میتوان به صورت خلاصه در ۲مورد عنوان کرد. طراحی و اجرای کابینت کنج اشپزخانه که باعث شده از فضای پرت و بدون استفاده نیز بهترین استفاده را نمود. و مورد دیگری کانتر آن است که به صورت Gشکل طراحی شده. و زیبایی بی نظیری به دکور این اشپزخانه شیک بخشیده است.

و اما در وسط این آشپزخانه بالای پنجره، قابی از جنس ممبران طراحی و اجرا شده که خود سلیقه صاحب خانه و هنر تیم نوین کابین را به نمایش گذاشته است. که این مدل قاب پنجره برخلاف ظاهر زیبا و تکی برای اشپزخانه به ارمغان می‌آورد با هزینه بسیار پایینی اجرا و نصب می‌شود. حال که صحبت از قیمت کابینت شد باید بگوییم قیمت کابینت ممبران نسب به دیگر کابینت های سبک کلاسیک پایین تر است.

اگر انتخابتان کابینت ممبران است، در مورد کابینت ممبران و مزایا و معایب آن بیشتر بخوانید.

رنگ کابینت و نورپردازی درآشپزخانه

در تصویر آشپزخانه ممبران سفید مشاهده می فرمایید که در سبک کلاسیک در فضای مناسب طراحی شده است؛ تا فضای محیط را زیباتر و دلبازتر نشان دهد. علاوه بر این هماهنگی و ست کردن وسایل آشپزخانه با این دکور کار را راحت تر نموده است. همچنین انتخاب رنگ کابینت سفید در کنار پارکت و صندلی های چوبی قهوه ای هارمونی رنگ زیبایی را در این دکور به چشم مخاطب به ارمغان آورده است.

با کابینت سفید و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

بخش بیشتر نور محیط این آشپزخانه از نور مناسبی که از پنجره وارد آشپزخانه می شود تامین می‌شود. به علاوه برای انعکاس بیشتر نور در محیط هالوژن هایی به صورت قرینه در سقف تعبیه شده است. همینطور از آنجایی که وجود جزیره در این آشپزخانه محلی برای دور هم جمع شدن افراد است با استفاده از لوستر آویزی، نور متمرکز ایجاد شده است.

متریال کابینت

جنس صفحه‌ی این آشپزخانه ممبران سفید از سنگ کوارتز و هماهنگ با پارکت ها انتخاب شده است. استفاده از رنگ های روشن ترکیب اصلی این دیزاین است. درب های این مدل کابینت جدید ممبران به شکل زیبا و ساده به وسیله‌ی دستگاه های تمام اتوماتیک ابزار خورده شده است. و در نهایت روکش روی آن پرس می شود. همینطور جنس بدنه‌ی داخلی این کابینت‌ها از ام دی اف سفید رنگ انتخاب شده است.

یراق آلات

این آشپزخانه فاقد اکسسوری می‌باشد اما کابینت‌ها و کشو‌ها در بخش‌های مختلف این دکوراسیون آشپزخانه طوری طراحی شده‌اند که نیاز به دسترسی راحت به وسایل را تامین می‌کند. درب تمامی کابینت‌ها به وسیله‌ی لولاهای آرام‌بند که از جنس مرغوب انتخاب شده‌اند؛ قابل باز و بسته شدن می‌باشد و همینطور در کشوها از ریل‌های تاندوم استفاده شده است. از آن جایی که در کابینت های کلاسیک انتخاب دستگیره‌ها در زیبایی کار نقش زیادی دارد در این دکور از دستگیره های استیل استفاده شده است.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید ممبران بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت کلاسیک ممبران سفید وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه‌ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه g شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.