کابینت انزو مشکی

کابینت انزو مشکی
کابینت نئوکلاسیک انزو مشکی
کابینت انزو مشکی
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: انزو مشکی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تک لگن سرامیکی
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت انزو مشکی

کابینت انزو از انواع کابینت نئوکلاسیک است که سبکی تلفیقی به شمار می رود. این سبک از کابینت ها ترکیبی از کابینت سبک کلاسیک و مدرن هستند و سلیقه اکثر مردم را در بر می گیرند. کابینت نئوکلاسیک انزو دارای طرح های منحصربفرد و شیکی است که امروزه توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. کابینت انزو مشکی در این آشپزخانه طراحی زیبایی دارد و به آشپزخانه روح بخشیده است. مهم ترین موارد در طراحی و اجرای کابینت انزو استفاده از دستگاه های مجهز و همچنین کیفیت رنگ مصرفی می باشد. کابینت انزو بیشتر به صورت براق اجرا می شود اما نوع مات آن هم قابل اجراست و برای علاقه مندان به سبک نئوکلاسیک گزینه مناسبی است.

برای آشنایی بیشتر با این سبک، نوشته کابینت نئوکلاسیک رو از دست ندید.

کابینت انزو مشکی انواع مختلفی دارد که از نظر ظاهری و طراحی بسیار شبیه به هم هستند، اما از نظر کیفی و طول عمر تفاوت هایی با یکدیگر دارند. این آشپزخانه فضای بازی دارد و طراحی کابینت نئوکلاسیک انزو در آن به صورت خطی انجام شده. آشپزخانه دارای سینک تک لگن توکار، گاز رو میزی و کاور هود و یخچال می باشد. کابینت های ویترینی با درب های شیشه ای در این طراحی دیده می شود. کابینت های ویترینی معمولا در سبک های کلاسیک به کار برده می شوند و کار را سنتی تر نشان می دهند، علاوه بر آن بسیار زیبا هستند.

کابینت انزو مشکی انتخابی منحصربفرد برای خاص پسندان است که توجهات بسیاری را به سمت خود جلب می نماید. از اکسسوری های بکار رفته در این آشپزخانه با کابینت انزو مشکی می توان به شیر آب بالای اجاق گاز اشاره کرد. این وسیله کار آشپزی را آسان تر می کند و بسیار کارآمد است. یک جزیره زیبا هم در آشپزخانه وجود دارد. جزیره خود دارای کابینت و کشوهایی است که فضای نگهداری را افزایش داده. علاوه بر آن در قسمتی از این جزیره چند صندلی قرار داده شده تا جزیره به عنوان میز غذاخوری هم کاربرد داشته باشد. اگر به جزیره علاقه مند هستید پیشنهاد می کنم به نوشته جدیدترین مدل های جزیره آشپزخانه سر بزنید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

این آشپزخانه با کابینت انزو مشکی فضایی باز دارد که نور زیادی را از اطراف دریافت می کند و روشنایی مناسبی دارد. پس دست مشتری در انتخاب رنگ باز تر است و می تواند رنگ های جسورانه تری را انتخاب کند. از این رو با توجه به سلیقه مشتری عزیز، رنگ مشکی برای کابینت ها انتخاب شده تا فضایی خاص و متفاوت را به وجود بیاورد. رنگ مشکی به تنهایی فضا را دلگیر و کوچک نشان می دهد اما صفحه کابینت رنگ سفید برای آن، فضای آشپزخانه را از یکنواختی خارج ساخته است.

کابینت مشکی در دکوراسیون آشپزخانه

رنگ مشکی انتخاب مناسبی برای این آشپزخانه بوده و رنگ روشن دیوار ها و کف آشپزخانه هم به دلباز تر شدن بیشتر آشپزخانه کمک کرده است. رنگ سفید و مشکی در کنار هم، بیشتر در کابینت سبک مدرن به کار برده می شود و ترکیب رنگی بسیار زیبایی است. استفاده از تابلوهایی در اطراف آشپزخانه، که هارمونی رنگی با فضای آشپزخانه دارند نیز فضا را دلنشین تر ساخته است. از لحاظ نورپردازی چند هالوژن روی سقف تعبیه شده همچنین سه لوستر زیبا بالای جزیره قرار گرفته که موجب شده اند نور کافی در محیط آشپزخانه فراهم شود.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت انزو مشکیی، از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و در انتها روکش انزو روی آن ها پرس می گردند که اصطلاحا به این روش وکیوم نیز می گویند. جنس صفحه‌ی کابینت انزو مشکی در این کار از سنگ مصنوعی کورین سفید می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد.

یراق آلات

دراین کابینت انزو مشکی، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس سرامیکی است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده.

زمان تحویل کابینت انزو

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت انزو مشکی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت انزو وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت نئوکلاسیک انزو بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت انزو
دکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت انزوگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
عکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوکابینت رنگ تیرهمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.