کابینت های گلاس ترک

کابینت های گلاس ترک
کابینت های گلاس سفید آبی مات
کابینت های گلاس ترک مات
کابینت های گلاس ترک
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : های گلاس ترک
  • جنس صفحه روی کابینت : HPL
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : تگ لگن استیل
  • هود : مخفی
  • گاز : پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت های گلاس ترک

در هر عصری از زندگی، کابینت آشپزخانه یکی از لوازم ضروری خانه ست که وجودش و تعداد و استفاده‌ی به جا از فضاهای پرت آشپزخانه، موضوعی است که قبل هرچیزی برای هر خانواده ای مهم است. کابینت ها همه ی ظروف و وسایل برقی و… آشپزخانه را در خودش جای می دهد. همچنین امروزه در سبک ها و رنگ های متنوعی تولید می‌شود. طرح کابینت های گلاس ترک برند AGT کاری زیبا و شیک ست که هم مات اجرا می‌شود و هم براق. که در این آشپزخانه ی زیبا از دو نوع آن به صورت ترکیبی کار شده است. آشپزخانه ی های گلاس اکثرا برای خانه‌های مدرن بسیار کار عالی و به روزی است. به خصوص رنگ روشن مثل سفید یا طیف سفید کار شود. این رنگ ها باعث می شود آشپزخانه بزرگ تر به نظر برسد.

با کابینت های گلاس و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

این آشپزخانه ی جذاب با دکور کابینت های گلاس ترک شامل دو نوع مات و براق است. و یک جزیره ی بسیار زیبا هم وسط آشپزخانه قرار گرفته که آن هم شامل کشو و کابینت است. علاوه بر جزیره آشپزخانه در طرفی دیگر از آشپزخانه، یک میز ناهار خوری نیز قرار دارد. این آشپزخانه شامل گاز رومیزی، هود مخفی و سینک تک لگن و همین طور فر توکار می باشد. که در کنار فر، یک قسمتی از کابینت مانند کمد دیواری قرار دارد که وسایل اضافه آشپزخانه یا مواد غذایی بدون انقضا یا انقضای طولانی تان را می توانید در آن قسمت قرار دهید.

بر روی دیوار ها در کنار کابینت ها یک سری شلف قرار دارد که می توانید روی آن دکوری های کوچک، کتاب یا ظروف قرار دهید. درباره طرح کابینت های گلاس ترک باید بگم که حساسیت آن به رطوبت و حرارت کمتر از کار های ایرانی ست به خصوص در برابر رطوبت مقاومت بیشتری دارد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ این کابینت های گلاس ترک سفید آبی انتخاب شده است که سفید آن براق و رنگ آبی آن مات ست و جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در این سبک می‌باشد. همانطور که مشهود است برای ایجاد هماهنگی رنگی از صفحه‌ی کابینت سفید و کاشی بین کابینتی و سقف با رنگ سفید و کف پوش چوبی قهوه ای روشن استفاده شده است. تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم همین طور در بعضی قسمت ها مثل شلف ها برای تضاد رنگی از رنگ قهوه ای سوخته استفاده شده که بسیار با محیط هماهنگ است.

اگر در انتخاب رنگ کابینت های گلاس ترک مردد هستید مطلب رنگ کابینت آشپزخانه را از دست ندهید.

در قسمت نورپردازی این طرح کابینت های گلاس ترک با توجه به رنگ کابینت ها که خودش نور را منعکس می کند و های گلاس براق است یک سری چراغ‌های هالوژنی در سقف و زیر شلف های دیواری مان برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است. این چراغ های کوچک کمک بسیاری در هنگام کار هستند تا نور زیادی را برای شما ایجاد کنند. البته نور طبیعی هم در این آشپزخانه موجود است که از قسمت پنجره ی پشت سینک و درب تراس که کنار میز ناهار خوری است ساطع می شود.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت های گلاس ترک از کابینت ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت مدرن است و به صورت مسطع و با دستگیره های مخفی وجود دارد که با خطی تیره فاصل بین کابینت ها را مشخص نموده است و جلوه ی مدرن و ساده ای را برای آن ایجاد کرده است. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از HPL سفید است که با صفحه روی جزیره نیز هماهنگ می‌باشد.

یراق آلات

در این کابینت مدرن های گلاس ترک به رنگ سفید آبی، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. طرح کابینت های گلاس ترک ساده و دستگیره‌های این کار مخفی است؛ یعنی بین کابینت ها فضایی مخفی برای باز و بسته شدن درب ها قرار گرفته. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده است.

زمان تحویل کابینت های گلاس ترک

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت هایگلاس ترک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروژه کابینت های گلاس ترک می‌باشد.) البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

نمونه کارهای کابینت مات و کابینت براق را از دست ندهید.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه طرح کابینت های گلاس ترک بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
عکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.