عکس کابینت سفید طوسی های گلاس

کابینت های گلاس سفید طوسی
کابینت هایگلاس سفید طوسی
آشپزخانه های گلاس سفید طوسی
قیمت کابینت های گلاس سفید طوسی
کابینت آشپزخانه های گلاس سفید طوسی
کابینت های گلاس سفید طوسی
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: های گلاس سفید طوسی ترک
  • جنس صفحه روی کابینت: اچ پی ال
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تگ لگن استیل
  • هود: شومینه ای مدرن
  • گاز: سه شعله رومیزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

کابینت سفید طوسی

در این مطلب عکس کابینت سفید طوسی های گلاس مدرن را مشاهده می فرمایید. در این آشپزخانه زیبا و مدرن از ترکیب رنگ کابینت های گلاس سفید و طوسی به سبک هایگلاس مات و براق استفاده شده که این تضاد چشم نوازی دکور را دوچندان کرده است. نکته ی مهم دیگه ای که فضا را جذابتر کرده است، استفاده از لامپ های زیرکابینتی برای نورپردازی بیشتر و همچنین استفاده از کاشی بین کابینتی سفید رنگ است که به کار جلوه بیشتری دارد.

در کنار این کابینت سفید طوسی های گلاس کابینت ایستاده مدرن طراحی شده که کمد فر و مایکروویو در آن جایگزین شده و همچنین از هود اوریب (تلویزیونی) مشکی رنگ استفاده شده که باعث زیبایی بیشتر و تنالیته رنگی زیبای این دکور زیبا شده.

در قسمت کابینت های دیواری فضایی برای پکیج طراحی و اجرا شده که برای تبدیل این آشپزخانه به یک آشپزخانه مدرن خالی از لطف نیست. همچنین از اب چکان توکار بالای سینک نیز استفاده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

در این آشپزخانه شیک زیبا یه دلیل نداشتن پنجره و نبود نور کافی و مهم تر انتخاب و سلیقه مشتری رنگ کابینت های گلاس سفید و طوسی روشن انتخاب شده است. که نبود نور کافی فضا را جبران کند. همچنین برای بازتاب و انعکاس نور با توجه به براق بودن کابینت های دیواری از لامپهای ال ای دی در قسمت زیرکابینتی استفاده شده که البته این موضوع به دلیل مزایای کابینت های گلاس است.

در واقع ترکیب رنگ سفید و طوسی یکی از جذاب ترین رنگ ها برای هر سبک دکوراسیونی است. چه شما سبک نئوکلاسیک را برای منزل یا آشپزخانه تان در نظر کرفته باشید. و یا حتی سبک مدرن و کلاسیک. این ترکیب رنگ همیشه برنده است. کابینت سفید طوسی های گلاس هم یکی از بهترین رنگ های سال ۱۴۰۲ شناخته شده.. و نه این رنگ نه تنها در دکوراسیون آشپزخانه بلکه دکوراسیون منزل هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته..

برای آشنایی با کابینت های گلاس و معایب مزایای آن کلیک کنید.

متریال کابینت سفید طوسی های گلاس

جنس بدنه ی داخلی کابینت سفید طوسی های گلاس از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس دربهای این کابینت از AGT ترک میباشد. همچنین در این دکور از تاج و زیرچراغ استفاده نشده تا جنبه مدرن کابینت ها حفظ شود. جنس صفحه این کابینت اچ پی ال سفید می باشد.

یراق آلات

در این دکور شیک کابینت های گلاس سفید طوسی با بدنه کابینت ام دی اف از دستگیره ی مخفی استفاده شده است. در این سبک کابینت از یراق آلات استیل استفاده شده. در این دکور شیک از لولا و یراق آلات درجه یک استفاده شده و کلیه یراق آلات و کابینت ها دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین هستند.

قیمت کابینت های گلاس را به روز و از اتحادیه بگیرید تا سرتون کلاه نذارن.

زمان تحویل کابینت های گلاس

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما، متراژ و مساحت آشپزخانه وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

اگه به این رنگ علاقه دارید نمونه کار کابینت روکش چوب طوسی رو از دست ندهید.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت های گلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه L شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت ایرانیکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.