کابینت مات + نمونه کار اجرا شده کابینت مات ۱۴۰۲

کابینت هایگلاس مات
کابینت مات
های گلاس مات
های گلاس کرم مات
کابینت هایگلاس کرم مات
کابینت های گلاس مات نوین کابین
کابینت های گلاس مات
کابینت هایگلاس مات
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید
  • جنس درب: های گلاس مات
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تک لگن استیل
  • هود: مخفی زیر کابینتی
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت مات

کابینت مات در تصویر یکی از زیر مجموعه های کابینت هایگلاس میباشد و کابینت مات فاقد دستگیره و دارای دستگیره مخفی اجرا شده است. با توجه به این موضوع که این نمونه کار زیبا زیر مجموعه کابینت مدرن می‌باشد و اکثرا در این سبک از هود شومینه ای استفاده می‌شود. هود کابینت های گلاس مات به صورت مخفی و زیر کابینتی اجرا شده است. صفحه روی کابینت و جزیره کورین به رنگ کرم می‌باشد. کابینتهای مدرن امروزه و بیشتر برندها که اکثرا بدون دستگیره (دستگیره مخفی) طراحی و اجرا می‌شوند. در این کابینت هایگلاس مات همانند دیگر کارهای سبک مدرن فاقد ابزار خوردگی و تاج می‌باشد. که این از ویژگی های بارز این سبک کار یعنی کابینت مدرن است.

در واقع کابینت هایگلاس براق است اما میزان این براقیت قابل تغییر می باشد. پس این کابینت می تواند نیمه براق و یا مات هم باشد. کابینت مات از کابینت ملامینه و ام دی اف معمولی براق تر است اما در برابر انواع دیگر هایگلاس مات است. جای انگشت روی کابینت هایگلاس براق می ماند اما در کابینت هایگلاس مات به دلیل اینکه سطح آن خیلی صاف و شفاف نیست، جای لمس دست باقی نمی ماند، به همین دلیل برخی از افراد کابینت هایگلاس مات را ترجیح می دهند. از جذاب ترین طرح های این کابینت نوع طرح چوب آن می باشد.

همانطور که در نمونه کار مشاهده می فرمایید جزیره اِل مانند برای این کار طراحی شده است. که برای جداسازی هر دو وجه نشیمن از آشپزخانه به این صورت طراحی و اجرا صورت گرفته است. و همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد که جنس صفحه جزیره این آشپزخانه با کابینت مات از سنگ کورین می‌باشد. در این طرح، کاور یخچال و کاور ماشین لباسشویی و مایکروفر تعبیه شده است.

طراحی کابینت رایگان نوین کابین را از دست ندهید.

کابینت مات جدید یا براق ؟

اگر هنوز بین خرید کابینت مات یا براق مردد هستید و نمیدانید کابینت مات بهتره یا براق ! بهتون پیشنهاد میکنم مطلب

کابینت مات بهتره یا براق

را مطالعه کنید. ولی به جز این مورد در این بخش میخوام دلایل پر طرفداری کابینت‌ مات در سال 2024 را براتون توضیح بدم. که شاید راحت تر به پاسخ سوال بالا دسترسی پیدا کنید. از دلایل رو اوردن بیشتر افراد به کابینت مات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی معاصر:
    استقبال از طراحی معاصر و مدرن در دکوراسیون داخلی، که کابینت‌ های مات به دلیل ظاهر زیبا و غیر براق خود، با این سبک‌ ها سازگاری دارند.
  • تاکید بر سادگی و شیک بودن:
    افراد در سال 2024 بیشتر به دنبال آشپزخانه‌ های ساده و شیک هستند و کابینت‌ های مات به خوبی با این تمایل افراد سازگاری دارند.
  • مقاومت بیشتر کابینت مات:
    مقاومت بهتر کابینت‌ های مات در برابر اثر انگشت‌، خطوط موقع ساخت و زنگ زدگی می‌تواند یکی از دلایل جذب مردم باشد.
  • استفاده از تمیزکننده ها:
    تکنولوژی‌های تمیزکننده ها در کابینت‌ های مات ممکن است به کاربران اجازه دهد بدون مشکل از مواد تمیزکننده استفاده کنند و این امکان را به آنها بدهد که کابینت‌ هایشان را به راحتی نگه دارند.
  • تنوع در گزینه‌های رنگ و طرح:
    ارائه گزینه‌ های متنوع در رنگ‌ و طرح‌، افراد را قادر به انتخاب کابینت‌ هایی با تنوع بیشتر و سازگار با سلیقه شخصی خود می‌ کند.

مزایای کابینت مات

برای انتخاب کابینت آشپزخانه باید نیاز خود را بسنجید و با توجه به بودجه و ابعاد آشپزخانه نوع کابینت خود را انتخاب کنید. امروزه انواع مختلفی از کابینت های گلاس موجود هستند و بین آنها کابینت های گلاس مات محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با این حال قبل از انتخاب نوع کابینت برای آشپزخانه تمامی موارد را در نظر بگیرید. در ادامه چند تا از مزیت های کابینت هایگلاس مات رو بررسی می کنیم:

  • کابینت هایگلاس مات کثیفی را کمتر نشان می دهد.
  • تمیز کردن این کابینت ها راحت تر است.
  • مقاومت این کابینت ها در برابر خش پذیری بیشتر از هایگلاس براق می باشد.
  • کابینت هایگلاس مات مورد علاقه شیک پسندان است و جلوه خاصی به فضای آشپزخانه می بخشد.
  • استفاده از این کابینت در آشپزخانه با ابعاد بزرگ پیشنهاد می شود.
  • ظاهر زیبا و مدرن:
    کابینت مات به دلیل سطح غیر براق و بدون بازتاب نور، ظاهری زیبا و مدرن دارند که به طراحی معاصر فضای آشپزخانه افزوده می‌ شود.

  • کمترین بازتاب نور و انعکاس:
    با کابینت مات، تعداد بازتاب‌ ها و انعکاس‌ نور کاهش پیدا می کند که از این قابلیت می‌ توان در محیط‌ هایی که نور زیادی وجود دارد، مفید باشد.

  • پنهان‌ سازی اثرات کثیفی:
    سطح مات معمولاً بهتر از سطوح براق اثرات گرد و غبار، اثر انگشت و لکه را پنهان می‌ کند که باعث می‌ شود کابینت‌ها به مدت طولانی تر تمیز نگاه داشته شوند.

  • انتخاب متنوع در رنگ‌ و طرح‌:
    کابینت‌ مات در انواع رنگ‌ و طرح‌ های متنوع موجود هستند، که این امکان را فراهم می‌ کند تا با تنوع مواد و استایل‌ ها، به راحتی به ذوق و سلیقه مالک خانه سازگار شود.

معایب کابینت مات

  • حساسیت به اثر انگشت:
    کابینت‌ مات به خاطر سطح غیر براق و مات خود، اثر انگشت را به وضوح بر روی خود نشان میدهد که ممکن است نیاز به پاک کردن مکرر داشته باشد.
  • نیاز به مراقبت و تمیزی:
    سطح مات نسبت به چربی، گرد و غبار و لکه‌ها حساس هستند، لذا نیاز به تمیزی مراقبت ویژه دارد تا زمان طولانی ظاهر جذاب خود را حفظ کند.
  • نمایش خطاهای زمان ساخت:
    کابینت مات ممکن است خطوط و خطاهای موقع ساخت کابینت را بیشتر نشان دهد، به ویژه اگر کیفیت ساخت کابینت ناکافی باشد، ممکن است این عیوب به چشم بیایند. بنابراین انتخاب کابینت ساز حرفه ای میتونه کمکتون کنه.
  • محدودیت در انتخاب تمیز کننده ها:
    استفاده از مواد تمیزکننده نظیر اسپری‌ ها با توجه به حساسیت کابینت مات ممکن است محدود باشد و این موضوع ممکن است تعداد گزینه‌های شوینده ها را کاهش بدهد.

با پرکردن فرم تماس با ما نوین کابین قبل از خرید کابینتتون، از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ این کابینت بتونی مات انتخاب شده است. که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در این سبک کابینت می‌باشد. همانطور که مشهود است برای ایجاد تضاد رنگی از صفحه‌ی کابینت کرم و کاشی بین کابینتی با رنگ روشن‌تر نسبت به رنگ کابینت مدرن استفاده شده است. تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم.

رنگ بندی کابینت های گلاس را از دست ندهید.

در قسمت نورپردازی این دکور کابینت های گلاس مات باتوجه به رنگ انتخابی کابینت، از چراغهای هالوژنی در سقف برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است. به علاوه در زیر کابینت ها نور ال ای دی دیزاین شده است.

همچنین میتونین درباره کابینت مات و براق و ترکیب رنگ کابینت اینجا مطالعه بفرمایید.

متریال کابینت آشپزخانه مات

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت های گلاس مات از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس درب های این کابینت های گلاس ترک agt است. در این دکور از تاج و زیر چراغ استفاده نشده تا جنبه مدرن کابینت ها حفظ شود. جنس صفحه این کابینت مدرن خاکستری کورین سفید است.

یراق آلات

در این دکور شیک کابینت های گلاس مات با بدنه کابینت ام دی اف در قسمت زیر گاز رومیزی کشوی اکسسوری قابلمه استفاده شده است. همچنین در این دکور زیبا از لولا و یراق آلات درجه یک استفاده شده و کلیه یراق آلات و کابینت ها دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین هستند.

قیمت کابینت مات

شاید در نگاه اول بگید این مدل کابینت اگر هایگلاسه پس چرا براق نیست؟! جواب اینه که این کابینتِ کم نظیر از جنس کابینت هایگلاس مات ساخته شده. از این جهت می‌گوییم کم نظیر که تکنیک بکار رفته برای اجرای اون بسیار ویژه است، چون اجرای این نوع از قوس‌ها با ورق ام دی اف و هایگلاس کار هر کسی نیست!

قیمت کابینت های گلاس مات را به روز و از اتحادیه کابینت بگیرید تا سرتون کلاه نذارن.

به طور کل قیمت کابینت های مات متغیر است و به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل شامل ابعاد کابینت، نوع و جنس مواد استفاده شده، کیفیت ساخت، برند، منطقه جغرافیایی و بازار محلی می‌شوند. به طور کلی، کابینت مات ممکن است با قیمت‌ های متفاوتی در بازار عرضه شوند، از گزینه‌های مقرون به صرفه تا کابینت‌های لوکس با قیمت بالا.

زمان تحویل کابینت های گلاس مات

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید نمونه کار کابینت هایگلاس مات بیست الی چهل روزه از موعد قرارداد وجود دارد و این پروسه نسبتا طولانی به جهت حجم بالای سفارشات شما عزیزان است. گرچه وجود حساسیت در روند تولید کابینت ها بی تاثیر نیست. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کارهای کابینت های گلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

کابینت مات
کابینت مات

کابینت اجرا شده به سبک مات
کابینت اجرا شده مات

کابینت اجرا شده به سبک مات
کابینت اجرا شده به سبک مات

کابینت طوسی مات
کابینت طوسی مات

کابینت طوسی مات
کابینت طوسی مات

کابینت اجرا شده مات
کابینت اجرا شده مات

کابینت مدرن مات
کابینت مدرن مات

کابینت نئوکلاسیک مات روشن
کابینت نئوکلاسیک مات روشن

کابینت نئوکلاسیک مات
کابینت نئوکلاسیک مات

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه g شکلآشپزخانه L شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت رنگ تیرهمدلهای کابینت آشپزخانه

10 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.