کابینت نئوکلاسیک سبز و سفید

کابینت نئوکلاسیک سبز و سفید
کابینت سبز نئوکلاسیک
کابینت نئوکلاسیک سبز
کابینت نئوکلاسیک سفید و سبز
کابینت نئوکلاسیک سبز و سفید
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: نئوکلاسیک
  • جنس صفحه روی کابینت: HPL
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تک لگن استیل
  • هود: معمولی
  • گاز: پنج شعله معمولی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت نئوکلاسیک سبز و سفید

کابینت ها در آشپزخانه امروزی یک وسیله ضروری هستند. کابینت ها میتوانند کلاسیک و یا مدرن باشند. در نوع کلاسیک درصد چوب بالایی دیده می شود و در نوع مدرن چوب کمتری استفاده می شود. کابینت کلاسیک به دلیل درصد چوب بیشتر قیمت بالاتری نیز دارند. امروزه سبک جدیدی از کابینت ها به نام نئو کلاسیک هم تولید می شوند که طرح های ساده تری نسبت به کابینت های کلاسیک دارند و از لحاظ جنس مثل کابینت های مدرن هستند.

با کابینت نئوکلاسیک و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

تنوع رنگی در کار نئوکلاسیک بسیار بالاست. کاری که در تصویر مشاهده می کنید یک آشپزخانه ی بزرگ است که کابینت های آن نئوکلاسیک بوده و رنگ سبز و سفید برای آن انتخاب شده است. رنگ کف و دیوار ها تضاد خوبی را با رنگ کابینت ها ایجاد کرده. وجود پنجره باعث شده که نور خوبی به داخل آشپزخانه بازتاب پیدا کند. کار های نئوکلاسیک معمولا دارای جزیره هستند و این آشپزخانه نیز دارای جزیره مناسبی است.

این جزیره می تواند به عنوان میز نهار خوری هم مورد استفاده قرار بگیرد همچنین در قسمت پشتی دارای کابینت است. این آشپزخانه دارای هود و گاز معمولی است. یکی از ویژگی های خاص در این طراحی، کابینت کمدی سفید رنگی است که فضای زیادی را برای نظم دادن به وسایل آشپزخانه ایجاد کرده است.

اگه از رنگ سبز در دکوراسیون آشپزخانه تان خوشتون میاد نمونه کار کابینت های گلاس سبز را حیفه نبینید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ سبز و سفید این کابینت کاملا سلیقه مشتری عزیز بوده است. این ترکیبی رنگی بسیار خاص است و کار را در کنار مدرن بودن به سمت سبک کلاسیک هم نزدیک کرده. رنگ سبز نماد تازگی، تعادل و تجدید حیات است و مانند بهار روح و جان را تازه می‌کند. رنگ سفید هم حس آرامش را به محیط می دهد. برای ایجاد هماهنگی رنگ از صفحه‌ی کابینت سفید و کاشی بین کابینتی با رنگ سفید انتخاب شده است، تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم. وجود هالوژن های سقفی نور ملایمی را در محیط ایجاد و به تکمیل دکور آشپزخانه کمک کرده است. اگر در انتخاب رنگ کابینتتون مردد هستید مطلب رنگ کابینت را از دست ندهید.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت نئوکلاسیک سبز و سفید از ام دی اف انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و از جنس نئوکلاسیک می باشد. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از صفحه HPL سفید می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد. HPL، در برابر رطوبت و حرارت و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است. ترک نمی خورد و ضد خش است.

درمورد جزیره آشپزخانه و مدلهای جدید آن پیشنهاد میکنم مطلب جزیره آشپزخانه 2022 را از دست ندهید.

یراق آلات

دراین کابینت نئوکلاسیک رنگی، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس استیل طلایی است که این رنگ بسیار زیبا ست و هم با کابینت های سبز رنگ و هم با کابینت های سفید رنگ ست می شود. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده است.

پیشنهاد میکنم از صفحه  عکس جدید از کابینت های ترند 2022 هم دیدن فرمایید.

زمان تحویل کابینت نئوکلاسیک

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت نئوکلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروزه کابینت نئوکلاسیک می‌باشد.) البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت نئوکلاسیک بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک
گالری تصاویر کابینت انزودکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
عکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.