رنگ بندی کابینت کلاسیک در طرح و مدل جدید

رنگ بندی کابینت کلاسیک در طرح و مدل های جدید

312 بازدید

در رنگ بندی کابینت کلاسیک با توجه به خود سبک کابینت کلاسیک که شامل سه دسته بندی کابینت طرح چوب (روکش چوب) و کابینت چوبی و کابینت ممبران (وکیوم) می‌باشد دستمان باز است. هر کدام از این مدل های کابینت نحوه تولید، قیمت و متریال متفاوتی دارند. ما در این مقاله می‌خواهیم به رنگ بندی کابینت کلاسیک در انواع طرح و مدل های جدید این سبک دکوراسیون آشپزخانه کابینت کلاسیک رنگی بپردازیم. از شما عزیزان دعوت می کنم تا انتها با ما همراه باشید.

اصول انتخاب رنگ بندی کابینت آشپزخانه کلاسیک

جهت انتخاب اصولی رنگ کابینت کلاسیک باید به نکاتی توجه داشته باشید. ابتدا باید نیم نگاهی به سبک، سیاق و رنگ دیگر وسایل منزل خود داشته باشید. به این نکته هم دقت داشته باشید اگر دیگر وسایل منزلتون کلاسیک نباشه استفاده از کابینت کلاسیک پیشنهاد نمی‌شود.

نکته بعدی در انتخاب رنگ بندی کابینت کلاسیک کوچک یا بزرگ بودن فضای آشپزخانه شما است، رنگ های تیره در آشپزخانه های بزرگ و رنگ های روشن در آشپزخانه های کوچک توصیه می شود.

این سبک کابینت شامل ستون ها و گل های چوبی که جنبه تزئینی دارد. این ستون ها و گل ها می تواند هم رنگ کابینت باشد یا از رنگ دوم در آنها استفاده شود. البته توصیه می کنیم اگر رنگ تیره برای کابینت کلاسیک خود انتخاب کرده اید از ستون ها و گل های هم رنگ کابینت خود استفاده کنید.

اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه کلاسیک

در گذشته کابینت کلاسیک معمولاً در یک رنگ طراحی و تولید می شد اما امروزه در خانه های لوکس و خاص کابینت کلاسیک در دو رنگ اجرا می شود البته نوع کابینت دو رنگ در سبک کلاسیک و مدرن بسیار متفاوت است.

در کابینت کلاسیک دو رنگ بهتر است کابینت های زمینی و دیواری هم رنگ باشند و در جزیره یا کمد ها از رنگ دوم استفاده شود. کابینت دو رنگ کلاسیک آمیزه ای از هنر، تکنولوژی و طبیعت است که می تواند روح تازه ای به دکوراسیون داخلی منزل شما ببخشد.

جهت آشنایی بیشتر با این سبک نمونه کارهای کابینت کلاسیک مشاهده فرمایید.

بهترین رنگ کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک در رنگها و مدل های بسیاری تولید می‌شود، اما اگر بخواهیم بهترین رنگ کابینت کلاسیک را به شما معرفی کنیم. رنگ سفید محبوب ترین رنگ بندی کابینت کلاسیک در میان متقاضیان این محصول است و با اختلاف اندکی رنگ قهوه ای قرار دارد. ما در این قسمت از مقاله قصد داریم دو نمونه کار کابینت کلاسیک در رنگ های سفید و قهوه ای را با شما به اشتراک بگذاریم و در ادامه از کابینت کلاسیک دو رنگ نیز خواهیم گفت.

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک یک طیف گسترده و متنوع از هزاران رنگ طبیعی و صدها مدل درب کابینت تشکیل شده که همگی نماد آشپزخانه لوکس و مجلل هستند اما در این میان کابینت کلاسیک سفید محبوب ترین رنگ در میان طرفداران این سبک را دارد. همان طور که قبلا اشاره کردیم رنگ سفید باعث بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه می شود.

کابینت کلاسیک سفید

همچنین از نظر هارمونی رنگ ها و ست شدن کابینت آشپزخانه با دیگر وسایل مانند ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی و یخچال فریزر کابینت کلاسیک سفید انتخاب بسیار هوشمندانه ای است.

کابینت کلاسیک رنگ قهوه ای محبوب ترین رنگ کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک قهوه ای انتخاب بسیاری از طرفداران این سبک کابینت آشپزخانه است. رنگ کابینت قهوه ای به دلیل شباهتش به رنگ چوب طبیعی مورد توجه بسیاری از مشتریان کابینت می‌باشد.

کابینت کلاسیک قهوه ای

اما اگر شما یک کابینت کلاسیک قهوه ای را برای دکور آشپزخانه خود انتخاب کرده اید باید به نورپردازی مناسب محیط آشپزخانه دقت کنید یا از رنگ کابینت قهوه ای روشن استفاده نمایید.

رنگبندی کابینت کلاسیک دو رنگ

مدت زمان نسبتا زیادی است که کابینت دو رنگ به عنوان جدیدترین مدل انتخابی برای رنگ بندی کابینت کلاسیک مورد استقبال عموم قرار گرفته. پیشنهاد نوین کابین به شما استفاده از استایل و رنگ های متفاوت درون آشپزخانه می باشد. برای نمایش و ایجاد ترکیب رنگ متنوع، می توانید از رنگ های متضاد و به جا برای چشم نوازی بیشتر استفاده نمایید. مانند نمونه کار پایین که این تضاد رنگی را در جزیره به وجود آورده است.

کابینت کلاسیک دو رنگ

با انتخاب کابینت آشپزخانه دو رنگ، نه تنها به استایلی کاملا جدید و متفاوت از فضای در دسترس می‌رسید که زیبایی بصری فوق العاده‌ای دارد. بلکه جدیدترین سبک کابینت کلاسیک را در دکور آشپزخانه تان بوجود آورده‌اید.

همچنین پیشنهاد می‌کنم رنگ بندی کابینت مدرن رو هم از دست ندهید.

رنگ کابینت کلاسیک ساده

کابینت کلاسیک تنوع رنگی بالایی دارد و در این میان رنگ قهوه ای از پرطرفدار ترین رنگ ها در سبک کلاسیک می باشد. رنگ کلاسیک قهوه ای گرما را به محیط می بخشد و حس صمیمیت را ایجاد می کند. یک کابینت کلاسیک ساده و یا کابینت رنگ چوب روشن، از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه بزرگ است که فضا را مجلل و با شکوه خواهد کرد. قیمت کابینت کلاسیک چوبی بستگی به طرح آن نیز دارد. قیمت کابینت کلاسیک ساده نسبت به انواع طرح دار آن کمتر است. رنگ کابینت کلاسیک ساده کاملا سلیقه ای است و این کابینت با هر رنگی قابل اجراست.

کابینت کلاسیک ساده
کابینت کلاسیک ساده
سخن پایانی

امیدوارم با مطالبی که درباره رنگ بندی کابینت کلاسیک ارائه کردیم توانسته باشیم در انتخاب رنگ کابینت کلاسیک شما را همراهی کرده باشیم. از شما عزیزان دعوت می کنم برای مشاهده نمونه کارهای کلاسیک و مدرن در انواع رنگ ها و مدل ها از نمایشگاه دائمی کابینت شرکت نوین کابین دیدن کنید. لازم به ذکر است که؛ شما همراهان همیشگی تیم نوین کابین می توانید به پشتوانه‌ی تلاش‌های دو دهه اخیر؛ دیزاین و طراحی منازل و کسب و کار خود را به ما بسپارید.

ما در نظر داریم برای انتخاب راحت‌تر شما فضای منزل و کسب و کارتان را با طراحی رایگان؛ به شما ارائه دهیم. که می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید.

هدف ما ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ همان طور که گفته شد ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم در نظر داریم. پس می توانید با خیال آسوده همین الآن طرح پیشنهادی محل موردنظرتان را با گرفتن شماره 02177005467 – 02177005481 ببینید. و برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همینطور مطالب عنوان شده؛ به آدرس novincabinco.com و تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام نوین کابین مراجعه فرمایید.

آموزشدکور آشپزخانهراهنمای خرید کابینت آشپزخانهمعرفی مدل دکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 1/5 - تعداد رای 1

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

14 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.