کابینت پلی اورتان سفید قهوه ای

کابینت اورتان
کابینت پلی اورتان سفید قهوه ای
کابینت پلی اورتان دو رنگ
کابینت اورتان
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: نئوکلاسیک پلی اورتان
  • جنس صفحه روی کابینت: کوارتز
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تک لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله معمولی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت پلی اورتان سفید قهوه ای

کابینت پلی اورتان سفید قهوه ای نمونه کار اجرا شده این سبک کابینت است که در بالا عکس های آن را مشاهده می‌فرمایید. پلی اورتان نوعی رنگ است که در سبک نئوکلاسیک و کابینت انزو به کار می رود. به کابینت های ام دی اف یا چوبی که برای رنگ آمیزی آن از پلی اورتان استفاده شده باشد، کابینت پلی اورتان گفته می شود. یکی از دلایل محبوبیت رنگ پلی اورتان تنوع رنگی و انتخاب مات یا براق بودن رنگ آن می باشد. ویژگی های پلی اورتان شامل: قابلیت ضد آب بودن، به سرعت خشک شدن، کیفیت بالا و مقاومت در برابر ساییده شدن است.

این رنگ، با توجه به سلیقه مشتری می تواند هزینه متفاوتی داشته باشد. مراحل اجرای رنگ پلی اورتان عبارتند از: سمباده، بتونه، رنگ آستر، پرایمر، و زدن رنگ. پلی اورتان رنگی با ماندگاری بالاست.

برای آشنایی بیشتر با کابینت پلی اورتان، پیشنهاد می کنم مطلب کابینت پلی اورتان رو هم مطالعه کنید.

آشپزخانه ای که در تصویر مشاهده می کنید از سبک نئوکلاسیک و رنگ پلی اورتان می باشد. انتخاب مشتری عزیز برای رنگ کابینت های این آشپزخانه استفاده از دو رنگ سفید و قهوه ای بوده است که جذابیت خاصی را به آشپزخانه بخشیده است. جزیره ای در وسط آشپزخانه قرار گرفته است که دارای کابینت هایی برای نظم دهی بیشتر شده است. همچنین سینکی روی آن برای شست و شوی میوه و… تعبیه شده است. این جزیره به عنوان میز نهارخوری هم قابل استفاده است. درمورد جزیره آشپزخانه و مدلهای جدید آن پیشنهاد میکنم مطلب جزیره آشپزخانه 2024 را از دست ندهید. کاور یخچال در این طراحی به صورت کمد قهوه ای رنگ می باشد که جلوه خاصی را به محیط داده است. همچنین کابینت های دیواری ویترینی هم فضای کار را کلاسیک تر و دلنشین تر کرده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

آشپزخانه فضای بزرگی دارد که این موضوع دست مشتری را برای انتخاب رنگ بازتر می کند. انتخاب مشتری در این آشپزخانه رنگ سفید بوده است که با رنگ قهوه ای به کار رفته در آن حس آرامش و گرما را به محیط آورده است. رنگ سفید از محبوب ترین رنگ ها در کابینت های سبک نئوکلاسیک می باشد که به خوبی با رنگ های دیگر هماهنگی پیدا می کند. رنگ سفید کابینت ها، با رنگ دیوار ها و رنگ روشن کف آشپزخانه مطابقت زیادی دارد و فضا را دلباز تر کرده است. پنچره ها، نور طبیعی آشپزخانه در طول روز را فراهم می کند. در این آشپزخانه علاوه بر پنجره ها، تعدادی لوستر و هالوژن سقفی به کار رفته است تا نور آشپزخانه به طور کامل تامین شود.

اگر از کابینت پلی اورتان سفید قهوه ای خوشتون اومده ولی در انتخاب رنگ کابینتتون مردد هستید مطلب رنگ کابینت را از دست ندهید. همچنین می‌تونین از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید.

متریال کابینت

جنس بدنه ی داخلی کابینت پلی اورتان سفید قهوه ای از ام دی اف خام که سفید است می باشد و بدنه ی خارجی آن از رنگ پلی اورتان است که دو رنگ می باشد و کابینت های سفید نئوکلاسیک و قسمت های قهوه ای طرح چوب می باشد. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ کوارتز استفاده شده و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد. این کار برای جزیره و صفحه روی کابینت استفاده شده تا با هم هماهنگی لازم را داشته باشد.

با کابینت ام دی اف و مزایا معایب آن بیشتر آشنا شوید.

یراق آلات

دراین کابینت پلی اورتان سفید قهوه ای، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس استیل کشیده در کمد سوپر مارکت و در کابینت های سفید هم استیل شکل دار است. علاوه بر این ریل کشوها بلوم می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده.

زمان تحویل کابینت پلی اورتان

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت پلی اورتان سفید قهوه ای بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت پلی اورتان سفید قهوه ای بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک
گالری تصاویر کابینت انزودکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
عکس آشپزخانه سادهعکس کابینت روکش چوبکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ تیرهکابینت رنگ روشنکابینت زمینیکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام خسته نباشید. اون قسمت های قهوه ای روکش چوب هست؟ قیمت این کابینت ها متری چند؟

    پاسخ
  • سلام برای آشپزخانه 9 متری هم میشه از کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان استفاده کرد؟ چه رنگی پیشنهاد میدید؟

    پاسخ
    • سلام بله کابینت نئوکلاسیک پوششی و یا پولیشی برای آشپزخانه شما انتخاب مناسبی هست. این سبک کابینت بیشتر به رنگ سفید و یا رنگ های پاستیلی اجرا میشه.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.