کابینت کلاسیک سفید طلایی

کابینت کلاسیک سفید طلایی
کابینت کلاسیک سفیدطلایی
کابینت سفیدطلایی
کابینت سفید طلایی
کابینت کلاسیک سفید
کابینت کلاسیک سفید و طلایی
کابینت کلاسیک سفید طلایی
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : روکش چوب سفید طلایی
  • جنس صفحه روی کابینت : کورین
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : تگ لگن استیل
  • هود : مخفی
  • گاز : پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت کلاسیک سفید طلایی

کابینت کلاسیک سفید طلایی را در تصویر مشاهده می کنید که در گروه کابینت روکش چوب قرار می گیرد. کابینت روکش چوب طبیعی یکی از بهترین‌ مدل‌های کابینت آشپزخانه است که از نظر زیبایی دست کمی از کابینت تمام چوب ندارد. دلیل استفاده از روکش چوب تنها کاهش هزینه تمام شده کابینت نیست بلکه دلایل دیگری هم برای استفاده از روکش‌ بجای چوب وجود دارد یکی از آنها تنوع بسیار بالایی است که روکش‌های چوبی نسبت به انواع ورق MDF دارند. وجود این تنوع باعث افزایش قدرت انتخاب مشتریان از نظر طرح و رنگ کابینت آشپزخانه می‌شود. از روکش‌ های چوب معمولاً در ساخت انواع مختلف کابینت های مدرن و کلاسیک و حتی کابینت نئوکلاسیک استفاده می شود.

و اما اگر بخواهیم درباره کابینت کلاسیک سفید طلایی و دلیل انتخاب این صاحبخانه با سلیقه برایتان بگوییم باید به این موضوع اشاره نماییم که کابینت کلاسیک سفید طلایی را زمانی انتخاب کنید که بتوانید آن را با کفپوش یا دیوار بین کابینتی (در واقع رنگ هایی که با سفید و طلایی هماهنگ باشد) ست کنید. تا همانند این دکور کلاسیک سفید طلایی زیبا آشپزخانه تان بدرخشد.

پیشنهاد می کنم نوشته تفاوت کابینت چوبی و روکش چوب رو از دست ندهید.

این آشپزخانه زیبا فضای نسبتا بزرگی دارد و با توجه به اینکه یک کابینت کلاسیک سفید طلایی است دارای حکاکی ها و سرستون و تاج های بی نظیری است که در این سبک از کابینت زیاد دیده می شود. ریزه کاری های زیادی در این طراحی دیده می شود. آشپزخانه دارای سینک دو لگن استیل، گاز رومیزی، کاور یخچال و هود مخفی است. در قسمت ورودی آشپزخانه اکسسوری سوپر مارکت قرار داده شده است. این اکسسوری یک کمد است که تا سقف امتداد دارد و برای نگهداری مواد غذایی خارج از یخچال مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این ها جزیره در مرکز آشپزخانه نمایان است. خود جزیره نیز دارای کابینت هایی می باشد تا محل نگهداری بیشتری را بوجود بیاورد. همچنین می توان از جزیره به عنوان میز غذاخوری استفاده کرد. سنگ به کار رفته بر روی جزیره طرح خاص و شیکی دارد که مطابق با سلیقه مشتری عزیز طراحی شده است.

اگر به جزیره آشپزخانه علاقه دارید، جدیدترین مدل های جزیره آشپزخانه رو ببینید.

کابینت کلاسیک سفید طلایی 1403

دو تا از سوال های شما عزیزان حین انتخاب کابینت کلاسیک سفید طلایی را میخواهیم در این مطلب پاسخ دهم:

  1.  یکی اینکه آیا کابینت کلاسیک سفید طلایی همیشه مد است ؟
    در پاسخ به این سوال خدمتتان عارضم که مد در کابینت و طراحی داخلی تا حدود زیادی به سلیقه شخصی و ترجیحات شما بستگی دارد. هرچند که مدل و سبک ها به مرور زمان تغییر میکنند، ولی کابینت کلاسیک با رنگ های سفید و طلایی به عنوان گزینه ای زیبا و ماندگار در دکوراسیون داخلی منازل همواره محبوب است.
  2. آیا کابینت کلاسیک سفید طلایی خیلی زود کثیف میشه ؟
    کابینت های با رنگ سفید عموما نشان دهنده آلایش ها کمتر هستند، و به راحتی قابلیت تمیز شدن دارند. اما بهتر است جایی را برای ساخت کابینت کلاسیک سفید طلایی مدنظرتان انتخاب کنید که به جزئیات ساختار کابینت توجه کنند و نوع رنگ با کیفیت و مواد ضد آب و ضد لک در ساخت کابینت استفاده نمایند. تا به شما در تمیز نگه داشتن کابینت ها کمک شده باشد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ این کابینت کلاسیک سفید طلایی با توجه به میزان نور موجود در آشپزخانه و همچنین نظر مشتری انتخاب شده است که از پرطرفدارترین رنگ ها در این سبک کابینت می باشد. با توجه به اینکه میزان نور ورودی به آشپزخانه کم بوده انتخاب رنگ سفید طلایی بسیار هوشمندانه می باشد. همچنین برای افزودن به نور آشپزخانه در سرتاسر سقف هالوژن هایی قرار داده شده و علاوه بر نور، فضا را دلنواز تر کرده است.

یک پنجره هم در قسمت انتهایی آشپزخانه قرار دارد که منبع مناسبی برای ورود نور طبیعی در طول روز به داخل آشپزخانه می باشد. رنگ کاشی های بین کابینتی و کف آشپزخانه نیز روشن است تا با رنگ کابینت ها هماهنگی داشته باشد. در میان این رنگ های روشن، انتخاب رنگ مشکی برای صفحه روی کابینت ها و صفحه جزیره انتخابی فوق العاده است.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت کلاسیک سفید طلایی، از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و این درب ها در مرحله آخر و توسط دستگاه های رنگ پاش رنگ می شوند. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ کورین مشکی می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد.

یراق آلات

در این کابینت کلاسیک سفید طلایی، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس استیل طرح دار است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده. بنا به درخواست مشتری نیز می توان برای سهولت استفاده از وسایل آشپزخانه از اکسسوری های مختلف استفاده کرد.

همچنین برای جلوه و نمای شیک تر این آشپزخانه با کابینت کلاسیک سفید طلایی بهتر است با دستگیره های طلایی همانند تصویر نما و جلوه ی دکورتان را به اوج خود برسانید.

زمان تحویل کابینت کلاسیک سفید طلایی

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت کلاسیک طرح چوب بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است که با توجه به طرح انتخابی (در این پروژه، کابینت کلاسیک سفید طلایی) ؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک طرح چوب وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت طرح چوب بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت روکش چوب
گالری تصاویر کابینت روکش چوبدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت روکش چوبکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.