۵۰ نمونه دکوراسیون آشپزخانه جدید

دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو

1,237 بازدید

امروزه با ساخت و سازهای جدید و متصل بودن آشپزخانه به سایر اتاق ها دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی را در زیباسازی خانه ایفا می‌کند. به همین جهت چیدمان دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. وسایلی مثل یخچال، اجاق گاز، قابلمه ها، ظروف مختلف و … باید در جای مناسب قرار گیرند. برای خانه‌های کوچک، طراحی درست و استفاده بهینه از فضاهای آشپزخانه موجب می‌شود تا آشپزخانه شلوغ و بهم ریخته به نظر نرسد. در این نوع خانه ها برای بزرگ جلوه دادن محیط معمولاً جلوی آشپزخانه را باز می‌گذارند. در این مطلب درباره انواع دکوراسیون آشپزخانه ، ۵۰ عکس از بهترین دکور های کابینت آشپزخانه و همچنین انواع سبک کابینت آشپزخانه در دکوراسیون صحبت میکنیم.

آنچه در این مطلب می خوانید:

دکوراسیون آشپزخانه 2024

دکوراسیون آشپزخانه بخش بزرگی از دکوراسیون داخلی هر خانه ای محسوب می شود، چرا که تمام افراد خانواده به دلایل مختلف روزانه چندین بار به آشپزخانه مراجعه می کنند پس نظم و ترتیب اهمیت ویژه ای دارد به همین جهت از کابینت ها برای زیبایی و نظم و ترتیبی که به محیط می بخشد استفاده می شود. از طرفی محیط آشپزخانه های امروزی از سالن پذیرایی به وضوح آشکار است پس اهمیت ویژه ای دارد که کابینت های زیبایی برای دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنیم. در این مقاله قصد دارم تا کلی عکس دکوراسیون آشپزخانه به اشتراک بگذاریم و انواع مدل های روز کابینت را به همراه مشخصات به شما معرفی کنیم تا با دید بهتری مدل دکوراسیون آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

اگر کابینت ها به طور کاربردی طراحی شده باشند، می‌توان کلیه وسایل را در آن ها جای داد و آشپزخانه‌ای خلوت را به نمایش گذاشت. بنابراین با توجه به نیاز بازار و عموم مردم کابینت آشپزخانه قدم در عرصه نوین و با طراحی به روز نظر عموم را به خود جلب کرده ما در این مقاله ۵۰ نمونه دکوراسیون آشپزخانه جدید در سبک ها و طرح های متنوع ( کابینت کلاسیک و کابینت مدرن و کابینت پولیشی ) را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

💡 ویدئو انواع دکوراسیون آشپزخانه 💡

 

بازسازی دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و حس گرم را به خانه می آورد. همچنین فضایی برای تعاملات خانوادگی محسوب می شود پس داشتن محیطی مدرن و شیک امری ضروری به شمار می رود. باز سازی روشی بسیار مناسب و به صرفه برای تغییر دادن دکوراسیون یک آشپزخانه سنتی می باشد. بازسازی می تواند علاوه بر اقتصادی بودن، به افزایش فضا و کارایی هم کمک کند. تغییراتی مانند تعویض کفپوش و یا بیشتر کردن نور پردازی و رنگ دیوار ها در باز سازی آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است اما قطعا بیشترین تاثیر را تعویض و یا تعمیر کابینت ها خواهد داشت. اگر نمی خواهید کابینت ها را عوض کنید می توانید درب ها و صفحه رویه آن را تعویض کنید. این تغییرات می توانند در مدرن شدن سبک آشپزخانه تاثیر گذار باشند.

دکوراسیون اشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه مدرن شامل مدل های هایگلاس، فوق برجسته و کابینت اتریش، کابینت نیمن، کابینت ام دی اف می باشد که هر کدام از این محصولات مشخصات و قیمت مختلفی دارند. دکوراسیون آشپزخانه مدرن امروزه کمی دست خوش تغییرات بوده است به طور مثال کابینت ها امروزه تنوع بسیاری پیدا کرده اند و در بسیاری موارد کابینت دو رنگ طراحی و ساخته می شوند، یا امروزه بیشتر از دستگیره مخفی در این سبک استفاده می شود یا بر خلاف گذشته در سبک مدرن از تاج و زیر چراغ استفاده نمی شود تا کار جلوه ی مدرن تری پیدا کند.

وجود جزیره آشپزخانه یا کانتر در قسمت ورودی آشپزخانه می تواند کمک بسیاری به زیبایی بیشتر محیط سالن پذیرایی و دکوراسیون آشپزخانه شما داشته باشد و در عین حال که ظاهری مدرن به خانه شما می بخشد و کارایی و فضایی را در اختیارتان قرار می دهد و با توجه به خانه های کوچک امروزی که به مشرف به سالن پذیرایی است کمک می کند تا در هنگام حضور مهمان کمترین دید به آشپزخانه وجود داشته باشد.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن های گلاس

همچنین از اهمیت نورپردازی مناسب در دکوراسیون آشپزخانه مدرن قافل نشوید که تمام زحمات قبلی به باد خواهد رفت. توجه داشته باشید همان دقت و توجه ای که هنگام خرید کابینت که مهم ترین رکن آشپزخانه است به خرج می دهید همان مقدار هم در خرید کاشی بین کابینتی و کف آشپزخانه دقت داشته باشید. لازم به ذکر است رنگ یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، گاز و فر و تمامی وسایلی که در آشپزخانه است در زیبایی نهایی تاثیر بسیاری دارد لیکن تمامی محیط به یکباره دیده می شود و هرچه هارمونی رنگ را بیشتر رعایت کرده باشید نتیجه بهتری خواهید گرفت.

جهت مشاهده صدها مدل جدید کابینت و دکوراسیون آشپزخانه کلیک کنید.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک شامل مدل های طرح چوب (روکش چوب)، تمام چوب (چوب) و کابینت ممبران (وکیوم) می باشد. این سبک الهام گرفته شده از کابینت های چوبی قدیمی مخصوصا در اروپاست و به مرور دچار تغییراتی شده تا به شکل امروزی در آمده. همه این سبک را به ابزار و حکاکی هایی که روی درب کابینت هایست می شناسند همچنین وجود ستون های منبت کاری شده دلیلی بر محبوبیت روز افزون این سبک است. وجود تاج، زیر چراغ، گل و ستون های منبت کاری شده از دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک یک چهره شلوغ به نمایش گذاشته است، شلوغ اما دیدنی و تاثیر گذار البته عده ای این شلوغی را نمی پسند و این بحثی کاملا سلیقه ایست.

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک

هر سه مدل این سبک از نظر ظاهری شباهت های زیادی دارند اما در روند تولید و متریال و طول عمر تفاوت های بسیاری دارند به طور مثال دکوراسیون طرح چوب و تمام چوب رنگ می شوند اما دکوراسیون ممبران روکش وکیوم روی آنها پرس می شوند یا مغز دکوراسیون ممبران و طرح چوب ام دی اف است اما در دکوراسیون تمام چوب اثری از ام دی اف نیست و از چوب طبیعی درختان استفاده می شود که البته قیمت بالایی هم دارند و طبیعتا بهترین کیفیت و بیشترین طول عمر را میان تمامی محصولات دارند. اما دکوراسیون طرح چوب شبیه ترین مدل به کابینت چوب است به طوری که بر روی ام دی اف یک لایه روکش طبیعی چوب پرس می شود و بعد از حکاکی رنگ می شود اینگونه هم دی قیمت صرفه جویی شده هم به طبیعتمان رحم کرده ایم هم یک دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک شیک داریم.

جهت آشنایی بیشتر با انواع دکوراسیون آشپزخانه و کابینت نئوکلاسیک کلیک کنید.

دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک جدیدترین سبک دکوراسیون آشپزخانه است که در واقع ترکیب و تلفیق دو سبک کلاسیک و مدرن است با پوسته ای جدید و جذاب تر، دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک معمولا ضخامت بیشتری نسب به سبک کلاسیک و مدرن دارد علت هم عمق بیشتر ابزار و حکاکی هایی است که توسط دستگاه سی ان سی روی درب ها شکل می بندد. سبک نئوکلاسیک شامل سه مدل به نام های کابینت پوششی، کابینت پولیشی و کابینت انزو است، در تمام مدل های نام برده شده از ام دی اف استفاده می شود. جنس رنگی که در این سبک استفاده می شود رنگ پوششی و پولیشی است. دکوراسیون آشپزخانه نوکلاسیک شامل تاج و زیر چراغ و ستون های حکاکی شده و نقش و نگار دار مختص به خود است و از این نظر کاملا متفاوت با سبک کلاسیک است و از نظر ظاهری شباهت چندانی ندارد. دوام و مقاومت این سبک بسیار بالا است و غیر از کابینت و دکوراسیون آشپزخانه می تواند در دکوراسیون داخلی یا فروشگاهی شیک از آن بهره برد.

اگر می خواهید بدانید چه کابینت مناسب آشپزخانه شماست کلیک کنید.

دکوراسیون آشپزخانه با کابینت پلکانی

یکی از انواع کابینت کابینت که امروزه توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نموده است، کابینت پلکانی است. کابینت پلکانی به صورت دو طبقه و معمولا در دو رنگ متفاوت و حتی با متریال های مختلف قابل اجراست. این سبک از کابینت ها در کابینت سبک مدرن، جلوه ای خاص را به دکوراسیون آشپزخانه خواهد بخشید. کابینت پلکانی فضایی طراحی بی نظیری دارد و اگر علاقه مند به کابینت سبک مدرن هستید این کابینت را هم زیر نظر داشته باشید.

کابینت پلکانی

دکوراسیون آشپزخانه سفید

دکوراسیون آشپزخانه سفید محبوب ترین و پرفروش ترین محصول در سالیان گذشته بوده به طوری که فارغ از سبک دکوراسیون رنگ سفید محبوب ترین انتخاب مشتریان است. علت اینه که رنگ سفید در آشپزخانه دو رنگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد لیکن به انعکاس مناسب نور در محیط آشپزخانه کم نور هم کمک می کند. البته رنگ سفید تک فارق از سبک هم محبوبیت زیادی دارد. در ضمن این رنگ در دکوراسیون فروشگاهی هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا کابینت سفید پرفروش ترین محصول سال های اخیر شده است؟

اگر شما هم علاقمند به دکوراسیون آشپزخانه سفید هستید توجه داشته باشید رنگ صفحه کابینت، کاشی بین کابینتی و کف آشپزخانه را از رنگ های متضاد استفاده کنید تا زیبایی محیط آشپزخانتان را بیش از پیش کنید.

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سفید قابلیت ترکیب شدن با سایر رنگ ها را دارد از این رو بهتر است در طراحی آشپزخانه از رنگ سفید استفاده شود تا بتوانید از سایر رنگ های مورد علاقه خود نیز در فضای آشپزخانه تان استفاده کنید. ترکیب رنگ سفید قهوه ای و سفید مشکی از پرطرفدارترین ترکیب رنگی ها می باشد.

دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ

یکی از مسائلی که طی سالیان گذشته روز به روز بیشتر شده استفاده از کابینت دو رنگ است. منظور اینه که در دکوراسیون آشپزخانه که شامل کابینت آشپزخانه از دو رنگ استفاده می شه حالا سبک دکوراسیون چی باشه تفاوتی ندارد چون همه سبک ها رو میشه دو رنگ اجرا کرد البته نمیشه یک رنگ از سبک کلاسیک و یک رنگ از سبک مدرن انتخاب کنید و باید دو رنگ رو از یک سبک انتخاب کنید. توجه کنید از رنگ های متضاد استفاده کنید تا جلوه و نمای بیشتری به محیط آشپزخانتان ببخشید. اگر بخواهیم چند تا از محبوب ترین دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ رو معرفی کنیم می توانیم به ترکیب رنگ سفید و قهوه ای یا سفید و طوسی یا سفید و آبی در سبک نئوکلاسیک اشاره کرد.

دکوراسیون آشپزخانه بزرگ

اگر آشپزخانه شما بزرگ است و به دنبال دکوراسیون مناسب برای آشپزخانه بزرگ هستید پیشنهاد میکنیم از رنگ های تیره مثل قهوه ای استفاده کنید لیکن رنگ های تیره در آشپزخانه بزرگ چشم نوازی بیشتری دارد، همچنین کاشی بین کابینتی و کف آشپزخانه از رنگ های روشن و ضد کابینت ها بهترین گزینه است. توجه داشته باشید برای زیبایی هرچه بیشتر در دکوراسیون آشپزخانه بزرگ باید از تضاد رنگی استفاده کرد تا دکور شما چشم نوازی بیشتری داشته باشد. همچنین استفاده از طرح های دو رنگ می تواند جذابیت و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما را بیش از پیش کند. کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک بهترین گزینه ها برای دکوراسیون آشپزخانه بزرگ می باشد. استفاده از کانتر، جزیره، ویترین شیشه ای و دکوری علاوه بر کارایی یکی از مزایای آشپزخانه های بزرگ است که معمولا آشپزخانه های کوچک از این موارد محروم هستند.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

ایده های بسیاری برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک وجود دارد که کمک می‌کند با استفاده از چیدمان، وسایل و رنگ‌های مناسب، دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به محیطی دلباز تبدیل کنید. در دکوراسیون آشپزخانه کوچک فضا باید طوری چیدمان شود که هر وسیله‌ای سر جای خود قرار داشته و تا جایی که ممکن است روی کانتر و کابینت‌ها وسایل اضافی قرار نگیرد.

اگر تمایل دارید فضای آشپزخانه کوچک شما، بزرگ تر به نظر برسد بهتر است درب کابینت ها را شیشه ای را انتخاب کنید تا فضای بیشتری از آشپزخانه قابل رویت باشد. همچنین اگر رنگ کابینت ها و دیوارها مشابه یکدیگر باشند در این صورت مرز بین دیوار و کابینت از بین می رود و فضای آشپزخانه بزرگ تر به نظر می رسد. توجه داشته باشید که از چیدن وسایل اضافی روی سطح کابینت ها خودداری کنید تا فضای آشپزخانه مرتب و منظم تر به نظر برسد.

همانطور که می‌دانید و اجرای دکوراسیون در یک آشپزخانه کوچک به مراتب سخت تر از آشپزخانه بزرگ است لیکن محدودیت فضا می تواند موانع زیادی در طراحی مناسب محیط ایجاد کند و این مهارت طراح است که چگونه از کمترین فضاها بیشترین بهره را ببرد. استفاده از رنگ های روشن نظیر کرم و سفید در آشپزخانه های کوچک انتخاب بهتری است چراکه محیط کوچک آشپزخانه شما را بزرگ تر نشان می دهد و از نظر انعکاس نور انتخاب مناسب تری محسوب می شود. سبک کابینت مدرن بهترین انتخاب برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک می باشد.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه از قدیم تا به امروزه دستخوش تغییرات زیادی بوده است. با این حال، دکوراسیون آشپزخانه ایرانی دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر دکوراسیون ها متمایز کرده است. بطور مثال بسیاری از افراد آشپزخانه ای با کابینت کلاسیک چوبی و اصیل را به کابینت های ساده ترجیح می دهند. یا اینکه دوست دارند قالیچه ای سنتی و زیبا در آشپزخانه خود داشته باشند.

همچنین در شلف و قفسه های دکوری کابینت ها از وسایل دکوری قدیمی استفاده می کنند، که این ویژگی ها موجب حفظ سبک دکوراسیون آشپزخانه ایرانی می شوند و بسیار چشم نواز هستند. افرادی نیز سبک های مدرن و ساده، همراه با کابینت های سفید و بدون دستگیره را برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی خود می پسندند.

در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی یکی از اصلی ترین نکات نحوه چیدن وسایل منزل می باشد. نوع چیدمان کابینت ها و به خصوص محل قرار گرفتن اجاق گاز، یخچال و سینک ظرف شویی و فاصله این سه مورد بسیار مهم می باشد. فاصله این نقاط و دسترسی به یکدیگر ایجاد یک مثلث می کند که این چیدمان از مدل های رایج و و سنتی چیدمان آشپزخانه نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان به شمار می رود.

یکی دیگر از آیتم‌هایی است که در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه باید به آن توجه کنید این است که مناسب ترین سبک را برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی انتخاب کنید. دکوراسیون آشپزخانه مدرن یا دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی در رنگ، مدل و نوع کابینت تفاوت‌هایی دارند که باید با توجه به سلیقه مشتری و ابعاد آشپزخانه به کار گرفته شوند.

وقتی اسم کالای ایرانی به میان می آید اکثر مردم تمایلی به خرید آن جنس نشان نمی دهند استدلال این افراد این است که جنس ایرانی کیفیت و مرغوبیت نداره هیچ فرقی هم براشون نداره که اون محصول چیه و کلی به قضیه نگاه می کنند، عده ای هم فارغ از کیفیت دوست دارند که از کالای ایرانی حمایت کنند و به همین دلیل اجناس ایرانی می خرند به نظر ما هر دو این طرز فکرها اشتباه است و باید دید آن محصول چیست و توسط چه شرکتی تولید شده.

به طور مثال در دکوراسیون آشپزخانه خیلی از کشورها از تولیدکنندگان ایرانی خرید می کنند مخصوصا در کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس. البته که هر محیط دکوراسیون مناسب خود را طلب می کند. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی شامل طیف گسترده رنگی و طرحی می باشد که توسط چندین برند ایرانی تولید می شود. کابینت های ایرانی تمامی مدل های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک را شامل می شود.

جهت مشاهده کابینت ایرانی کلیک کنید.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

با توجه به اینکه برخی افراد زمان زیادی در آشپزخانه می گذرانند پس صد البته که دیزاین آشپزخانه زیبایی و نظم خاصی دارد، که باید این جذابیت علاوه بر در نظر گرفتن چگونگی چیدمان وسایل و ست نمودن رنگ ها در کنار هم، از کابینت های زیبا و مدرن ایرانی نیز بهره ببریم. نور پردازی در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده نه تنها موجب روشنایی این مکان گشته که زیبایی خاصی را به آشپزخانه می بخشد، از کابینت های شیک و زیبایی که برای بهره گیری در آشپزخانه به کار می رود کابینت های طرح چوب و کابینت های ام دی اف می باشند که در طراحی آشپزخانه ایرانی ساده محبوبیت بالایی دارد.

دکوراسیون سیاه و سفید یکی از نمونه های زیبای دیزاین آشپزخانه می باشد، که مدرن و جدید می باشد و هیچ وقت تکراری نمی شود و شما را خسته نمی کند. همچنین با ترکیب نمودن خاکستری با رنگ های شکلاتی و قهوه ای به دکوراسیون شیک و زیبایی خواهید رسید.

نمونه کار کابینت آشپزخانه نوین کابین را در سبک و رنگ و مدل های متفاوت حیفه نبینید.

قیمت دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

قیمت دکوراسیون آشپزخانه ایرانی به عوامل بسیاری وابسته است. یکی از این عوامل قیمت کابینت های آشپزخانه می باشد. روش صحیح قیمت گذاری کابینت آشپزخانه به عواملی همچون جنس بدنه و درب ها، لولا ها و حتی دستگیره و پایه بستگی دارد و اجرت ساخت و نصب نیز با توجه به میزان کار و زمانی که صرف می شود و نوع طراحی متفاوت است. متریالی که برای ساخت کابینت استفاده می شود شامل ورق بدنه، ورق درب ها و نما های رنگی، صفحه رویه و یراق آلات می باشد.

دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای

 دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای شامل کابینت های هایگلاس از برند های مختلف ترک است البته ترکها چه از نظر متریال چه از نظر تنوع رنگ و مدل و چه از نظر یراق آلات کارنامه قابل دفاعی دارند قیمت دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای نسبت به مشابه ایرانی بالا تر است، همچنین تنوع رنگ و مدل ها در برند های ترک بسیار بیشتر است اما تمامی مدل های مذکور عمدتا در سبک مدرن می باشد و داخل کشور مونتاژ می شود اما جنس متریال اولیه آنها ترک است.

ترک ها در طراحی و معرفی مدل ها و رنگ های جدید در جهان امروز حرف های زیادی در دکوراسیون آشپزخانه برای گفتن دارد و در بازار خارج ایران پای به پای برند های اروپایی در حال رقابت است که در برند های داخلی با توجه به کیفیت خوب محصولات شاهد این مهم نیستیم.

هر آن چیز یک آشپزخانه مدرن احتیاج دارد.

دکوراسیون آشپزخانه سنتی

دکوراسیون آشپزخانه سنتی می توانند دارای جدیدترین امکانات می باشند ولی ظاهر و معماری داخلی آن ها به صورت سنتی طراحی شده است که هر انسانی را به حس و حال زمان های گذشته می‌برد. دکوراسیون آشپزخانه سنتی در انواع سبک های مختلف ایرانی، رومی و کابینت اروپایی طراحی می شود که انتخاب هر یک از این سبک ها به سلیقه شخصی شما و تجهیزاتی که در دسترس دارید بستگی دارد. اگر می خواهید دکوراسیون آشپزخانه سنتی داشته باشید بهتر است از کابینت های سنتی استفاده کنید تا آشپزخانه شما چیدمان سنتی بیشتری داشته باشد. استفاده از ظروف مسی یا گلدن های قدیمی می تواند به تکمیل دکوراسیون آشپزخانه سنتی کمک کند.

عکس های دکوراسیون آشپزخانه با کابینت سنتی را از دست ندهید.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک روستیک

واژه روستیک به معنی روستایی به روز شده می باشد. سه عنصر اصلی در سبک روستیک نور، هندسه ی سنتی و متریال های طبیعی هستند. استفاده از نور های طبیعی می تواند در گرما و حس صمیمیت این سبک از دکوراسیون آشپزخانه به سبک روستیک بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین در دکوراسیون اشپزخانه روستیک، استفاده از چوب های طبیعی با رنگ های تیره بسیار مرسوم است. زیرا موجب دنج تر شدن فضای اشپزخانه می شود.

با کابینت به سبک روستیک بیشتر آشنا شوید.

از طرفی می توان از ترکیب متریال های طبیعی مانند چوب و سنگ در دکوراسیون اشپزخانه روستیک استفاده کرد. از هدف های مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به سبک روستیک، ایجاد احساس صمیمیت و عدم توجه به تجملات در آشپزخانه ها است. این سبک در واقع سبکی است که در آن از عناصر ساده، چوبی و دست‌ ساز روستایی استفاده می ‌شود.

دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار (بدون پنجره)

پنجره در آشپزخانه مزایا و معایبی دارد، متاسفانه بسیاری از سازندگان توجه زیادی به جای پنجره نمی کنند یا اصلا از آن در آشپزخانه استفاده نمی کنند. طبیعتا وجود پنجره نور محیط را بهتر می کند و دکوراسیون شما را زیبا تر می کند اما اگر در آشپزخانه پنجره ندارید حتما از نورپردازی استفاده کنید زیرا اگر شما بهترین دکور را در آشپزخانه داشته باشید تا نور مناسبی وجود نداشته باشد نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.

امروزه برای زیباتر دیده شدن محیط آشپزخانه مخصوصا قسمت پنجره در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک از قاب پرده بالای پنجره استفاده می شود تا برخلاف گذشته پنجره قطع کننده دکوراسیون آشپزخانه نباشد و به زیبایی محیط اضافه کند.

نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخونتون رو میخواین بدونین؟ یا دنبال تولیدی کابینت با قیمت مناسب هستین؟ قیمت کابینت آشپزخانه رو از دست ندین!!!

از مزیت های بزرگ یک آشپزخانه این است که پنجره داشته باشد. دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار نور طبیعی مناسبی را در طول روز دریافت می کند و با یک نورپردازی خوب نیز می توانید نور کافی در طول شب را نیز فراهم کنید. اگر آشپزخانه شما دارای نورپردازی کافی باشد، در این صورت انتخاب رنگ تیره برای کابینت امکان پذیر می شود و اجباری نیست که کابینت با رنگ های روشن مانند سفید را انتخاب کنید. رنگ مشکی، روکش های تیره رنگ مانند کابینت بتنی ورنگ های خنثی مثل طوسی و خاکستری برای دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار ایده آل هستند.

دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

امروزه اکثر آشپزخانه ها ابعاد کوچکی دارند و معمولا بدون اپن هستند. به همین دلیل آشپزخانه جزئی از بخش پذیرایی منزل به شمار می رود. بنابراین باید توجه بیشتری به این بخش از دکوراسیون منزل داشته باشید. اگر نکات دکوراسیون آشپزخانه کوچک بدون اپن رعایت شود، محیطی جذاب ایجاد خواهد شد که بسیار دلنشین می شود. در دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن طراحی نورپردازی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با نصب چراغ های آویز بزرگ و کوچک نورپردازی متفاوتی را در دکوراسیون آشپزخانه تان بوجود آورید.

استفاده از گلدان های زیبا و گل های رنگارنگ نیز می تواند در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدون اپن تاثیر مثبتی داشته باشد. همچنین رنگ کابینت، طرح کاشی ها، دستگیره ها و لوازم خانگی مانند یخچال، گاز و سینک، همه مهم هستند. پس باید سعی کنید ارتباط و هماهنگی دکوراسیون آشپزخانه با فضای روبرویش حفظ شود.

دکوراسیون آشپزخانه باریک و درازدکوراسیون آشپزخانه طولی

دکوراسیون آشپزخانه باریک و دراز باید با دقت صورت بگیرد تا فضای آشپزخانه گرفته و یا دلگیر نشود. در دکوراسیون آشپزخانه طولی پیشنهاد میشود که از رنگ های روشن و خنثی استفاده شود تا فضا بزرگتر به نظر برسد. همچنین کابینت های یک طرفه برای این مدل آشپزخانه ها انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. علاوه بر آن می توانید در صورت وجود فضایی مناسب از کانتر یا جزیره استفاده نمایید، که این کانتر یا جزیره می تواند به عنوان میز غذاخوری هم مورد استفاده قرار گیرد.

دکوراسیون جزیره آشپزخانه

اخیرا جزیره در اکثر آشپزخانه ها با سبک های مختلف دیده می شود. جزیره یک المان در آشپزخانه به شمار می رود که کاربرد های بسیاری دارد. اعضای خانواده می توانند به واسطه جزیره دور هم جمع شده و به گفتگو و یا انجام کارهای شخصی خود بپردازند. با توجه به اینکه امروزه آشپزخانه ها دیوار جدا کننده ای ندارند، جزیره می تواند به جداسازی فضای نشیمن و آشپزخانه بپردازد. همچنین با وجود جزیره آشپزخانه شما دیگر نیازی به یک میز به عنوان میزغذاخوری هم ندارید و با قرار دادن چند صندلی در اطراف جزیره می توانید از آن به عنوان میز غذاخوری استفاده نمایید.

جزیره آشپزخانه

جزیره ها می توانند طراحی های متفاوتی داشته باشند مثلا به صورت L شکل و T شکل و یا منحنی به کار برده شوند. در سال 2024 استقبال از جزیره آشپزخانه در طراحی دکوراسیون بسیار زیاد شده است. جزیره محیط آشپزخانه را مدرن تر و جذاب تر می کند می تواند باعث تمیزی و جذابیت بیشتر آشپزخانه شود. جزیره خود دارای قفسه بندی ها و کشوهایی است، بنابراین موجب می شود تا فضای نگهداری بیشتری در آشپزخانه وجود داشته باشد. جزیره ها انواع مختلفی از قبیل ساده و متحرک دارد که انتخاب بین این موارد به سلیقه شما و فضای آشپزخانه تان بستگی دارد.

دکوراسیون آشپزخانه سه در چهار

از رایج ترین اندازه های آشپزخانه در ساختمان های کنونی آشپزخانه 3*4 و یا آشپزخانه 12 متری است. قبل از هرکاری باید بدانید که برای داشتن فضایی مناسب و کاربردی در آشپزخانه خود به نقشه ریزی دقیق فضای آشپزخانه بپردازید. راز استفاده بهینه از جای جای آشپزخانه، یک طرح بندی مناسب برای کابینت ها و استفاده از تمام قسمت های فضا از جمله گوشه هاست.

پیشنهاد می‌کنم جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه را از دست ندهید.

همچنین انتخاب یک مدل خوب برای طراحی کابینت آشپزخانه که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه سه در چهار منزلتان باشد، علاوه بر زیبایی، به کارآمد بودن بیشتر آشپزخانه هم کمک می کند. از آنجا که امروزه با توجه به مدرن شدن آشپزخانه ها، اتاق نشیمن با آشپزخانه ادغام شده است ، طراحی کابینت مدرن بیش از گذشته ضروری است.

اکسسوری کابینت

اکسسوری ها وسایلی هستند که به نظم و آرایش آشپزخانه و کابینت ها کمک می کنند. اگر فضای کمی داشته باشید با با نصب اکسسوری ها می توانید از محیط استفاده بهینه کنید و برای هر وسیله ای جایگاه خاصی داشته باشید. اکسسوری ها علاوه بر این که نظم بیشتری ایجاد می کنند به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه هم می افزایند. این وسایل باعث می شوند که آشپزخانه شکل مدرن تری به خود بگیرد.

امروزه از اکسسوری ها استقبال زیادی می شود، زیرا با این وجود که آشپزخانه اکثر خانه ها فضای کمی دارند، اکسسوری ها باعث چند برابر شدن فضای موجود می شوند.اکسسوری آشپزخانه می تواند شامل کورنر، انواع سبد نگهدارنده، سوپر مارکت، تخته تاشو، جا ادویه ای و… باشد.

اکسسوری کابینت

برای آشنایی بیشتر با اکسسوری آشپزخانه از مطلب اکسسوری کابینت هم دیدن فرمایید.

دکوراسیون آشپزخانه به روز

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و به روز باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید. اولین چیزی که برای داشتن دکوراسین آشپزخانه به روز باید به آن توجه داشته باشید، داشتن یک ظاهر ساده و خلوت در فضای کلی خانه است. بنابراین نباید روی کانتر و جزیره آشپزخانه و بر روی کابینت ها وسایل اضافی قرار داده شود.

علاوه بر آن بهتر است از رنگ هایی در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه به روز استفاده کنید که با نگاه کردن به آن احساس آرامش داشته باشید. با توجه به رنگ سال که آبی کلاسیک در نظر گرفته شده است وسایل جزئی با رنگ آبی را به دکوراسیون داخلی آشپزخانه اضافه نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در فضای آشپزخانه از گیاهان و گل های طبیعی که درون گلدان ها با رنگ آبی کاشته شده اند بهره ببرید.

مدل جدید کناف آشپزخانه

کناف آشپزخانه یا همان سقف کاذب انواع مختلفی دارد که طراحی آن متناسب با فضای آشپزخانه صورت می گیرد. خوب است که در طراحی آشپزخانه به فضای داخلی، رنگ‌ها، سبک، مصالح به کار رفته توجه کنید و با توجه به آن‌ها سقف را دیزاین کنید. چوب یکی از مصالحی است که معمولا در طراحی کابینت‌ها از آن استفاده می‌شود و کمترین آشپزخانه ای را می‌توان دید که از مصالح چوب در آن استفاده نشده باشد.

پس اگر تصمیم به طراحی سقف کاذب برای آشپزخانه منزلتان را دارید می‌توانید این کار را در ترکیب با چوب انجام بدهید. طراحی سقف کاذب آشپزخانه با چوب از ایده هایی است که حس صمیمت و گرما فضا را افزایش می‌دهد و فضا را کلاسیک تر نشان خواهد داد.

تاثیر کاشی در کابینت آشپزخانه

طرح کاشی می تواند شامل مواردی مانند ساده یا گلدار، براق یا مات و دیگر ویژگی ها باشد. انتخاب میان این طرح ها بستگی به سلیقه شما و میزان بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید دارد. علاوه بر کاشی می توانید از سنگ های مختلف هم برای تزیین آشپزخانه استفاده کنید و طرح های برجسته بر روی کاشی ها یا سنگ ها ایجاد کنید و از سبک های مختلف برای طراحی زیباتر آشپزخانه خود کمک بگیرید.

پس برای انتخاب کاشی آشپزخانه علاوه بر ابعاد و سایز کاشی ها به طرح و رنگ کاشی ها هم دقت داشته باشید. همچنین بهتر است که طرح و رنگ کاشی ها با بقیه وسایلی که در آشپزخانه شما وجود دارد هماهنگی داشته باشند.

بهترین مدل پرده برای دکوراسیون آشپزخانه

از آنجا که محیط آشپزخانه بیشتر در معرض کثیفی قرار دارد بنابراین خرید پرده برای آشپزخانه باید به صورتی باشد که در برابر نور و شستشو مقاومت بالاتری داشته باشد. اگر آشپزخانه کوچکی دارید بهتر است از پرده هایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید که فضا را دلباز تر و بزرگتر نشان دهند. اگر آشپزخانه پرنوری دارید و تابش نور ممکن است شما را اذیت کند می توانید از پارچه های رنگ تیره استفاده کنید تا میزان نور ورودی را کنترل کنید. پرده پانچ از انواع پرده های است که در عین پوشانندگی مناسب پنجره، دارای طرح های متنوع و شیک می باشند که جلوه فوق العاده خاصی در فضای آشپزخانه ایجاد می نماید.

اصول خرید فرش آشپزخانه

فرش و گلیمی که برای آشپزخانه انتخاب میکنید باید سبک و با کیفیت باشد که طوری که شستن آن هم راحت باشد زیرا فعالیت در آشپزخانه زیاد است و معمولا فرش آشپزخانه بیشتر نیاز به شستن دارد.پیشنهاد می شود که برای فرش آشپزخانه از فرش ماشینی استفاده کنید که رطوبت کمتری جذب کند؛ زیرا رطوبت باعث پوسیدگی و از بین رفتن فرش می شود. نکته مهم دیگر در انتخاب فرش آشپزخانه، رنگ فرش است. در نظر داشته باشید که این فضای پرتردد، بیش از حد معمول در معرض کثیف شدن قرار دارد. البته انتخاب رنگ برای فرش آشپزخانه کاملا سلیقه ای است اما بهتر است که به نکاتی که ممکن است عدم توجه به آن دردسرساز شود بیشتر دقت کنیم.

تاثیر نورپردازی بر در دکوراسیون آشپزخانه

امروزه آشپزخانه‌ها به صورت باز و اوپن تعبیه می‌شوند و نور از سایر فضاهای منزل که نورگیر هستند، به درون آشپزخانه می‌تابد. این نور اگر چه غیر مستقیم است و به اندازه‌ی کافی قدرت ندارد، اما باعث می‌شود که فضای آشپزخانه‌تان تا حدودی روشن شود، البته به شرط آنکه خود فضای پذیرایی و نشیمن، نورگیر کافی و مطلوبی داشته باشند. یکی دیگر از منابع تامین نور آشپزخانه که باعث روشن‌تر آشپزخانه می‌شود، چراغ و لامپ‌هایی است که به صورت مصنوعی در آشپزخانه بکار گرفته می‌شود. در واقع اگر نورپردازی در آشپزخانه درست و به اندازه باشد، علاوه بر وجود نور کافی در آشپزخانه جلوه‌ای بسیار زیبا و شیک نیز به فضا می بخشد.

100 عکس بهترین دکوراسیون آشپزخانه جدید

دکوراسیون اشپزخانه امروزه تنوع بسیاری در سبک های متنوع پیدا کرده که شامل سبک کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک می شود. کابینت کلاسیک شامل سه مدل (کابینت طرح چوب، کابینت ممبران، کابینت چوب) می باشد. کابینت مدرن نیز شامل (کابینت های گلاس، کابینت فوق برجسته، کابینت ملامینه) است، همچنین کابینت نئوکلاسیک هم شامل (کابینت پوششی، کابینت پولیشی، کابینت انزو) است ما برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با انواع مدل های نام برده شده ۵۰ عکس دکوراسیون آشپزخانه را گرداوری کردیم تا انتخاب آگاهانه و هوشمندانه ای برای دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید.

۱۰۰ ایده عکس کابینت آشپزخانه را از دست ندهید.

دکوراسیون آشپزخانه شیک جدید

دکوراسیون آشپزخانه شیک سفید
دکوراسیون آشپزخانه شیک سفید
دکوراسیون آشپزخانه جدید قهوه ای
دکوراسیون آشپزخانه جدید قهوه ای
جدیدترین مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی
جدیدترین مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

 

با مشاهده عکسهای شیکِ مات و براقِ کابینت های گلاس به فکر خرید کابینت مدرن افتادین؟ قبل از خرید کابینت پیشنهاد می‌کنم مطلب در مورد کابینت های گلاس به همراه مزایا و معایب این سبک کابینت رو مطالعه فرمایید.

مدل دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانی
مدل آشپزخانه کوچک ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون اشپزخانه جدید
مدل دکوراسیون آشپزخانه با کابینت رومی

"<yoastmark

دکوراسیون آشپزخانه جدید مدرن
دکوراسیون آشپزخانه جدید مدرن

دکوراسیون اشپزخانه جدید

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه وکیوم
جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه وکیوم

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه مشکی

دکوراسیون آشپزخانه قهوه ایی
دکوراسیون آشپزخانه قهوه ایی
دکوراسیون آشپزخانه طوسی
دکوراسیون آشپزخانه طوسی

دکوراسیون آشپزخانه کرم

دکوراسیون آشپزخانه سفید
دکوراسیون آشپزخانه سفید

"<yoastmark

دکوراسیون آشپزخانه آبی

دکوراسیون آشپزخانه قهوه ایی مشکی
دکوراسیون آشپزخانه قهوه ایی مشکی
دکوراسیون آشپزخانه سفید
دکوراسیون آشپزخانه سفید
جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه طرح انزو
جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه طرح انزو
دکوراسیون آشپزخانه سفید
دکوراسیون آشپزخانه سفید
دکوراسیون آشپزخانه سفید روشن
دکوراسیون آشپزخانه سفید روشن
دکوراسیون اشپزخانه مات
دکوراسیون اشپزخانه مات
دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون آشپزخانه کابینت ایرانی دو رنگ
دکوراسیون آشپزخانه کابینت ایرانی دو رنگ

دکوراسیون آشپزخانه سفید مات جدید

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

دکوراسیون آشپزخانه کابینت های گلاس سفید مشکی براق
دکوراسیون آشپزخانه کابینت های گلاس سفید مشکی براق

"<yoastmark

کابینت و دکوراسیون آشپزخانه پرطرفدار کلاسیک چوب سفید رنگ
کابینت و دکوراسیون آشپزخانه پرطرفدار کلاسیک چوب سفید رنگ
دکوراسیون آشپزخانه جدید طرح انزو
دکوراسیون آشپزخانه جدید طرح انزو

دکوراسیون آشپزخانه روکش چوب

دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو

دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو
دکوراسیون آشپزخانه ام دی اف

"جدیدترین

دکوراسیون آشپزخانه جدید تمام چوب
دکوراسیون آشپزخانه جدید تمام چوب
دکوراسیون آشپزخانه پوششی
دکوراسیون آشپزخانه پوششی
دکوراسیون آشپزخانه جدید شیک
آشپزخانه جدید شیک

دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو

دکوراسیون آشپزخانه با کابینت سفید
کابینت کلاسیک ممبران سفید به همراه وسایل برقی سفید رنگ
دکوراسیون آشپزخانه با کابینت فلزی
دکوراسیون اجرا شده با کابینت فلزی
دکوراسیون آشپزخانه با کابینت قهوه ایی
دکوراسیون آشپزخانه با کابینت کلاسیک قهوه ایی
دکوراسیون آشپزخانه با وسایل برقی
دکوراسیون اجراشده آشپزخانه با کایبنت سفید
کابینت اشپزخانه دراز
دکوراسیون انجام شده اشپزخانه مدل دراز
کابینت آشپزخانه ایرانی سنتی
دکوراسیون اجرا شده آشپزخانه با سبک ایرانی سنتی
دکوراسیون یخچال در اشپزخانه
کابینت نئوکلاسیک سفید به همراه یخچال طوسی
دکوراسیون آشپزخانه گرم
دکوراسیون اجرا شده اشپزخانه به سبک دو رنگ
دکوراسیون اشپزخانه سه در چهار
دکوراسیون اجرا شده آشپزخانه با ابعاد سه در چهار
دکوراسیون آشپزخانه باریک
اجرای دکوراسون آشپزخانه با ابعاد باریک
دکوراسیون آشپزخانه با وسایل نقر ایی
دکوراسیون اجرا شده کابینت با وسایل نقره ایی
دکوراسیون آشپزخانه با وسایل سیلور
دکوراسیون اجرا شده اشپزخانه با وسایل سیلور
دکوراسیون آشپزخانه با یخچال سفید
دکوراسیون آشپزخانه اجرا شده آشپزخانه با یخچال سفید
دکوراسیون آشپزخانه سفید
دکوراسیون آشپزخانه سفید
دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ
دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ
دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ
دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ
دکوراسیون آشپزخانه تمام سفید
دکوراسیون آشپزخانه تمام سفید
دکوراسیون آشپزخانه سفید مات
دکوراسیون آشپزخانه سفید مات
دکوراسیون آشپزخانه سفید مات
دکوراسیون آشپزخانه سفید مات
دکوراسیون آشپزخانه سفید و قهوه ایی مات
دکوراسیون آشپزخانه سفید و قهوه ایی مات
دکوراسیون آشپزخانه سفید طوسی و قهوه ایی
دکوراسیون آشپزخانه سفید طوسی و قهوه ایی
دکوراسیون آشپزخانه سفید با صفحه قهوه ایی
دکوراسیون آشپزخانه سفید با صفحه قهوه ایی
دکوراسیون آشپزخانه سفید و صفحه کورین
دکوراسیون آشپزخانه سفید و صفحه کورین
دکوراسیون آشپزخانه سفید و کرم
دکوراسیون آشپزخانه سفید و کرم
دکوراسیون آشپزخانه قهوه ایی
دکوراسیون آشپزخانه قهوه ایی
دکوراسیون آشپزخانه تمام قهوه ایی
دکوراسیون آشپزخانه تمام قهوه ایی

کلام آخر

مجموعه نوین کابین در صدد جمع آوری عکس به روزترین کابینت های امروزی و مورد پسند عام این مقاله را تحت عنوان ۱۰۰ نمونه دکوراسیون آشپزخانه جدید در اختیار شما قرار می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با شماره ها و راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است که این مجموعه برای مشتریان خود و لاغیر طراحی رایگان انجام می‌دهد. شما می‌توانید آشپزخانه خود را قبل از نصب کابینت به صورت مجازی مشاهده نمایید.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید صفحه اینستاگرام نوین کابین را دنبال فرمایید.

سوالات متدوال دکوراسیون آشپزخانه

اگر کابینت شما فلزی است و یا کهنه و قدیمی شده بهتر است که به فکر تعویض آن باشید. تعویض کابینت آشپزخانه مهم ترین بخش بازسازی یک دکور آشپزخانه است. ممکن است برخی به شما پیشنهاد کنند که روکش کابینت خود را تعویض کنید. ولی ما پیشنهاد می‌کنیم این کار را نکنید. چون باید علاوه بر روکش، هزینه نصب ام‌دی‌اف در نمای جلویی را نیز بپردازید و طراحی آشپزخانه شما هم تغییری نمی‌کند.

در مورد بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه استفاده از کابینت هایی با رنگ روشن بسیار کارآمد است. برای بزرگتر دیده شدن فضا نسبت به اندازه واقعی سعی کنید از وسایلی که بیشتر رنگ های روشن دارند استفاده کنید. اگر رنگ وسایل با رنگ دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد، علاوه بر بزرگ دیده شدن فضا، هارمونی ایجاد شده برای بینندگان نیز بسیار چشم‌ نواز خواهد بود. می توانید رنگ دیوار و کفپوش و سرامیک ها را هم روشن انتخاب کنید.

سبک دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای از انواع سبک های مدرن دکوراسیون به شمار می رود. از آن‌جا که فرهنگ ایران به این کشور بسیار نزدیک است، دکوراسیون ترکیه ای در ایران محبوبیت زیادی دارد و مورد استقبال واقع شده است. سبک این دکوراسیون به گونه‌ای است که در آن از کابینت‌های دیواری بلند استفاده می‌شود. استفاده از کابینت‌های بلند و عمودی در چنین دیزاینی به منظور ایجاد فضای عمودی و بخش‌های بیش‌تر است، تا فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و جادارتر نشان دهد. از طرفی فضای مفید و نسبتا بزرگی نیز برای جای دادن دیگر وسایل ایجاد شود.

انتخاب جنس و رنگ کابینت ها با توجه به بودجه و سلیقه شما صورت خواهد گرفت. مثلا یکی از پرکاربردترین انواع دکوراسیون با کابینت آشپزخانه مدل های‌گلاس است. کابینت های‌گلاس با درخشندگی زیبایی که دارد مناسب آشپزخانه‌های مدرن است و کاربردی در دکوراسیون های کلاسیک ندارد. نوع دیگر که مناسب خانه های با سبک کلاسیک است، کابینت ممبران می باشد که بسیار لوکس و زیباست. کابینت ممبران نیز در رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شود که البته رنگ سفید پرطرفدارترین مدل است. کابینت چوبی هم برای خانه های لوکس و کلاسیک گزینه مناسبی است. کابینت‌های چوبی قیمت بالایی دارند و حس گرما و صمیمیت را به وجود می آورند.

ممکن است در انتخاب سبک دکوراسیون آشپزخانه خود مردد باشید و نتوانید تصمیم نهایی را بگیرید. در این صورت شما می توانید عکس مدل هایی که بیشتر می پسندید را ذخیره کنید و بعد با کمک یک طراح یا مشاور آنها را بررسی کرده تا سبکی که بیشتر به آن علاقه مند هستید را پیدا کنید. مجلات دکوراسیون داخلی هم در این زمینه می توانند کمک زیادی به شما بکنند. علاوه بر اینها سبک کلی دکوراسیون خانه شما بسیار حائز اهمیت می باشد. باید هماهنگی بین سبک دکوراسیون کلی منزل و دکوراسیون آشپزخانه برقرار باشد.

ممکن است فکر کنید که برای داشتن یک آشپزخانه شیک حتما باید آشپزخانه ای با ابعاد بزرگ داشته باشید، اما اصلا اینطور نیست. تنها موضوعی که در زیبا به نظر رسیدن و البته کاربردی بودن آشپزخانه نقش دارد، نحوه چیدمان آن است. شما می توانید با به کارگیری نکات و ترفندهای خلاقانه بهترین چیدمان ممکن را برای آشپزخانه ایجاد کنید. برخی از افراد در آشپزخانه ‎های خود لوازمی را نگه داری می کنند که بلا استفاده ‌هستند و یا خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرند و در کنار آن جای زیادی را نیز اشغال می کنند. پیشنهاد می شود این لوازم را از محیط آشپزخانه خارج کنید و در جایی مانند انباری قرار دهید. زیرا برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و ساده باید از داشتن وسایل دکوری بزرگ و جاگیر دوری کرد و درعوض سعی کرد از لوازم دکوری کوچک و ساده برای دیزاین استفاده کرد.

نورپردازی باید با توجه به ابعاد و رنگ های قابل استفاده در آشپزخانه صورت گیرد. اصولا یک آشپزخانه کم نور و تاریک طوری به نظر می رسد که انگار فضای کوچکتری به آن اختصاص داده شده است و فضا کوچک‌ تر از آنچه هست که دیده می شود. مسئله نورپردازی نه تنها در آشپزخانه ‌های کوچک، بلکه در آشپزخانه ‌های بزرگ‌ تر نیز بسیار مهم است. شما می توانید با استفاده از نورپردازی جلوه خاص تری را ایجاد کنید. از جمله راهکارهایی که میتوانید برای بیشتر دیده شدن نور به کار بگیرید، استفاده از آینه در دکوراسیون آشپزخانه می باشد. همچنین برای افزایش نورمی توانید رنگ پرده را از بین رنگ های روشن انتخاب کنید.

[/vc_row]
دکور آشپزخانهمعرفی مدل دکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 4.2/5 - تعداد رای 9

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

18 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.