کابینت ممبران سفید همراه جزیره

کابینت ممبران سفید همراه جزیره
کابینت ممبران سفید همراه جزیره
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید صدفی
  • جنس درب: ممبران سفید
  • جنس صفحه روی جزیره: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی کلاسیک
  • گاز: پنج شعله رومیزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ممبران همراه جزیره

کابینت ممبران سفید همراه جزیره زیر مجموعه کابینت کلاسیک را در عکس نمونه کار مشاهده می‌فرمایید. که با طراحی کابینت‌های جادار و جای بطری به بهترین صورت خود در حدفاصل بین آشپزخانه و فضای سالن در نظر گرفته شده است. با توجه به فضایی که در اختیار بود از دو کمد ویترین و شیشه‌ای به صورت قرینه روبروی هم استفاده شده است. تا فضای مناسبی برای قرار دادن ظروف دکوری و وسایل آشپزخانه موجود باشد.

کابینت سفید جذاب ترین کابینت 2021

وجود اجاق گاز رومیزی پنج شعله به همراه سرستون ها و تاج کوچکی که در بالای هود مخفی در نظر گرفته شده این آشپزخانه را بیش از قبل مجلل‌تر نشان می‌دهد. همینطور از دو کشو نسبتا بزرگ نیز در پایین گاز طراحی و اجرا شده است. سینک ظرف شویی دو لگنه توکار در کنار ماشین ظرف شویی برای دسترسی راحت‌تر تعبیه گردیده. همچنین در این نمونه کار کابینت ممبران از تاج و زیر چراغ های دندانه موشی به کار گرفته شده است. علاوه بر این در پایین کابینت های زمینی از پاخورهای پنج سانتی‌متری برای پوشاندن پایه های کابینت استفاده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

کابینت ممبران سفید صدفی همراه جزیره یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ کابینت های پیشنهادی در اجرای کابینت ممبران می باشد. که در این نمونه کار انتخاب شده است. با توجه به این موضوع که رنگ صفحه کابینت نیز به دلیل انتخاب و سلیقه مشتری، کورین سفید می‌باشد. برای تضاد و هماهنگی بیشتر رنگ کاشی بین کابینتی این دکور زیبا به رنگ تیره اجرا شده. که در نهایت همانطور که مشخص است فضای چشم نوازتری به نمایش گذارد.

و همچنین برای نورپردازی این کابینت ممبران سفید همراه جزیره؛ با وجود نور مناسبی که از تراس واقع در آشپزخانه وارد می‌شود، چراغ‌هایی در آرک آشپزخانه تعبیه شده‌اند. و هالوژن هایی با نور زرد رنگ در سقف نهادینه شده که باعث می‌شود؛ نور به شکل مناسب در تمام نقاط آشپزخانه منعکس شود.

متریال کابینت

جنس صفحه کابینت ممبران سفید همراه جزیره، سنگ مصنوعی کورین سفید رنگ می باشد. که درکنار کاشی های مشکی جلوه شکیل تری به نمونه کار داده است. متریال ممبران علاوه بر کابینت در کمد دیواری استفاده شده و از نظر رنگ تنوع زیادی دارد. جنس بدنه داخلی کابینت این دکور، ام دی اف سفید صدفی می‌باشد.

در قسمت درب‌های این دکور آشپزخانه، از جنس روکش ممبران سفید بهره می‌برد. روی درب کابینت این آشپزخانه طرح موردنظر و هماهنگ با سلیقه مشتری حکاکی شده است. و در انتها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک، روکش پی وی سی، روی ورقه های آن پرس یا اصطلاحا وکیوم می شود.

یراق آلات

در این دکوراسیون شیک از اکسسوری سوپر ادویه در کنار هود استفاده شده تا دسترسی به وسایل پر کاربرد و کوچک آشپزخانه را فراهم کند. همچنین جنس ریل کشو ها تاندم می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است.

لولای استفاده شده برای درب ها از جنس آرام بند هستند. در این کابینت ممبران سفید همراه جزیره از دستگیره های سرامیکی طلایی و طرح‌دار استفاده شده. و کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی یک ساله از شرکت نوین کابین می باشند.

با جزیره آشپزخانه آشنا شوید.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران سفید همراه جزیره بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت ممبران همراه جزیره وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.