قیمت کابینت پولیشی - قیمت کابینت انزو

قیمت کابینت انزو – قیمت کابینت پولیشی

419 بازدید

قیمت کابینت پولیشی یا قیمت کابینت انزو نسبت به سایر زیرمجموعه های این سبک از کابینت ها کمی گران تر بوده که عوامل متعددی در این افزایش نرخ تاثیرگذار هستند. کابینت های پولیشی که زیر مجموعه کابینت نئوکلاسیک محسوب میشوند، دارای بدنه ام دی اف بوده و روکش درب های آن از نوع رنگ پولیش می باشد. نوین کابین؛ تولید کننده انواع کابینت آشپزخانه در ادامه به قیمت کابینت پولیشی – قیمت کابینت انزو را بررسی نموده و قوانین اتحادیه در محاسبه این نرخ ها را معرفی خواهد نمود.

قبل از ادامه مطلب با کابینت پولیشی و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

 

قیمت کابینت پولیشی متری چند؟

کابینت از مهم ترین تجهیزات موجود در هر آشپزخانه می باشد که نه تنها بر زیبایی محیط تاثیرگذار است، بلکه در استفاده بهینه از فضا و ایجاد نظم نقش بسیار مهمی دارد. علاوه بر این، با توجه به متریال به کار رفته برای بدنه و اجزای مختلف آنها و همچنین زمان بر بودن فرآیند طراحی و تولید کابینت، قیمت آنها در برخی از مواقع نسبتا گران می باشد. در نتیجه اغلب افراد در زمان انتخاب و خرید این سوال را می پرسند که قیمت کابینت پولیشی متری چند؟

قیمت انواع کابینت آشپزخانه

در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که نرخ مشخص و ثابتی برای این سوال نمی توان ارائه داد. برای درک بهتر اینکه هر متر از این نوع کابینت چقدر قیمت دارد لازم است از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت اطلاع کافی داشته باشید که عبارتند از:

قیمت کابینت پولیشی (انزو) بر اساس جنس بدنه

در طراحی و تولید کابینت های پولیشی یا طرح انزو از بدنه های ام دی اف استفاده میشود. ام دی اف به کار رفته در این کابینت ها از نظر کیفیت و برند و کشور تولید کننده با هم متفاوت می باشد و بر همین اساس نیز نرخ های مختلفی دارند. یکی از مهم ترین مواردی که باعث گران یا ارزان تر شدن نرخ کابینت های پولیشی، جنس بدنه و کیفیت و برند ام دی اف می باشد. لازم به ذکر است که ام دی اف های وارداتی در حالت کلی گران تر از تولیدات داخلی می باشد و در نهایت بر قیمت کابینت نیز اثرگذار خواهد بود.

قیمت انواع مختلف کابینت پولیشی

 

نمونه کار کابینت پولیشی سفید را از دست ندهید.

قیمت کابینت انزو (پولیشی) بر اساس ضخامت ام دی اف

همان طور که اشاره شد، کابینت های پولیشی زیر مجموعه ای از کابینت انزو می باشد و دارای بدنه یا مغز ام دی اف می باشند. ام دی اف به کار رفته در این کابینت ها دارای ضخامت های متفاوتی بوده و از رایج ترین آنها می توان به ام دی اف 25 و 32 میلیمتر اشاره نمود. این کاملا طبیعی است که هر چه ضخامت ورق های ام دی اف به کار رفته در این کابینت ها بیشتر باشد، به همان نسبت نیز نرخ کابینت پولیشی افزایش پیدا خواهد کرد.

جهت آشنایی با کابینت طرح انزو کلیک کنید.

قیمت انواع کابینت انزو پولیشی

در حالت کلی قیمت هر نوع کابینت به صورت متری محاسبه میشود. یک متر در نظر گرفته شده برای این کابینت ها شامل تاج، پایه، درب، صفحه کابینت و دستگیره و غیره می باشد. کابینت ها به صورت زمینی، دیواری، درب نما و غیره می باشد که هر یک دارای اندازه و ابعاد استانداردی بوده و بر همین اساس نیز در قیمت نهایی کل کابینت نصب شده در آشپزخانه تاثیر می گذارند. به عنوان مثال، برخی از انواع کابینت مورد استفاده در آشپزخانه ها شامل گزینه های زیر می باشند:

قیمت کابینت پولیشی متری چند

قیمت کابینت پولیشی زمینی

به کابینت های قرار گرفته بر روی زمین که در ردیف پایین استفاده میشوند، کابینت زمینی گفته میشود. این کابینت ها دارای پایه و پاخور بوده و صفحه های کورین یا کوارتز بر روی آنها قرار میگیرد. ارتفاع استاندارد در نظر گرفته شده برای این کابینت ها 90 سانتی متر می باشد که  72 سانتی متر آن برای کابین، 32 میلیمتر برای صفحه رویی و 14 سانتی متر نیز برای پایه آن در نظر گرفته میشود.

لازم به ذکر است که عمق این کابینت ها 55 سانتی متر می باشد که البته در نمونه های سفارشی متناسب با خواسته مشتری این اندازه ها قابل تغییر بوده و بر قیمت کار نیز تاثیر می گذارد.

برای مشاهده نمونه کارهای کابیبنت پولیشی کلیک کنید.

قیمت کابینت پولیشی دیواری

کابینت های ردیف بالایی در آشپزخانه دارای ارتفاع استاندارد 70 و عمق 30 سانتیمتر می باشد و که مانند نوع زمینی قابل تغییر هستند. در حالت کلی 40 درصد از نرخ متری کابینت پولیشی و سایر انواع کابینت کلاسیک و مدرن متعلق به کابینت های ردیف بالا می باشد.

قیمت کابینت پولیشی درب نما

در زمان نصب کابینت، برخی از بخش ها نیاز به قرار دادن کابینت با بدنه نمی باشد و تنها برای افزایش نظم و زیبایی ظاهری از درب برای آنها استفاده میشود. به عنوان مثال، در اغلب مواقع برای قسمت نصب هود و آبگرمکن دیواری از درب استفاده میشود که اصطلاحا به آنها درب نما گفته میشود. میزان تاثیر این گروه از کابینت ها بر قیمت کل به طراح و سازنده بستگی داشته و قانون مشخصی برای آن وجود ندارد.

قیمت یراق آلات کابینت پولیشی

علاوه بر درب و بدنه کابینت در بخش های مختلف آن از یراق آلات و همچنین دستگیره و پایه و غیره نیز استفاده میشود. این قطعات و تجهیزات جانبی با توجه به وارداتی یا داخلی بودن و همچنین برند تولید کننده آنها دارای نرخ های متفاوتی می باشد که در نهایت بر نرخ کابینت های پولیشی نیز تاثیرگذار است.

محاسبه قیمت کابینت پولیشی (انزو) بر اساس قوانین اتحادیه

با توجه به متعدد بودن عوامل و فاکتورها در محاسبه نرخ کابینت ها، اتحادیه کابینت سازان قانون 60 به 40 را در این زمینه ارائه داده است. با توجه به اینکه قیمت کابینت پولیشی یا طرح انزو بر اساس متر طول ارائه میشود، در نتیجه از هر متر قیمتی که برای این کابینت ها ارائه میشود، 60 درصد متعلق به کابینت های ردیف پایین و 40 درصد متعلق به ردیف بالایی خواهد بود.

نمونه کابینت پولیشی را از دست ندهید.

قیمت کابینت پولیشی زمینی

استعلام قیمت روز کابینت پولیشی

نوسانات موجود در بازار ارز و همچنین متفاوت بودن طرح های به کار رفته برای هر کابینت که متناسب با سلیقه مشتری اجرا میشود، لذا قیمت ها ثابت نمی باشند. علاوه براین، هزینه طراحی و ساخت و تولید این کابینت ها و میزان مهارت و کیفیت به کار رفته در اجرای فرایند پولیشی زدن درب و بخش های مختلف کابینت نیز تغییر زیادی دارند. برای استعلام قیمت روز کابینت پولیشی و انزو می توانید با کارشناسان ما در گروه نوین کابین در ارتباط باشید.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر در خصوص کابینت پولیشی یا همان کابینت انزو به اینستاگرام نوین کابین سر بزنید.

راهنمای خرید کابینت آشپزخانهدکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 2.3/5 - تعداد رای 3

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

20 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.