کابینت هایگلاس سفید همراه جزیره کشو دار

کابینت های گلاس سفید همراه جزیره آشپزخانه
کابینت های گلاس سفید جزیره آشپزخانه
عکس کابینت هایگلاس سفید همراه جزیره
کابینت هایگلاس همراه جزیره
کابینت هایگلاس سفید جزیره کشو دار
کابینت های گلاس سفید جزیره کشودار
کابینت های گلاس سفید با جزیره
کابینت های گلاس سفید همراه جزیره آشپزخانه
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید
  • جنس درب: های گلاس سفید
  • جنس صفحه روی کابینت و جزیره آشپزخانه: صفحه شرکتی پنج سانتی
  •  لولا و جک : آرام بند
  • سینک : دو لگن استیل
  • هود : مخفی زیر کابینتی
  • گاز : پنج شعله شیشه ای

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت های گلاس سفید همراه جزیره کشودار

در تصویر این نمونه کار شما مشاهده‌گر کابینت های گلاس سفید همراه جزیره کشودار شیک می‌باشید. که در قسمت ورودی آشپزخانه، بر روی ظاهر بیرونیِ کاور یخچال بخشی به عنوان ویترین برای دکور این آشپزخانه شیک تعبیه شده است. همچنین با توجه به سلیقه و نیاز مشتری باکس دکوری قرینه و متناسب با کاور یخچال طراحی و اجرا شده که به عنوان ویترین از آن استفاده می‌شود.

در این آشپزخانه شیک از هود مخفی زیر کابینتی استفاده شده که به طور استاندارد و صحیح در زیر کابینت های با درب جکی نهادینه شده است. جنس صفحه دکور این کابینت اچ پی ال پنج سانتی می‌باشد. همچنین در این کابینتها از دستگیره های استیل استفاده شده.

در قسمت جزیره این کابینت صفحه عمق بیشتری دارد و فضایی جهت صندلی و استفاده به عنوان میز غذاخوری تعبیه شده است. و در قسمت روبرو به کابینت های زمینی آشپزخانه از کشو برای جزیره استفاده شده. کابینت های گلاس سفید همراه جزیره کشودار با روکش پلکسی گلاس و براق خود به انعکاس نور آشپزخانه کمک بسیاری می‌کند.

با انواع جزیره آشپزخانه آشنا شوید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ این کابینت های گلاس ، سفید انتخاب شده و با این که دستمون برای ترکیب رنگ کابینت با رنگ دیگری باز بود ولی رنگ جزیره آشپزخانه کشو دار نیز سفید انتخاب شده است که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در این سبک می‌باشد. و به همین دلیل همانطور که در تصویر مشهود است برای ایجاد تضاد رنگی از صفحه‌ی کاشی بین کابینتی طرح دار و شلوغ‌تر استفاده شده است تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم.

پیشنهاد می‌کنم اگه جزیره آشپزخانه ساده باب میلتون نیست به جزیره ویترینی در کابینت های گلاس نگاهی بیندازید.

در قسمت نورپردازی این دکور کابینت های گلاس سفید همراه جزیره کشودار ، با توجه به رنگ سفید انتخاب شده و براقیتی که های گلاس داره و نور مستقیمی که از پنجره وارد می‌شود تنها از هالوژنهایی کم و قابل قبول در سقف تعبیه شده است. و این به خودی خود با ایجاد انعکاس نور بر روی کابینت ها، محیط آشپزخانه رو بیش از معمول روشن تر نموده است.

متریال کابینت های گلاس با جزیره

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت های گلاس سفید و همچنین جزیره کشو دار تعبیه شده در آن از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس درب های این کابینت های گلاس ترک agt است. در این دکور از تاج و زیر چراغ استفاده نشده تا جنبه مدرن کابینت ها حفظ شود. جنس صفحه این کابینت مدرن سفید صفحه شرکتی پنج سانتی سفید است که اصولاً در این سبک استفاده می‌شود و نسبت به سنگ کورین ارزان تر می‌باشد.

یراق آلات کابینت های گلاس با جزیره

در این دکور شیک کابینت های گلاس سفید همراه با جزیره با بدنه کابینت ام دی اف از دستگیره استیل استفاده شده است. در این دکور شیک از لولا و یراق آلات درجه یک استفاده شده و کلیه یراق آلات و کابینت ها دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین هستند.

زمان تحویل کابینت های گلاس سفید همراه جزیره کشودار

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید نمونه کار کابینت های گلاس سفید بیست الی چهل روزه از موعد قرارداد وجود دارد و این پروسه نسبتاً طولانی به جهت حجم بالای سفارشات شما عزیزان است. گرچه وجود حساسیت در روند تولید کابینت ها بی تاثیر نیست. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

میتونین کابینت ممبران همراه جزیره و نمونه کار جزیره روکش چوب رو هم ببینید.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کارهای کابینت های گلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید.

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.