کابینت نئوکلاسیک پولیشی

کابینت پولیشی چیست ؟

2,268 بازدید

در این مقاله قصد داریم تا مطالبی درباره‌ی کابینت‌های طرح انزو؛ یا اصطلاحا کابینت پولیشی را با شما در میان بگذاریم تا به بطن موضوع که کابینت پولیشی چیست؟ پی ببریم. این نوع کابینت یکی از نقاط عطف کابینت های تولیدی در ایران می باشد. که در کنار مزایای فراوان، مورد توجه همگان قرار گرفته است. از این رو ما در نوین کابین قصد داریم؛ با توجه به سلیقه‌ی شما در انتخاب انواع کابینت آشپزخانه، مطالبی را عنوان کنیم؛ تا شما سروران گرامی با این کابینت زیبا آشنا شوید.

 

کابینت پولیشی چیست ؟

در واقع کابینت پولیشی به کابینتی می‌گویند که جنس بدنه آن از رنگ پولیش ساخته شده باشد. و رنگ آن؛ مانند یک لایه ی شیشه ای به ضخامت سه میل بر روی بدنه ی مورد نظر قرار می گیرد. کابینت پولیشی در دسته‌ی کابینت‌های نئوکلاسیک قرار می‌گیرد. شما مشتریان عزیز باید قبل از طراحی و اجرا با توجه به دیزاین منزل خود طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. توجه کنید که می‌توانید طرح آشپزخانه تان را به وسیله ی مشاوره ی رایگان تیم نوین کابین در اختیار داشته باشید.

کابینت پولیشی چیست

کابینت پولیشی (کابینت نئوکلاسیک) برای اولین بار توسط شرکت zentique آمریکا در نیوجرسی تولید شد. در واقع می شود گفت که انزو، نام برند محصول تولیدی این شرکت است؛ که برای اولین بار توسط وارد کنندگان ایتالیایی وارد ایران شد. و با توجه به قیمت بالای کابینت های وارداتی، تولید کنندگان ایرانی اقدام به تولید این کابینت در ایران کردند.
همانطور که می دانید: مردم، شرکت های پیشتاز را در هر جای دنیا به دلیل معروفیتشان؛ به اسم برندشان روی همان محصول می‌شناسند و به آن نام صدا می‌کنند. مانند: زیراکس برای دستگاه‌های کپی، اتود برای مداد نوکی یا دلستر که برای نوشیدنی بدون الکل استفاده می‌شود. دقیقا شبیه همین اتفاق برای طرح برند انزو افتاده است.

قبل از ادامه مطلب اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه را از دست ندهید.

به همین دلیل تمام محصولات تولیدی شرکت‌های دیگر و سازندگان ایرانی را می توان؛ به اسم طرح انزو نام برد و استفاده کرد. پس برای راحتی در مطالعه و نوشتن هرجا در این مقاله از کلمه‌ی انزو استفاده شد؛ منظور طرح انزو می باشد. جالب است بدانید که برند انزو نام برندی از سیستم کابینت آشپزخانه، که خود بخشی از خط تولید zentique که حوزه‌ی فعالیتش در زمینه‌ی مبلمان، نورپردازی و دکوراسیون است، می باشد.

کابینت پولیشی (طرح انزو)
کابینت پولیشی (طرح انزو)

کابینت پولیشی (طرح انزو) چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که جنس کابینت پولیشی چیست ؟ کابینت پولیشی طرح انزو مغزی از جنس ورق ام دی اف خام دارد. که این ورق ها در سایزهای بیست و پنج و چهل میلی‌متری انتخاب می شود. و توسط دستگاه‌های برش و سی ان سی طبق سلیقه‌ی مشتری و دیزاین منازل شما به شکل ساده یا ابزار خورده شده حکاکی می شود.

اما همانطور که خودتان می‌دانید تفاوتی که در تمام کابینت‌های تولید شده وجود دارد؛ در جنس درب و نمای آن کابینت است. و فضای داخلی کابینت ها در تمام انواع، یکسان و تماما از جنس ام دی اف با روکش سفید می‌باشد. و این موضوع در کابینت‌های انزو (کابینت نئوکلاسیک) نیز صادق است.

معایب و مزایای کابینت پولیشی

معایب و مزایای کابینت پولیشی
معایب و مزایای کابینت پولیشی

مزایای کابینت پولیشی

بارزترین مزایای رقابتی این کابینت، نسبت به کابینت های موجود در بازار را بررسی می کنیم. و همچنین با مطالعه آن به موضوع کابینت پولیشی چیست پی خواهید برد.:

  • در این کابینت به دلیل اضافه شدن رنگ پولیشی؛ ضخامت صفحه ها دو تا سه میلی متر بیشتر می شوند. و این موضوع باعث می شود که ورق های ما بسیار محکم تر از قبل شوند. و به هیچ دلیلی مثل فشار، دچار تاب نمی شوند.
  • یکی دیگر از مزیت های کابینت پولیشی این است که؛ در اثر هر ضربه احتمالی دچار آسیب و فرو رفتگی نمی شوند. زیرا خمیر پولیشی به کار رفته بعد از سفت شدن مانند چسب سفت عمل می کند. و سطوح به هیچ عنوان دچار فرو رفتگی نمی شوند.
  • موضوع بعدی مقاوم بودن این کابینت ها در برابر آب است. زیرا علاوه بر این که رنگ پولیش تمام سطح را با ضخامت زیاد می پوشاند. همچنین در این کابینت، تمام سطح لبه های کار با رنگ روی درب یکی می شوند. به نوعی دور تا دور کار را ماده پولیش شامل می شود؛ و در این حالت به هیچ عنوان آب در کابینت نفوذ نمی کند.
  • شما در تمامی موارد، این کابینت را به رنگ سفید می بینید. پس انتخاب این سبک باعث بزرگتر جلوه کردن آشپزخانه ی شما می شود. علاوه بر این چون این رنگ جز رنگ های مادر می باشد. شما می توانید وسایل آشپزخانه را به راحتی با این کابینت ست کنید.
  • این نوع از کابینت برای هر نوع شرایط آب و هوایی حتی آب و هوای مرطوب نیز مناسب است. و این موضوع می تواند خبر خوبی برای اکثر مناطق ایران که دچار این مسئله هستند، باشد.
  • به صورت کلی این کابینت ها در برابر نور خورشید؛ حرارت های سطحی؛ ترشحات نفتی؛ انواع روغن و غیره کاملا ضدخش و ضدضربه می باشند.

کابینت با رنگ پلی اورتان

معایب کابینت پولیشی

این کابینت در کنار مزایایی که برای آن عنوان شد. به دلیل حساسیت در اجرا حتما باید در محیطی ایزوله و عاری از هر نوع گرد و غبار انجام گیرد. در نتیجه احتیاج به فراهم نمودن فضایی مناسب، به همراه دستگاه‌های تمام اتوماتیک برای پاشش رنگ دارد.

پس با توجه به دلایل بالا و همینطور برای درک بیشتر این موضوع که کابینت پولیشی چیست. باید بدانید که حساسیت اجرای سبک کابینت نئوکلاسیک به شدت بالا می‌باشد. و در ضمن ایجاد این مدل محیط به همراه دستگاه‌های اتوماتیک باعث می شود؛ قیمت کابینت پولیشی تفاوت چشم‌گیری با سایر کابینت ها داشته باشد. و دسترسی به این سبک از کابینت برای همه مقدور نباشد.

تفاوت ممبران و پولیشی
تفاوت کابینت انزو و ممبران

تفاوت کابینت نئوکلاسیک و پولیشی

در حالی که کابینت پولیشی هم مانند کابینت انزو زیرمجموعه کابینت نئوکلاسیک است، تفاوت های قابل توجهی هم در طراحی آنها وجود دارد:

  1. سبک:

      کابینت های نئوکلاسیک از معماری یونان و روم باستان الهام گرفته اند. طراحی انها استادانه، ساختارهای متقارن، قالب های دقیق و رنگ های غنی است که حس عظمت و پیچیدگی را منتقل می کند. در صورتیکه کابینت پولیشی لزوما از یک سبک تاریخی خاص پیروی نمی کنند.

  2. ظاهر:
    کابینت های نئوکلاسیک معمولا درب های چوبی حک شده پیچیده ای را نشان می دهند که اصولا تزئین شده‌اند. رنگ ها معمولا از رنگ های عمیق (مات) تشکیل شده اند. کابینت پولیشی با پوشش براق خود و نمای صاف، سطوح بازتابنده ای از جنس چوب جامد، را به ارمغان آورد.

  3. تطبیق پذیری:
    در تفاوت کابینت نئوکلاسیک و پولیشی میشه گفت کابینت نئوکلاسیک ، قاب و فریم خشن تری نسبت به کابینت پولیشی دارد. قدرت اصلی کابینت پوششی (نئوکلاسیک) در ظاهر بصری نیست بلکه در کارایی آن است. در صورتیکه کابینت پولیشی در کنار زیبایی چشمگیری که دارد بسیار کارامد هم هست.

به طور کلی، با بیان تفاوت کابینت نئوکلاسیک و پولیشی ، انتخاب با شماست. اگر جزو افرادی هستید که لوکس و مدرن بودن (درخشان بودن سطح کابینت) در کنار کارامد بودن کابینت ها براتون اهمیت داره کابینت پولیشی انتخاب بهتری است برای شما. ولی اگه به یه کابینت لاکچری تاریخی با جزئیات پیچیده تری علاقمند هستید، کابینت نئوکلاسیک برای شما ایده ال خواهد بود.

در نهایت، عامل کلیدی انتخاب یک کابینت این است که با مابقی دکور منزل شما هماهنگی ایجاد شود. و علاوه بر آن نیازهای شما را در غالب فراهم کردن فضای بیشتر برآورده کند.

تفاوت کابینت پولیشی (انزو) و ممبران

نکته اول و متفاوت در کابینت های انزو در این است که؛ قطر ورق MDF در کابینت نئوکلاسیک برابر با بیست و پنج میلی متر و حتی بیشتر است. اما ورق MDF به کار رفته در کابینت های ممبران برابر با شانزده یا حداکثر هجده میلی متر می باشد.

نکته دوم این است که؛ قطر روکش (منظور رنگ پولیشی می باشد.) به کار رفته در انواع کابینت آشپزخانه انزو بیشتر از قطر روکش کابینت ممبران می باشد.

مطلب کابینت انزو و مزایا و معایب آن را از دست ندهید.

نکته سوم ؛ چهار طرف درب کابینت انزو توسط دستگاه های سی ان سی تراشیده می شود. و به همین دلیل؛ قطر لبه های کابینت انزو تا هشت میلی متر کمتر از قطر لبه های کابینت ممبران می باشد. که این کار باعث زیبایی و شکل منحنی دادن به نمای کابینت می شود.

نکته چهارم این است که؛ کابینت های انزو همیشه به رنگ سفید می باشند اما کابینت ممبران تنوع رنگ بیشتری دارند.

و نکته آخر با توجه به متریال استفاده شده در کابینت انزو؛ قیمت نهایی آن نسبت به کابینت ممبران تفاوت چشم گیری خواهد داشت.

حال با توجه به نکات ارائه شده؛ با ویژگی های نسبی کابینت انزو و تفاوت آن با کابینت ممبران آشنا شدید. و می توانید با توجه به طراحی منازل خود از هر سبکی که مدنظرتان است، انتخاب کنید و سفارش دهید.

کابینت پولیشی طرح انزو
کابینت پولیشی طرح انزو

کابینت پولیش چیست؟

پولیش اکثرا به صورت مایع خمیری شکل و اسپری می باشد؛ که بر روی سطوح مختلف به کار می رود. و باعث از بین رفتن خط و خش و آلودگی ها از تمام سطوح پلاستیکی، شیشه ای، چوبی و فلزی می شود.؛ که در نهایت سطوح شفاف و درخشنده را به ما می دهد. و همینطور استفاده از پولیش می تواند به خوبی از اکسید شدن هر سطحی جلوگیری کند. پولیش ها به این صورت عمل می کنند که؛ با برداشتن یک لایه ی نازک از رنگ؛ می توانند خط و خش ها را پر کرده و آن ها را از بین ببرند.

و این موضوع باعث افزایش درخشندگی سطح مورد نظر می شود. در واقع پولیش به دلیل داشتن مواد ساینده (نرم یا زبر) همچون سنباده عمل می کند. علاوه بر این اکثر پولیش ها برای جلا و درخشندگی بیشتر حاوی واکس هستند. البته باید توجه داشت که استفاده بیش از حد از پولیش می تواند مضر باشد. زیرا با توجه به توضیحاتی که ارائه شد ضخامت لایه ی بیرونی را از بین می برد. و این موضوع باعث می شود که آن سطح نسبت به عوامل محیطی آسیب پذیرتر شود.

کابینت وکیوم چیست؟

نحوه ی ساخت کابینت پولیشی

ساخت کابینت پولیشی
ساخت کابینت پولیشی

ساخت کابینت پولیشی

در نظر داشته باشید که کابینت های پولیشی جز خاص ترین نوع اجرا؛ در کابینت های ام دی اف و چوب به حساب می آیند. و به دلیل احتیاج به محیط ایزوله و حساسیت بالا؛ تولید آن بسیار کم و قیمت آن بسیار بالا می باشد. اما با توجه به تمام مطالبی که گفته شد؛ علاقه مندان بسیار، نیز دارد. نوین کابین به عنوان نمایندگی کابینت انزو در تهران با استفاده از دستگاه های برش حرفه ای طبق طراحی انتخاب شده؛ ام دی اف ها را در سایزهای مورد نظر برش می دهد. و با دستگاه های سی ان سی تمام اتوماتیک، ابزار خورده و حکاکی می کند.

در نهایت وارد مرحله ی بعدی، که مربوط به رنگ پولیشی آن می باشد، می شویم که با توجه به حساسیت این مرحله در ادامه بیشتر درباره ی موضوع کابینت پولیشی چیست در دسته کابینت نئوکلاسیک صحبت می کنیم.

نحوه ی اجرای رنگ پولیشی

نحوه اجرای رنگ پولیشی
نحوه اجرای رنگ پولیشی

استفاده و اجرای رنگ پولیشی جز فنون اصلی در رشته ی نقاشی می باشد. به این دلیل که مراحل اجرایی سختی دارد. در ابتدا باید ماده ی خمیری شکل پولیش را به وسیله ی تینر روغنی به مایع تبدیل کرد. و بعد از آن رنگ را به وسیله ی دستگاه مخصوص به سطح کار پاشید. رنگ کار در مرحله ی اول از پاشیدن رنگ به سطح مورد نظر؛ چندین بار این کار را تکرار می کند.

به همین دلیل عملیات پاشیدن رنگ باید در مکانی کاملا تراز اتفاق بیفتد. در مرحله ی اول، رنگ را بعد از خشک شدن با یک سنباده ی نرم می سابند. و بعد دوباره عملیات پاشیدن رنگ را برای دومین بار انجام می دهند. و دوباره رنگ را می سابند و این کار تا چهار مرتبه انجام می شود. به طوری که به صورت حدودی ضخامتی نزدیک سه میلی متر به قطر سطح مورد نظرمان اضافه شود.

پس اگر از ابتدا به تراز بودن سطح توجه نداشته باشید. به عنوان مثال بعد از نصب درب یک کابینت پولیشی؛ رنگ پولیشی درب ها به اندازه دو تا سه میلی متر به صورت پله ای می شود. و قطعا این موضوع باعث می‌شود سبک زیبای کابینت، به شدت بد جلوه کند. امیدوارم تا این قسمت از مطلب، متوجه موضوع کابینت پولیشی چیست شده باشید.

کابینت پولیشی چیست

مهمترین و حرفه ای ترین مرحله دقیقا همین بخش می باشد. که یک استاد رنگ کار ماهر بعد از اجرای چهار مرحله ای که گفته شد؛. سطح ساییده شده را با استفاده از نمد یا نوعی پنبه مخصوص؛ که آن را چرب کرده ایم پولیش می کند. این بخش حساس ترین مرحله می باشد زیرا بعد از اتمام این مرحله، کار رنگ تمام می شود. و گویی سطح دارای یک لایه شیشه ای است.

طوری که از دید مخاطب گویی، سطح سفید ام دی اف را شیشه انداخته ایم. در صورتیکه اینطور نیست و رنگ پولیش روی سطح کابینت، خود را مانند شیشه نشان می دهد. جالب است بدانید هر چقدر از دید ما عمق شیشه ی روی سطح درب بیشتر به نظر برسد؛ کیفیت انجام آن بیشتر و بهتر بوده است. و اگر دست استادکار دچار لغزش شده باشد. ناهموار بودن سطح در انعکاسی که از محیط به ما می دهد، باعث می شود کیفیت کار پایین بیاید.

نصب کابینت پولیشی (انزو)

نصب کابینت انزو
نصب کابینت انزو

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد به مرحله ی اجرا و نصب این کابینت می رسیم. با توجه به زیبایی و ظرافت این کابینت حتما توجه داشته باشید که از استادکاران ماهر برای نصب کابینت و قرار دادن ستون ها استفاده کنید. چون یکی از عوامل مهم که زیبایی هر آشپزخانه ای را دوچندان می کند، حضور تیم نصاب حرفه ای می باشد. با مطالعه این مطالب به موضوع کابینت پولیشی چیست در دسته کابینت نئوکلاسیک پی خواهید برد.

نمونه کار اجرا شده کابینت پولیشی در نوین کابین رو از دست ندهید.

پیشنهاد ما به شما در انتخاب صفحه این نوع کابینت، استفاده از سنگ مصنوعی کورین و کوارتز می باشد. همینطور، با توجه به رنگ غالب سفید در کابینت های پولیشی بهتر است؛ رنگ صفحات تیره باشد. زیرا این تضاد می تواند کار را بسیار چشم نوازتر نشان دهد. علاوه بر این در کنار قالب ساده این نوع کابینت می توانید کاشی بین کابینتی را نیز از کاشی های طرح دار و تیره انتخاب کنید.

کابینت انزو
کابینت انزو

قیمت کابینت پولیشی

از آنجایی که متریال اولیه این سبک از جنس ورق ام دی اف بیست و پنج میلی متری می باشد. و این مقدار بیشتر از قطر ام دی اف سایر کابینت ها (شانزده یا نهایتا هجده میلی‌متر) است. خود دلیل واضحی برای افزایش قیمت این نوع می باشد. همینطور استفاده از رنگ پولیشی سفید براق در این نوع کابینت؛ دلیل بعدی افزایش قیمت آن است.

قیمت کابینت پولیشی را مستقیم و بدون واسطه از تولیدی کابینت بخواهید.

حال با توجه به مطالبی که ارائه شد به موضوع کابینت پولیشی چیست در دسته کابینت نئوکلاسیک پی بردیم. لازم به ذکر است که؛ شما همراهان همیشگی تیم نوین کابین می توانید به پشتوانه‌ی تلاش‌های دو دهه اخیر؛ دیزاین و طراحی منازل و کسب و کار خود را به ما بسپارید. ما در نظر داریم برای انتخاب راحت‌تر شما فضای منزل و کسب و کارتان را با طراحی رایگان؛ به شما ارائه دهیم. که می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید.

هدف ما ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ همان طور که گفته شد ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم در نظر داریم. پس می توانید با خیال آسوده همین الآن طرح پیشنهادی محل موردنظرتان را با گرفتن شماره 0217700546702177005481 ببینید. و برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همینطور مطالب عنوان شده؛ به آدرس novincabinco.com و تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

سوالات متداول

سطوح پولیشی، به طور صد در صد در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند. بنابراین می‌شود به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی‌، آنها را شست. پولیش زدن، سطح را با هر جنسی که باشد، یک دست و کاملا مقاوم در برابر نفوذ آب می‌کند.

مهمترین کاربرد رنگ پولیش از بین بردن لک، خراش، سوختگی و آلودگی از روی سطوح مختلف، بالا بردن میزان مقاومت و استحکام محصولات چوبی و ایجاد سطحی شفاف و براق است.

زیرا ضخامت سطوحی که با تکنیک پولیش آماده سازی می‌شوند، حداقل ۲ الی ۳ میلی‌متر بیشتر از باقی انواع سطوح است. و هر چه ضخامت سطحی مانند کابینت بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر ضربه بیشتر خواهد بود.

فرآیند ساخت این کابینت ها دشوار و زمان‌بر است و به تجهیزات زیاد و گران‌قیمتی هم نیاز دارد. اما در مجموع، زیبایی و دوام بسیار بالای این کابینت‌ها، به قیمت بالای آن می ارزد.

رنگ پولیش هم بر روی چوب طبیعی و هم ام دی اف خام قابل اجراست اما برای کاهش هزینه، بهترین انتخاب ام‌دی‌اف خام خواهد بود. کابینت های پولیشی در گروه کابینت نئوکلاسیک قرار می گیرند چون به صورت مشترک از خصوصیات هر دو سبک کلاسیک و مدرن بهره می برند.

برای اطلاع از قیمت ها به صفحه قیمت کابینت پولیشی مراجعه کنید.

رنگ بندی کابینت پولیشی کمتر از کابینت های دیگر می باشد و اغلب به رنگ سفید اجرا می شود.

دکور آشپزخانهراهنمای خرید کابینت آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 3.8/5 - تعداد رای 9

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

118 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • چه قد خوب بود من اصلا این کابینت رو نمیشناختم اما الان فکر کنم با این همه که گفتید دقیقا برای خونه های لاکچری 😆
    😉😀یعنی واقعا خیلی کابینت خوبی شد

    پاسخ
  • مرسی از مقاله ی خوبتون مطالبش تو انتخابم خیلی کمک کرد.

    پاسخ
  • سلام . وبسایت خیلی زیبا و پر مفهومی دارید تبریک میگم.
    اگر فرصت داشتید خیلی خوشحال میشم پذیرای حضور سبزتان در سایت یاشیل باشم.
    سایت یاشیل : https://yashiil.com

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشید. توضیحاتتون کامل بود، فقط یه چیزی، برای همکار به صورت خدمات در شهرستان ها کار انجام میدین؟

    پاسخ
  • علیرضاامیرنژاد
    مرداد 21, 1399 0:03 ق.ظ

    سلام وقتتون بخیر.درحال حاظر با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود قیمت کابینت آرزو پولیشی متری چقدر درمیاد برای مشتری؟ممنون میشم اگه بتونی سریع جواب بدین

    پاسخ
  • سلام عالی بود

    پاسخ
  • سلام کابینت پولیشی هم الان زیاد استفاده میشه یا زیاد جالب نمیشه؟

    پاسخ
    • سلام یکی از محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه کابینت پولیشی هستش اتفاقا. ترکیبی از کابینت کلاسیک حکاکی شده در کنار رنگ پولیشی براق مشابه هایگلاس سفید است و اصطلاحا تلفیقی از کابینت های مدرن و کلاسیک است.

      پاسخ
  • سلام کابینت پولیشی با کدوم دسته کابینت حساب میشه

    پاسخ
  • برای مشاوره و بازدید هزینه ی جدا تعلق میگیره

    پاسخ
  • سلام جنس کابینت پولیشی از چیه

    پاسخ
    • باسلام کابینت پولیشی طرح انزو مغزی از جنس ورق ام دی اف خام دارد. که این ورق ها در سایزهای بیست و پنج و چهل میلی‌متری انتخاب می شود. و توسط دستگاه‌های برش و سی ان سی طبق سلیقه‌ی مشتری و دیزاین منازل شما به شکل ساده یا ابزار خورده شده حکاکی می شود.

      پاسخ
    • فک کنم خیلی ها هنوز معنی پولیش نمیدونن دوستان، پولیش در واقع مایعی خمیری شکل است که بر روی سطوح مختلف اسپری شده و مشکلات سطوح از جمله فرو رفتگی و خط و خش را از بین می برد. یعنی فقط لایه روکشش پولیش خورده و جنسش مثلا ام دی اف ه

      پاسخ
  • سلام فقط جنس درب ها تفاوت داره در همه ی کابینتا؟ ینی جنس بدنه ی کار؟

    پاسخ
    • سلام تفاوتی که در تمام کابینت‌های تولید شده وجود دارد در جنس درب و نمای آن کابینت است. و فضای داخلی کابینت ها در تمام انواع، یکسان و تماما از جنس ام دی اف با روکش سفید می‌باشد. و این موضوع در کابینت‌های انزو (کابینت نئوکلاسیک) نیز صادق است.

      پاسخ
  • محدثه کاظم پور
    مرداد 31, 1400 1:14 ب.ظ

    کابینت پولیشی در اثر فشار تورفته و زود خراب نمیشه ؟ پولیشی بگیرم یا چیز دیگه پیشنهاد میدین ؟

    پاسخ
    • سلام به دلیل اضافه شدن رنگ پولیشی ضخامت صفحه ها دو تا سه میلی متر بیشتر می شوند. و این موضوع باعث می شود که ورق های ما بسیار محکم تر از قبل شوند. و به هیچ دلیلی مثل فشار، دچار تاب نمی شوند.

      پاسخ
  • ماهک اعلائی
    مرداد 31, 1400 1:21 ب.ظ

    این کابینت دچاد فرورفتگی و آسیب نمیشه؟اگه میشه نمیخوام هزینه الکی بکنم

    پاسخ
    • سلام یکی از مزیت های کابینت پولیشی اینه که در اثر هر ضربه احتمالی دچار آسیب و فرو رفتگی نمی شوند. چون خمیر پولیشی به کار رفته بعد از سفت شدن مانند چسب سفت عمل می کند. و سطوح به هیچ عنوان دچار فرو رفتگی نمی شوند.

      پاسخ
  • مهدی قومی
    مرداد 31, 1400 1:26 ب.ظ

    کابینت پولیشی در برابر آب و رطوبت چقدر مقاومت نشون میده؟

    پاسخ
    • سلام مقاوم بودن این کابینت ها در برابر آب زیاد است. زیرا علاوه بر این که رنگ پولیش تمام سطح را با ضخامت زیاد می پوشاند. در این کابینت، تمام سطح لبه های کار با رنگ روی درب یکی می شوند. به نوعی دور تا دور کار را ماده پولیش شامل می شود؛ و در این حالت به هیچ عنوان آب در کابینت نفوذ نمی کند.

      پاسخ
  • میترا زاهدی
    مرداد 31, 1400 1:31 ب.ظ

    این کابینت بیشتر چه رنگی باشه خوبه؟

    پاسخ
    • سلام شما در تمامی موارد، این کابینت را به رنگ سفید می بینید. پس انتخاب این سبک باعث بزرگتر جلوه کردن آشپزخانه ی شما می شود. علاوه بر این چون این رنگ جز رنگ های مادر می باشد. شما می توانید وسایل آشپزخانه را به راحتی با این کابینت ست کنید.

      پاسخ
  • این کابینت برای شمال کشورم مناسبه؟

    پاسخ
    • سلام این نوع از کابینت برای هر نوع شرایط آب و هوایی حتی آب و هوای مرطوب نیز مناسب است. و این موضوع می تواند خبر خوبی برای اکثر مناطق ایران که دچار این مسئله هستند، باشد.

      پاسخ
  • این کابینت در برابر زنگ زدگی و نور خورشیدو ضربم مقاومه؟ حساسیت خاصی تو خش و خط نداره؟

    پاسخ
    • سلام به صورت کلی این کابینت ها در برابر نور خورشید حرارت های سطحی؛ ترشحات نفتی؛ انواع روغن و غیره کاملا ضدخش و ضدضربه می باشند.

      پاسخ
  • سلام رنگ و ضخامت کابینت پولیش باعث میشه محکم تر باشه؟

    پاسخ
  • اگه به کابینت پولیشی یهو ضربه اتفاقی بخوره باید تعویض شه

    پاسخ
  • کابینت پولیشی در برابر آب و روبت چه جوریه؟حساسه؟

    پاسخ
    • سلام مقاوم بودن این کابینت ها در برابر آب اهمیت ویژه ای داره. زیرا علاوه بر این که رنگ پولیش تمام سطح را با ضخامت زیاد می پوشاند. همچنین در این کابینت، تمام سطح لبه های کار با رنگ روی درب یکی می شوند. به نوعی دور تا دور کار را ماده پولیش شامل می شود؛ و در این حالت به هیچ عنوان آب در کابینت نفوذ نمی کند. پس دربرابر اب و رطوبت خیلی مقاومه.

      پاسخ
  • کابینت پولیشی کجا رنگ میشه

    پاسخ
  • کابینت ما از تولیدی شماست و خیلی راضیم خواهرمم سفارش می خواد بده فقط گفت بپرسم ازتون که طراحی و بازدیدتون رایگان صورت میگرفت؟چون یادم رفته مال خودمون چطوری بود

    پاسخ
  • مهرامی نیا
    مهر 21, 1400 11:41 ق.ظ

    کابینت پولیشی فقط سفید داره؟

    پاسخ
  • ضخامت این کابینت زیاده روی ظاهرشتاثیر زیاد داره؟

    پاسخ
    • خیر اتفاقا تاثیری نداره و ظاهرش خیلی عالی نمایش داده میشه. چون به صورت یکدسته

      پاسخ
  • زیاد شنیدم که از کابینت به صورت رنگ ترکیبی استفاده کنیم ولی پولیشی فقط سفید داره چیکار کنم که تنوع شه

    پاسخ
    • بله متاسفانه همینطوره ولی رنگ ان بسیار درخشان و زیباست و می توانید با رنگ های دیگر برای وسایل اشپزخانه و یا صفحه بین کابینتی یا دیواری ست کنید.

      پاسخ
  • کابینت پولیشی کجا رنگ میشه

    پاسخ
    • در محیطی ایزوله به صورتی خمیری یا اسپری رنگ می شود. چون فقط رنگش سفیده حساس تره باید همجا تمیز باشه

      پاسخ
  • بعد از رنگ کردن چون حالت خمیری داره نیاز به صاف کردن و سمباده زنی داره

    پاسخ
  • در کابینت پولیشی ضخامت رنگ زیاه

    پاسخ
    • سلام بله در کابینت پولیش ضخامت زیاه در این کابینت به دلیل اضافه شدن رنگ پولیشی؛ ضخامت صفحه ها دو تا سه میلی متر بیشتر می شوند. و این موضوع باعث می شود که ورق های ما بسیار محکم تر از قبل شوند. و به هیچ دلیلی مثل فشار، دچار تاب نمی شوند.

      پاسخ
  • قطر رنگ این کابینت بیشتره یا ممبران

    پاسخ
  • رنگ دیگه ای برای پولیشی نمیشه زد؟

    پاسخ
  • فریبا فیاض
    دی 25, 1400 2:29 ب.ظ

    در هوای آلوده تهران رنگ سفید واقعا مصیبته و مدام باید تمیز بشود . چرا رنگ قوه ای روشن يرح چوب ندارید . به دنبلا کابینت هستم. ولی رنگ همه سفیده . قیمت این سفید های پولیسی هر متر مربع چقدر است /

    پاسخ
  • ثابتی نژاد
    دی 27, 1400 5:16 ب.ظ

    کابینت پولیشی ابزار دورش کار میشه یا ساده ست

    پاسخ
    • reihane.abasi
      دی 27, 1400 5:23 ب.ظ

      این کابینت از نوع کار های نئوکلاسیک می باشد پس ابزار ساده دارد که دور کار مانند قاب می ماند

      پاسخ
  • @ناعمی فرد@
    دی 27, 1400 5:17 ب.ظ

    کابینت پولیشی مثل پوششی رنگ بندی زیادی دارد؟

    پاسخ
  • نگار عبدی
    دی 27, 1400 5:25 ب.ظ

    کابینت پوششی چه رنگی دارد

    پاسخ
  • نوشین زاد
    بهمن 16, 1400 2:46 ب.ظ

    کابینت انزو همان پولیشیه؟

    پاسخ
  • قیمت کابینت پولیشی زیاد هست

    پاسخ
    • این کابینت کمی بخاطر سختی کار رنگ گران می باشد ولی باز هم نه به اندازه ی کابینت کلاسیک.

      پاسخ
  • کیمیا زالی
    بهمن 16, 1400 3:02 ب.ظ

    این کابینت نمیشه طرح چوب باشه؟

    پاسخ
    • خیر کار های پولیشی فقط در رنگ سفید تولید می شود و کاری که تو این سبک باشد و رنگی کابینت های پوششی هستند.

      پاسخ
  • کابینت پولیشی چنده

    پاسخ
  • کابینت پولیشی کجا رنگ میشه

    پاسخ
    • این کابینت بسیار حساس است و در محیطی ایزوله رنگ سفید روی آن اجرا می شود.

      پاسخ
  • کابینت پولیشی قیمتش مناسبه؟

    پاسخ
    • خیر زیرا این کابینت کمی سختیه کار دارد از بابت رنگ و هزینه ی نسبتا بالایی دارد.

      پاسخ
  • کابینت پوششیم مثل پولیشیه؟

    پاسخ
    • درست است که هر دو نئوکلاسیک هستند ولی پوششی رنگ های متفاوتی دارد و پولیشی فقط رنگ سفید است و همین طور رنگ روی آن بسته به رنگ پلی استر و پلی اورتان متفاوت است.

      پاسخ
  • ممنون از مطالب خوبتون

    پاسخ
  • کابینت پولیشی مشکیم داره؟

    پاسخ
  • این کابینت مات نمیشه باشه؟

    پاسخ
  • کابینت پولیشی رنگ چی روش زده می شود مقاومتش خوبه یا رنگش می پره

    پاسخ
    • خیر رنگ پولیشی نمیپرد و رنگ پلی اورتان کار می شود که بسیار کار مقاومی نیز می باشد.

      پاسخ
  • من کابینت پولیشی تونو چندساله که دارم و جنسش خیلی راضیم رنگشم مثل روز اوله ممنون

    پاسخ
    • سلام
      خدارو شکر بابت رضایت شما، تمام سعی تیم نوین کابین رضایت شما مشتریان خوبمونه، به همین خاطره که ما تنها شرکتی هستیم که تمام محصولاتمون رو گارانتی بدون قید و شرط میکنیم.

      پاسخ
  • کابینت پولیشی بهتره یا پوششی

    پاسخ
    • هر دو کابینت کار های قوی و خوبی هستند و کابینت پولیشی مقاومت بیشتری دارد ولی کابینت پوششی تنوع رنگ بالایی دارد.

      پاسخ
  • کابینت پولیشی مشکی نداره؟

    پاسخ
  • کابینت پوششی فقط سفید؟

    پاسخ
    • خیر کابینت پولیشی فقط سفید اجرا می شود ولی کابینت پوششی هر رنگی بخواهید می توانید اجرا کنید.

      پاسخ
  • کابینت نئوکلاسیک از کارای مدرن میشه یا کلاسیک

    پاسخ
  • کابینت نئوکلاسیک میتونه قرمز باشه

    پاسخ
  • کابینت نئوکلاسیک همون پولیشی؟

    پاسخ
  • علی زمانی
    آبان 7, 1401 11:58 ق.ظ

    سلام ممنونم بابت مطلب خوبتون
    کابینت پولیشی برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن بهتره یا کلاسیک؟

    پاسخ
    • سلام
      کابینت پولیشی جزو کابینت های نئوکلاسیک هستش. استفاده از این کابینت هم در آشپزخانه مدرن و هم کلاسیک کاربرد داره. پس با هر سبک و دکوراسیون مختلف آشپزخانه‌ سازگار هستند.

      پاسخ
  • سلام من عاشق کابینت پولیشی براقم ولی چرا این سبک از بقیه سبک ها گرونتره؟

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر باشه
      ام دی اف این سبک درب نسبت به باقی سبک های ضخامت بیشتری داره و به دلیل نیاز به شرایط ایزوله در رنگ آمیزی و همچین استفاده از خمیر پولیش و رنگ های با کیفیت دلیل این قیمت بالاتر نسبت به باقی سبک ها هستند.

      پاسخ
  • سلام میزان براقیت کابینت پولیشی رو خودمون انتخاب می کنیم؟ درسته؟
    قیمتشون متفاوت هست؟

    پاسخ
  • وقتتون بخیر.
    من یک کابینت پولیشی می خواستم. چطور میشه ابعاد رو بدم و یک قیمت تقریبی برام در بیارید؟

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر باشه
      برای اندازه گیری رایگان کابینت آشپزخانه از طریق شماره های 77005467-021 / 77005481-021 با ما در ارتباط باشید.

      پاسخ
  • سلام. چطور می تونم سفارش ثبت کنم؟ برای آشپزخونه و همچنین دو اتاق خواب کابینت و کمد لباس طرح سفید کابینت پولیشی می خواستم.

    پاسخ
  • مجتبی خوارزم
    خرداد 7, 1402 12:33 ب.ظ

    سلام. من خیلی گشتم تا بلاخره با شما آشنا شدم. ازتون می خوام که یک وقتی بزارید و آشپزخونه مار رو هم اندازه بگیرید. می خوایم کابینت مدل پولیشی سفارش بدیم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.