کابینت ممبران شیک

عکس کابینت ممبران شیک
کابینت ممبران سفید
طراحی کابینت ممبران
کابینت وکیوم شیک
کابینت ممبران همراه جزیره
عکس کابینت ممبران شیک
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : ممبران
  • جنس صفحه روی کابینت : کورین
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : دو لگن استیل
  • هود : مخفی کلاسیک
  • گاز : رومیزی پنج شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ممبران شیک

کابینت ممبران شیک را در تصویر نمونه کار مشاهده می‌فرمایید که در ورودی آشپزخانه دو ویترین زیبا به صورت قرینه طراحی شده است. و مابین این دو ویترین کابینت ممبران زیبا جزیره شیک کاربردی بنا به درخواست مشتری تعبیه شده است. عمق این جزیره نود سانتی‌متر است. که از سمت آشپزخانه درب و کشو نهادینه شده و از سمت سالن، فضایی برای جایگذاری صندلی به عنوان میز صبحانه خوری طراحی شده است. دکور این کابینت آشپزخانه زیبا به صورت یو (U) شکل و کاملا قرینه اجرا شده است. بدین صورت که در دو طرف ورودی آشپزخانه، کمد فر و کاور یخچال روبروی هم قرار گرفته‌اند. بنا به درخواست مشتری در این دکور از ستون و ستون استفاده نشده. و در قسمت کابینت‌های زمینی جهت پوشاندن پایه‌های کابینت، پاخور ابزار خورده‌ی ده سانتی‌متری تعبیه شده است.

عکس کابینت ممبران جدید و شیک

در قسمت کابینت‌های دیواری از تاج و زیرچراغ دندان‌موشی برای شکیل‌تر شدن دو چندان نمونه کار طراحی شده است. در قسمت کاور هود این دکور شیک ارتفاع کابینت دیواری ده سانتی متر بلندتر است. به این دلیل که تاج این قسمت بالاتر از بقیه قسمت‌های دکور است و باعث زیبایی بیشتر نمای کار شده است. در آشپزخانه فوق اکسسوری سوپر ادویه در کنار کشوی زیر گاز رومیزی به صورت قرینه تعبیه شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ این کابینت ممبران شیک با توجه به انتخاب و سلیقه مشتری و ضمن پر طرفدار بودن این رنگ، سفید انتخاب شده است. انتخاب رنگ سفید کابینت انتخاب هوشمندانه‌ای بود به دلیل نور کمی که در این آشپزخانه وجود دارد. و برای تضاد و هماهنگی بیشتر رنگ صفحه کابینت، کورین مشکی و رنگ کاشی بین کابینتی آن نیز تیره انتخاب شده است. و همچنین برای نورپردازی این کابینت ممبران شیک، همانطور که پیش تر گفته شد به دلیل نور کمی که در این آشپزخانه وجود دارد؛ چراغ‌های هالوژن در آرک آشپزخانه تعبیه شده‌اند که باعث شده نور به شکل مناسب در تمام نقاط آشپزخانه منعکس شود.
اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه را از دست ندهید.

متریال کابینت

جنس صفحه کابینت آشپزخانه، سنگ مصنوعی کورین مشکی رنگ برای چشم نوازی بیشتر همانطور که در قسمت رنگ توضیح دادیم، انتخاب شده است. جنس بدنه داخلی کابینت ممبران شیک بالا ام دی اف سفید صدفی می‌باشد. و در قسمت درب‌های این دکور آشپزخانه شیک، از جنس روکش ممبران سفید بهره می‌برد. روی درب کابینت این آشپزخانه طرح موردنظر و هماهنگ با سلیقه مشتری حکاکی شده است. و در انتها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک، روکش پی وی سی، روی ورقه های آن پرس یا اصطلاحا وکیوم می شود.

یراق آلات

در این دکوراسیون شیک از اکسسوری سوپر ادویه استفاده شده تا دسترسی به وسایل پر کاربرد و کوچک آشپزخانه را فراهم کند. در این دکور کابینت ممبران شیک از دستگیره های سرامیکی طلایی و طرح‌دار استفاده شده. همچنین جنس ریل کشو ها تاندم می باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. لولای استفاده شده برای درب ها از جنس آرام بند هستند. همچنین در قسمت بالای سینک و بالای یخچال و ماشین ظرفشویی از درب‌هایی با لولای جکی بهره گرفته شده است. کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند.

۱۰۰ مدل کابینت آشپزخانه

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مهیار کاظمی
    اسفند 25, 1401 1:50 ب.ظ

    سلام کیفیت کابینت ممبران خوبه؟ قیمت کابینت ممبران متری چند؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز. کابینت ممبران اگر که با متریال و چسب با کیفیت اجرا بشه سالهای زیادی دوام خواهد داشت. قیمت کابینت ها رو اینجا ببینید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.