کابینت چوبی فندقی

کابینت چوبی فندقی
کابینت فندقی روشن
کابینت چوبی فندقی
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: کابینت تمام چوب فندقی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی زیر مایکروویو
  • گاز: پنج شعله مبله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت چوبی فندقی

رنگ فندقی یکی از رنگ های پرطرفدار برای دکوراسیون کابینت آشپزخانه بوده و با وجود ورود رنگ های بسیار متنوع و مختلف همچنان برای کابینت های چوبی کلاسیک مورد استقبال قرار میگیرد.

نمونه کاری که در عکس مشاهده می‌فرمایید کابینت چوبی فندوقی است که جزو کابینت های کلاسیک ساده محسوب می‌شود که فاقد ستون، سرستون، گل و منبت کاری است. این سبک دکوراسیون آشپزخانه به دلیل استفاده از متریال طبیعی چوب درختان از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است و به طبع مقاوت و طول عمر بیشتری نیز دارا است.

اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت ۲۰۲۱ رو از دست ندهید.

بکارگیری تاج و پاخور ساده و دستگیره های فلزی در این دکوراسیون مشاهده می‌شود. قرارگیری سینک ظرفشویی زیر پنجره فضای دلپذیری ایجاد کرده. همچنین طراحی متفاوت جزیره آشپزخانه و صفحه روی آن سبب شده تا فضایی مناسب برای غذاخوری ایجاد شود؛ که برای خانه هایی با فضای کوچک بسیار کارآمد است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

میزان ورودی نوری که در این آشپزخانه کابینت چوبی فندقی موجود است به میزان کافی و قابل توجهیست طوری که تفاوت زیادی در انتخاب رنگ کابینت کلاسیک در این دکور وجود نداشته. و به راحتی این رنگ کابینت برای دکور آشپزخانه در نظر گرفته شده است. همچنین برای هارمونی رنگ و نور در آشپزخانه و تضاد رنگی این مدل کابینت آشپزخانه رنگ سنگ کورین آن به رنگ مخالف کابینتها و تیره انتخاب شده است.

متریال کابینت

متریال مورد استفاده در این دکوراسیون کابینت آشپزخانه چوب طبیعی درخت فندق با درب های حکاکی شده و جنس صفحه روی کابینت سنگ کورین تراش خورده است. و برای قسمت بین کابینت های زمینی و دیواری از کاشی طرح آجر استفاده شده که نما و جلوه بسیار زیبایی به دکور خاص کابینت چوبی فندقی بخشیده است.

یراق آلات

در کابینت تمام چوب فندقی، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می‌باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس فلزی است. علاوه بر این ریل کشوها تاندم می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است.

همچنین برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده. بنا به درخواست مشتری از دو اکسسوری سوپر ادویه در کابینت دیواری و زمینی، در کنار گاز مبله تعبیه شده که برای سهولت در استفاده از وسایل کوچک آشپزخانه است.

زمان تحویل کابینت تمام چوب فندقی

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت تمام چوب بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتاً طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما، متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در این سبک کابینت وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می‌دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت چوبی بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت چوبی
گالری تصاویر کابینت تمام چوبدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت چوبیکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.