اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

68 بازدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی و دکوراسیون آشپزخانه آشنایی داشته باشید. مدل اپن آشپزخانه از مواردی به شمار می رود که بر روی دکوراسیون آشپزخانه و فضای کلی خانه بسیار تاثیر گذار می باشد. ممکن است که در انتخاب نوع و طرح و رنگ اپن آشپزخانه، سوالاتی داشته باشید. سوالاتی نظیر اینکه اپن آشپزخانه چیست؟ اپن اشپزخانه چه کاربرد هایی دارد؟ اپن اشپزخانه کوچک چگونه باید باشد؟ و غیره.

قبل از مطالعه ادامه مطلب برای درک بهتر فرق اپن و جزیره ویدئوی زیر را ببینید 👇🏻

 

با ما همراه باشید تا در این مطلب با اپن اشپزخانه بیشتر آشنا شویم و به ویژگی ها و کاربرد های انواع اپن آشپزخانه بپردازیم:

اپن آشپزخانه چیست؟

با گسترش آپارتمان نشینی و کمتر شدن متراژ خانه ها، آشپزخانه اپن دار جایگزین آشپزخانه های با دیوار مجزا شده، تا فضای خانه بزرگتر به نظر برسد. آشپزخانه اپن دار فضایی دلباز و شیک را در خانه ایجاد می کند و موجب می شود تا استفاده بهینه از محیط آشپزخانه صورت بگیرد. اپن ها معمولا از یک و یا دو جهت به دیوار متصل می شوند و طراحی آنها با توجه به دکور کلی منزل انجام می شود.

اپن آشپزخانه چیست

امروزه آشپزخانه اپن دار بیش از گذشته مورد اجرا قرار می گیرد که دلیل این امر، زیبایی و کاربردی بودن آن است. با توجه به اینکه اخیرا اکثر آشپزخانه ها آشپزخانه ای کوچک دارند، جداسازی کامل آشپزخانه از نشیمن موجب از دست رفت فضا می شود. لذا جهت استفاده بهینه از فضا فرهنگ استفاده از اپن آشپزخانه همه گیر شده است.

مزایای اپن اشپزخانه مانند زیبایی، دلبازتر شدن محیط خانه و استفاده بهینه از فضا موجب اجرای آن در خانه های بزرگتر نیز شد. اپن اشپزخانه طرح و رنگبندی های بسیاری دارد؛ همچنین می تواند دارای طبقه بندی هایی برای قرار دادن وسایل آشپزخانه و دکوری ها باشد.

تفاوت جزیره و اپن آشپزخانه

قبل از هر چیزی میخواهیم به این نکته اشاره کنیم که اپن اشپزخانه یا جزیره آشپزخانه کدوم بهتر است ؟

جزیره و مدل اپن اشپزخانه هر دو پیشخوان هایی هستند که کاربرد های زیادی در آشپزخانه دارند. با افزودن کابینت و کشو به آنها گنجایش نگهداری در آشپزخانه بیشتر می شود و هم می توان بسیاری از کارها را روی صفحه آنها انجام داد. اپن به دیوار متصل است اما جزیره کانتری معلق است که به عنوان میز غذاخوری هم کاربرد دارد. اپن معمولا در قسمت ورودی آشپزخانه به کار می رود، اما جزیره با توجه به ابعاد آشپزخانه می تواند در هر جایی قرار بگیرد.

با جزیره آشپزخانه و مدل های جدید آن بیشتر آشنا شوید.

در واقع جزیره طرحی مدرن از اپن آشپزخانه محسوب می شود. جزیره آشپزخانه هزینه ساخت و طراحی بیشتری دارد و به عنوان میز غذاخوری هم کاربرد دارد. جزیره اگر در وسط آشپزخانه قرار بگیرد می توان سینک و اجاق گاز را هم روی آن قرار داد، تا طراحی متفاوت و خاصی را در آشپزخانه ایجاد کرد. همچنین با افزودن چند صندلی در اطراف آن به عنوان میز غذاخوری هم مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت جزیره و اپن

اگر بخواهیم به طور کلی این تفاوت ها را دسته بندی کنیم موارد زیر تفاوت کلی بین اپن و جزیره هستند:

  • اپن اشپزخانه عمق کمتری نسبت به جزیره دارد.
  • جزیره شناور است و به هیچ دیواری متصل نیست.
  • مدل اپن اشپزخانه ثابت است اما جزیره می تواند ثابت و یا متحرک باشد.
  • نماسازی اپن معمولا از یک سمت که به طرف فضای بیرون است صورت می گیرد، اما جزیره از هر چهار جهت نماسازی می شود.
  • امروزه جزیره پرطرفدار تر از اپن شده و بسیاری از افراد علاقه مند به آشپزخانه با جزیره شده اند.

مدل اپن آشپزخانه 2024

امروزه آشپزخانه ها به سمت کاربردی بودن پیش رفته اند و مردم طرفدار طرح های ساده اما کارآمد هستند. مدل اپن اشپزخانه 2024 هم از این قائده مستثنا نیست. مدل های جدید اپن اشپزخانه کارایی های متفاوتی را دارا هستند و طرح های ساده اما زیبایی دارند. اپن های چند کاره از بهترین و جدیدترین انواع اپن ها هستند.

مدل اپن آشپزخانه 2023

این مدل اپن ها برای آشپزخانه های کوچک و مینیمال بسیار مناسب می باشند و می توانند به عنوان میز کانتر میز غذاخوری و محلی برای انجام کارهای جانبی آشپزخانه به کار برده شوند.

بهترین مدل اپن آشپزخانه

بهترین مدل اپن آشپزخانه با توجه به ابعاد و شکل آشپزخانه برای هر فضایی متفاوت می باشد. برای آشپزخانه با فضای کم بهتر است اپن را به نحوی طراحی کنید که تعدادی کابینت را در خود جای دهد تا فضای بیشتری برای نگهداری وسایل آشپزخانه داشته باشید. بهتر است زیر صفحه اپن تعدادی کشو و طبقه بندی هایی نیز طراحی کرد تا اجرای متناسب با فضای آشپزخانه صورت گیرد.

بهترین مدل اپن آشپزخانه

اگر آشپزخانه فضای کافی داشته باشد و ابعاد متوسط تا بزرگی را دارا باشد، می توان صفحه اپن را کمی بزرگتر در نظر گرفت و از آن به عنوان میز غذاخوری استفاده کرد. در این صورت از فضا استفاده بهینه می شود و نیازی نیست که یک میز غذاخوری جدا در آشپزخانه و یا فضای نشیمن قرار داد. اگر فضای آشپزخانه بیش از اندازه کوچک است که حتی اجاق گاز و سینک ظرف شویی را نمی‌توانید داشته باشید، آن‌ها را بر روی اپن طراحی کنید.

اپن آشپزخانه مدرن

در خانه های مدرن، سادگی حرف اول را میزند پس مدل اپن اشپزخانه نیز باید ساده و شیک باشد تا سبک مدرن دکوراسیون آشپزخانه حفظ شود. در طراحی مدل اپن آشپزخانه مدرن از سادگی پیروی کنید تا آشپزخانه ای زیبا را ایجاد کنید. امروزه آشپزخانه هایی بدون اپن نیز بسیار ترند شده اند. در این مدل آشپزخانه ها فضای آشپزخانه با نشیمن یکی شده و فضایی یکپارچه ایجاد می شود. در نتیجه محیط آشپزخانه وسیع تر و بزرگتر به نظر می رسد.

اپن آشپزخانه های مدرن

آشپزخانه بدون اپن اگر چه بسیار شیک و مدرن به نظر می‌رسد و باعث می‌شود فضای نشیمن بزرگتر به نظر برسد، اما معایبی نیز دارد. از معایب این مدل آشپزخانه می‌توان به نبود حریم خصوصی و پیچیدن بوی غذا در کل محیط خانه اشاره کرد. به طور کلی آشپزخانه های مدرن دارای اپن های ساده و شیک هستند.

اپن آشپزخانه کلاسیک

اپن های آشپزخانه معمولا به صورت ساده اجرا می شوند و بیشترین تفاوت آنها در صفحه کابینتشان است؛ اما مدل اپن اشپزخانه کلاسیک دارای طرح بندی سنتی و زیبایی می باشد. پایه های اپن اشپزخانه کلاسیک دارای گچ بری های بی نظیری است که فضای آشپزخانه را لوکس و مجلل نمایش دهد. علاوه بر آن می شود از دیگر عناصر برای تزئین پایه های اپن استفاده کرد. همانطور که می دانید، زیبایی آشپزخانه بر روحیه افراد نیز موثر است و یک اپن آشپزخانه کلاسیک آن را بسیار زیبا تر جلوه می دهد.

اپن آشپزخانه کلاسیک

اپن آشپزخانه ام دی اف

مدل اپن اشپزخانه ام دی اف تکمبل کننده آشپزخانه با کابینت آشپرخانه ام دی اف می باشد. با استفاده از متریال ام‌دی‌اف، به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارد، می‌توان انواع مدل‌های اپن آشپزخانه را طراحی و ساخت. مدل اپن اشپزخانه منحنی یا هلال، از جدید ترین طرح‌ها در آشپزخانه ای با کابینت‌های ام دی اف است. اپن آشپزختنه ام دی اف با تنوع بسیار در طرح و رنگ و به دلیل انعطاف بالا در برش‌کاری، مدل‌های اپن بسیار متنوعی را در اختیارتان قرار می‌هد که بدون شک می‌تواند سلیقه‌ی شما را تامین کند.

اپن آشپزخانه ام دی اف

اپن آشپزخانه ساده

اپن آشپزخانه می‌تواند دارای طرح‌ها و مدل‌های گسترده‌ای باشد. بسیاری از افراد مدل اپن اشپزخانه ویترینی را برای قسمتی از اپن که به نشیمن دید دارد ترجیح می‌دهند. بسیاری دیگر ترجیح می‌دهند زیر کانتر اپن را تبدیل به یک کتابخانه مینیمال کنند و یا آن را تبدیل به یک فضای دکوری نمایند. با وجود همه‌ی طرح‌ها و مدل‌هایی که برای اپن اشپزخانه و قسمت زیر کانتر آن وجود دارد، می‌توان آن را ساده تر نیز طراحی نمود.

اپن آشپزخانه ساده

سادگی همیشه مد بوده و هست و از نظر ظاهری، بسیار دلنشین و جذاب است، البته اگر به سادگی و سبک مینیمال علاقه داشته باشید. بنابراین در عین حالی که امروزه مدل‌ها و طرح‌های بسیار فراوانی برای کانتر اپن وجود دارد، مدل اپن اشپزخانه شما می‌تواند طرحی ساده و دلنشین داشته باشد.

محاسبه قیمت اپن آشپزخانه

قیمت مدل اپن آشپزخانه با توجه به متریال مصرفی در ساخت آن و نوع صفحه اش تعیین می شود. بطور مثال یک اپن آشپزخانه ام دی اف از اپن آشپزخانه ای که از چوب ساخته شده باشد ارزان تر است. برای انتخاب صفحه اپن توجه داشته باشید که حنس صفحه اپن باید با جنس صفحه کابینت ها هماهنگی داشته باشد. اگر صفحه کابینت را کورین انتخاب کرده اید پس بهتر است که برای صفحه اپن نیز از همین صفحه استفاده نمایید. صفحه کابینت و اپن از اولین المان هایی است که چشم بیننده را به سمت خود جلب می کند و در انواع جنس و قیمت ها قابل سفارش است.

انواع اپن آشپزخانه

اپن آشپزخانه در طرح های متنوعی قابل اجراست. در ادامه با چند مورد از طرح های خاص اپن آشپزخانه آشنا می شویم:

مدل اپن آشپزخانه ال شکل

مدل اپن آشپزخانه ال شکل برای آشپزخانه های برگ و کوچک مناسب می باشد. اپن آشپزخانه ال شکل فضای آشپزخانه را به خوبی پر می کند و به اندازه کافی بززگ هست که لوازم آشپزخانه شما را در خود جای دهد. طراحی کاربردی اپن ال شکل تضمین می کند که شما فضای کافی برای آشپزی خواهید داشت.

مدل اپن آشپزخانه ال شکل

همچنین شما می توانید تعداد بیشتری صندلی نسبت به مدل ساده اپن در آشپزخانه ی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که این اپن برای هر آشپزخانه ای مناسب نیست و طراحی آن باید متناسب با محیط صورت بپذیرد.

اپن اشپزخانه یو شکل

اپن جزیره u شکل باعث افزایش بهره وری آشپزخانه با این اپن جزیره امکان پذیر خواهد بود. این مدل اپن آشپزخانه، مناسب ترین فضای ذخیره سازی در آشپزخانه ی بزرگ را فراهم خواهد کرد. این اپن به اندازه ی کافی بزرگ است که شما مجبور نباشید آن را در زمان تهیه ی غذا ترک کنید. همچنین اپن یو شکل فضای آشپزخانه را از سایر فضای منزل جدا می کند.

اپن یو شکل

اپن اشپزخانه مستطیلی

ساده ترین طرح در میان اپن ها اپن مستطیلی شکل است. طراحی ساده این اپن ها سبب شده تا در هر آشپزخانه ای کارآمد باشند. این اپن فضای کاری مناسبی را در اختیار فرد قرار می دهد. اپن مستطیلی در هر جایی از آشپزخانه می تواند قرار بگیرید. اگر به تعداد کمی کابینت جهت ذخیره سازی بیشتر نیاز دارید انتخاب این مدل اپن آشپزخانه برای شما بهتر خواهد بود. با ایجاد تغییراتی در یک اپن مستطیلی ساده می تواند جلوه ای خاص را در آشپزخانه ایجاد کرد.

اپن آشپزخانه مستطیلی

اپن اشپزخانه منحنی

اگر علاقه مند به طرح های منحصربفرد هستید و دوست دارید توجه همه به سمت آشپزخانه شما جلب شود اپن نیم دایره ممکن است برای شما مناسب باشد. این اپن می تواند به صورت دایره ی کامل یا نیم دایره طراحی شود. طرح منحنی مدل اپن آشپزخانه می تواند مناطق نشیمنی گسترده ای را ایجاد کند که به راحتی مهمانان دور آن جمع شده و از آن لذت می برند.

اپن آشپزخانه منحنی

مزایای اپن آشپزخانه

در ادامه چند مورد از مزایای آشپزخانه اپن دار را با هم بررسی می کنیم:

  • اپن موجب می شود تا فضای آشپزخانه دلباز تر و بزرگتر دیده شود.
  • مدل اپن آشپزخانه دید باز تری را به شما خواهد داد و موجب می شود تا حواستان به بقیه اتفاقاتی که در خانه می افتد باشد.
  • اگر فرزند کوچک دارید آشپزخانه اپن دار بسیار مناسب شما است؛ زیرا در محیطی قرار می گیرید که می توانید فرزند خود را زیر نظر داشته باشید و نگرانی شما کمتر می شود.

مزایای اپن آشپزخانه

  • با وجود آشپزخانه اپن دار موجب می شود تا ارتباط بین میزبان و میهمان در مهمانی‌ها خیلی راحت‌تر و بهتر صورت گیرد، زیرا می توانید همزمان با پخت و پز غذا با مهمان‌ها صحبت کنید.
  • اپن یک نمای کامل از منزل را به شما می دهد. شما در حال کار در آشپزخانه هستید ولی می توانید همزمان تلویزیون را ببینید، داخل پذیرایی را مشاهده کنید و روی همه آن‌ها کنترل داشته باشید.
  • در آشپزخانه اپن دار بدون اینکه دیوارها جلوی دید شما را بگیرند، سایر فضاها به راحتی قابل دسترس هستند.

معایب اپن آشپزخانه

کابینت اپن دار در کنار مزایای بسیاری که دارد معایب اندکی هم دارد که شامل موارد زیر می باشد:

معایب اپن آشپزخانه

  • یکی از معایب مدل اپن آشپزخانه پخش شدن بوی طبخ غذا در خانه است که می تواند آزار دهنده باشد و کنترل این مسئله کمی سخت است.
  • آشپزخانه با اپن هر آشفتگی که ممکن است هنگام آشپزی در آشپزخانه ایجاد شود را نیز به نمایش می‌گذارد.
  • تمام صداهایی که لوازم آشپزخانه تولید می‌کنند، مانند میکسر یا ماشین ظرف‌شویی، در اتاق‌های مجاور شنیده می‌شود.

رنگ اپن آشپزخانه

بهترین رنگ را با توجه به آن‌ها انتخاب نمایید. انتخاب رنگ سفید برای مدل اپن آشپزخانه از محبوب ترین رنگ هاست و در بسیاری از آشپزخانه های مدرن دیده می شود. همچنین استفاده از رنگ تیره با کنتراست بالا برای کابینت‌های اطراف، چشم‎ها را به سمت جذابیت بصری فضا سوق می‌دهد. برای انتخاب رنگ اپن آشپزخانه لازم است به ترکیب رنگ دکوراسیون خانه، اکسسوری‌ها و سایر لوازم موجود در خانه توجه نموده

اپن آشپزخانه کوچک

طراحی مدل اپن آشپزخانه برای محیط هایی با ابعاد مختلف نیز امکان پذیر می باشد. اندازه اپن با توجه به فضای آشپزخانه می تواند بزرگتر و یا کوچک تر باشد. در آشپزخانه های کوچک می توان هیچ دیوار و یا اپنی را به عنوان جداکننده به کار نبرد تا فضای بیشتری وجود داشته باشد. اما در صورتی که علاقه مند به وجود اپن در آشپزخانه خود هستید به این مسئله توجه داشته باشید که در اطراف اپن باید فضای کافی برای رفت و آمد و حرکت فراهم باشد.

اپن آشپزخانه کوچک

همچنین فضای کافی هنگام باز شدن درب کشو ها و یا کابینت ها دیگر وسایل در آشپزخانه وجود داشته باشد. اگر آشپزخانه باریکی دارید باید عرض اپن را کمتر از حد معمول در نظر بگیرید و از صندلی در اطراف مدل اپن آشپزخانه بپرهیزید. علاوه بر آن می توانید ارتفاع اپن را با توجه به نیاز و استفاده خود تغییر دهید. مثلا اگر برای پخت و پز به آن نیاز دارید ارتفاع را کمتر در نظر بگیرید و یا اگر به عنوان میز غذاخوری از آن استفاده می کنید ارتفاع اپن را کمی بلند تر طراحی و اجرا کنید.

متریال اپن آشپزخانه

جنس یا متریال قابل استفاده در مدل اپن اشپزخانه بستگی به دکوراسیون آشپزخانه و عملکرد آن دارد. صفحه اپن آشپزخانه را باید طوری انتخاب کنید که با طراحی فضای آشپزخانه مطابقت داشته باشد. اگر متریال خاصی را به عنوان صفحه کابینت ها استفاده کرده اید بهتر است که برای اپن هم از همان متریال استفاده کنید و یا اینکه برای خروج از یکنواختی آشپزخانه رنگ دیگری را برای صفحه اپن به کار بگیرید.

اپن آشپزخانه کوچک

البته انتخاب نوع متریال به کارایی اپن نیز بستگی دارد. با توجه به استفاده ای که از اپن دارید می توانید صفحه ای معمولی و یا یک صفحه مقاوم را برای اپن آشپزخانه خود در نظر بگیرید.

اپن اشپزخانه جزیره ای

مدل اپن آشپزخانه جزیره ای کاربرد های فراوانی خواهد داشت. این مدل اپن آشپزخانه دارای کشو ها و طبقه بندی هایی است که می توان وسایل آشپزخانه را در آن نگهداری نمود. این سبک از اپن آشپزخانه برای افرادی که وسایل زیادی در آشپزخانه خود دارند مناسب است و به شیوه های مختلفی قابل طراحی است.

اپن آشپزخانه جزیره ای

اپن آشپزخانه جزیره ای می تواند مستطیلی، گرد و یا در اشکال دلخواه شما طراحی گردد و مناسب با انواع دکوراسیون آشپزخانه اعم از کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک اجرا شود.

اپن اشپزخانه جدید و شیک

امروزه تنوع در طرح و متریال اپن آشپزخانه بسیار زیاد است و می تون با ایجاد خلاقیت و طرح هایی در اپن آشپزخانه، اپنی شیک را بوجود آورید. برای ایجاد اپن آشپزخانه جدید و شیک می توانید از اپن با صفحه کابینت رگه دار استفاده کنید. این نوع از صفحه کابینت فضایی اصیل و زیبا را بوجود می آورد. علاوه ب این، برای داشتن مدل اپن آشپزخانه جدید و شیک به هماهنگی رنگ آن با کف و دیوار آشپزخانه نیز توجه داشته باشید.

اپن آشپزخانه جدید و شیک

تاثیر رنگ ها در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه بسیار زیاد است. بنابراین اگر مدل اپن آشپزخانه ساده و شیک سلیقه شماست به این نکته توجه فرمایید.

روی اپن اشپزخانه چه بگذاریم

ممکن است فردی ساده پسند باشید که دوست نداشته باشید وسیله ای را به عنوان دکوری بر روی اپن آشپزخانه قرار دهد که این امر فضا را به دکوراسیون مدرن نزدیک تر می کند. با این حال می توانید از وسایلی مینیمال و زیبا برای ایجاد ظاهری جذاب بر روی اپن استفاده نمایید. گلدان و مجسمه های کوچک گزینه های مناسبی برای دکوراسیون مدل اپن آشپزخانه هستند. همچنین استفاده از چند کتاب آشپزی روی اپن آشپزخانه می تواند ایده ی جالبی باشد.

روی اپن آشپزخانه

یک رومیزی با طرح دلخواه از دیگر ایده های پرطرفدار برای تزئین مدل اپن آشپزخانه است. علاوه بر موارد ذکر شده، اهمیت نور در دکوراسیون را دست کم نگیرید؛ استفاده از چراغ های آویز در بالای اپن آشپزخانه از ایده های مدرن برای ایجاد فضایی شیک است.

حذف اپن آشپزخانه

امروزه ایجاد فضایی باز در طراحی داخلی منزل یکی از پرطرفدارترین ایده ها به شمار می رود. یکی از مواردی که در اجرای پلن باز حائز اهمیت است، حذف اپن آشپزخانه می باشد. برداشتن مدل اپن آشپزخانه تاثیرات زیادی در ظاهر دکوراسیون داخلی منزل شما ایجاد خواهد کرد که بسیار چشمگیر خواهد بود. با این کار فضایی یکدست و هموار بوجود می آید که از مزایای این مدل طراحی می توان به بزرگتر جلوه دادن محیط و همچنین دسترسی آسانتر به قسمت های مختلف خانه اشاره نمود.

البته اپن آشپزخانه خود دارای ویژگی های مثبت زیادی است و دلیلی برای حذف بی مورد آن وجود ندارد. پس قبل از اقدام به حذف اپن آشپزخانه تصمیم قطعی خود را در این زمینه بگرید.

اپن اشپزخانه شیشه ای

این مدل اپن آشپزخانه از ظریف ترین و خاص ترین مدل ها در طراحی اپن آشپزخانه است. اپن آشپزخانه شیشه ای در آشپزخانه ای با دکوراسیون مدرن کاربرد دارد. این اپن خاص برای افرادی که علاقه مند به ایجاد فضایی مدرن و لاکچری دارند مناسب است و برای آشپزخانه هایی با فضای کوچک و خانواده هایی که فرزند دارند خیلی کاربردی نمی باشد و حتی ممکن است خطرناک نیز باشد. مدل اپن آشپزخانه شیشه ای مات نسبت به نوع شفاف آن جلوه شیک تری را ایجاد می کند علاوه بر اینکه استحکام بیشتری نیز دارد.

اپن اشپزخانه دو طرفه

مدل اپن آشپزخانه دو طرفه بیشتر در آشپزخانه های بزرگ دیده می شود. در این نوع طراحی دو اپن قرار دارد که سمت چپ و راست ورودی آشپزخانه قرار می گیرند. هدف از ساخت اپن دو طرفه ایجاد فضای بیشتر برای نگهداری وسایل آشپزخانه و همچنین استفاده از یکی از اپن ها به عنوان میز نهارخوری می باشد.

اپن آشپزخانه دو طرفه

اپن آشپزخانه با کابینت هایی که در خود جای می دهد به افزایش فضای نگهداری در آشپزخانه کمک می کند و این یکی از بزرگترین مزیت های اپن آشپزخانه است. علاوه بر آن اپن آشپزخانه موجب تسریع در انجام کارهایی نظیر آشپزی نیز می شود. پس اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید و فضای نگهداری زیادی هم می خواهید، مدل اپن آشپزخانه دو طرفه مناسب شماست.

اپن اشپزخانه به شکل میز ناهارخوری

تلفیق اپن آشپزخانه و میز ناهار خوری از ایده های کاربردی در آشپزخانه های امروزی است. می توان با قرار دادن چند صندلی در اطراف اپن، آن را به یک میز ناهارخوری تبدیل کرد. این ایده به فضای کمی نیاز دارد و بخصوص در آشپزخانه هایی که فضای کوچک دارند بسیار کارآمد است. مدل اپن آشپزخانه به شکل میز ناهار خوری در اشکال مختلفی قابل طراحی است و می تواند گرد و یا مستطیلی اجرا شود.

اپن آشپزخانه به شکل میز ناهارخوری

اگر فضای کمی دارید و یا اینکه می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، استفاده از اپن آشپزخانه به شکل میز ناهارخوری بهترین ایده برای شماست.

طراحی اپن آشپزخانه

برخی از افراد طراحی اپن آشپزخانه را دست کم می گیرند و به این بخش از آشپزخانه توجه چندانی ندارند. اما یک طراحی خوب برای اپن آشپزخانه به نوعی تکمیل کننده طراحی کابینت هاست و باید توجه بیشتری به آن شود. یک مدل اپن آشپزخانه خوب و کارآمد در کنار کابینت هایی با طراحی مناسب، علاوه بر اینکه دوام بالایی خواهد داشت، نیاز شما را هم برآورده خواهد کرد. طراحی کابینت آشپزخانه در انواع مختلفی صورت می گیرد که عکس اپن آشپزخانه زیر از نمونه ای از آنهاست.

طراحی اپن آشپزخانه

12 عکس بهترین طرح اپن اشپزخانه

اپن اشپزخانه ام دی اف سفید
اپن اشپزخانه ام دی اف سفید
اپن اشپزخانه سفید طوسی
اپن اشپزخانه سفید طوسی
اپن اشپزخانه اتوبوسی
اپن اشپزخانه اتوبوسی
اپن اشپزخانه با سنگ آنتیک
اپن اشپزخانه با سنگ آنتیک
اپن اشپزخانه پی وی سی
اپن اشپزخانه پی وی سی
اپن اشپزخانه تزیین
اپن اشپزخانه تزیین
اپن اشپزخانه جزیره ای
اپن اشپزخانه جزیره ای
طرح اپن اشپزخانه چوبی
طرح اپن اشپزخانه چوبی
اپن اشپزخانه طرح دار
اپن اشپزخانه طرح دار
مدل اپن اشپزخانه لوکس
مدل اپن اشپزخانه لوکس
اپن اشپزخانه کوچک ایرانی
اپن اشپزخانه کوچک ایرانی
اپن اشپزخانه میز ناهارخوری
اپن اشپزخانه میز ناهارخوری

برای دیدن نمونه کار کابینت و کمد دیواری به پیج اینستاگرام نوین کابین سر بزنید.

راهنمای خرید کابینت آشپزخانهمعرفی مدل دکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 1/5 - تعداد رای 1

مطالب مرتبط

انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.