20 مدل کابینت رومی

20 مدل کابینت رومی

697 بازدید

کابینت رومی محصولی کمتر شناخته شده در بازار ایران است، همان طور که از اسم این محصول مشخص است این مدل کابینت ریشه ایتالیایی دارد. کابینت رومی زیر مجموعه سبک کابینت کلاسیک است. در واقع مدل کابینت رومی حاصل چوب های فرآوری شده و حکاکی شده است که رنگ می شود. این مدل کابینت شامل تاج و زیر چراغ ابزار خور شده منحصر به فرد سبک کلاسیک می باشد. این سبک کابینت دارای ستون های خاص به شکل ستون های روم باستان می باشد و نام گذاری این سبک کابینت الهام گرفته شده از ستون های روم باستان است.

کابینت رومی چیست؟

اگر بخواهیم نگاهی به متریال و طریقه تولید مدل کابینت رومی بپردازیم این کابینت بسیار مقاوم و با دوام است. زیرا در ساخت این مدل کابینت آشپزخانه از چوب طبیعی درختان استفاده می شود. ضخامت درب کابینت رومی دو الی دو و نیم سانتیمتر است قطر رنگ این مدل کابینت یک میلیمتر است. استفاده از رنگ پلی اورتان تاثیر به سزایی در زیبایی کابینت های چوبی دارد.

کابینت رومی چیست ؟

درب کابینت های رومی شامل حکاکی ها و ابزار خوردگی های بسیار زیبایی هستند که با ابزار آلات دستی و توسط استاد کاران نجار ایجاد می شود و در حکاکی های این مدل کابینت از دستگاه سی ان سی استفاده نمی شود. جنس صفحه این مدل کابینت انواع سنگ های طبیعی نظیر گرانیت و مرمر و همچنین سنگ های مصنوعی مانند کورین و کوارتز می باشد.

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی معمولا دارای طراحی های چشم گیر تر و پیچیده با اقتباس از هنر و معماری روم باستان است. در این سبک کابینت کلاسیک رومی از جنس چوب با نقوش و تزئینات فراوان تر از سبک ساده کلاسیک استفاده می شود. تا این احساس را به طور کامل بتوان از طریق آن بیان نمود. ساختارهای چوبی و رنگ های طبیعی مانند قهوه ای تیره یا ماهگونی نیز به طراحی این سبک افتخار می آورد.

اگر انتهاب شما این سبک کابینت است بدانید میتوانید به دکوراسیون داخلی فضای خود لمسی از زیبایی کلاسیک و اشکال هنری را بیفزایید. در ادامه به کابینت رومی قهوه ای مختص این سبک پرداخته ایم.

مدل کابینت رومی قهوه ای

همان طور که بالا گفتیم کابینت رومی در دسته بندی کابینت های کلاسیک قرار دارد. این مدل کابینت آشپزخانه از چوب های فراوری شده درختان تولید می‌شود و می‌توان به عنوان کابینت چوبی از آن یاد کرد. همان طور که در تصویر پایین مشاهده می کنید کابینت رومی مشخصات متفاوتی از کابینت چوبی کلاسیک هم دارد و کاملا مشابه کابینت های چوبی نیست. درب مدل کابینت رومی شامل منبت و معرق کاری دست استاد کاران نجار است و این به آن معناست که در ساخت کابینت رومی نمی توان از دستگاه سی ان سی جهت ابزار زدن استفاده کرد.

مدل کابینت رومی قهوه ای

این کار همانند دیگر مدل های سبک کلاسیک شامل تاج و زیر چراغ های ابزار خورده است. تاج و زیر چراغ های دیگر مدل های کلاسیک قابل استفاده در کابینت رومی هستند اما بهتر است از تاج و زیر چراغ کابینت رومی در آن استفاده کرد. از تاج و زیر چراغ که بگذریم به ستون های منحصر به فرد کابینت رومی می رسیم.

ستون های این مدل دکوراسیون الهام گرفته شده از ستون های روم باستان است و جلوه و نمای فوق العاده ای به محیط آشپزخانه می بخشد. البته اگر قصد خرید کابینت رومی دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که این نوع کابینت (کلاسیک) مناسب برای آشپزخانه های بزرگ است لیکن در آشپزخانه های کوچک استفاده از کابینت رومی توصیه نمی شود.

کابینت طرح رومی

کابینت آشپزخانه رومی محصولی کمتر شناخته شده در کشور ماست و البته قیمت بالای این محصول در کمتر شناخته شده آن بی تاثیر نیست. قیمت کابینت آشپزخانه رومی را بدون واسطه و مستقیم از تولیدی بخواهید. مدل کابینت رومی تشکیل شده از بهترین متریال و اجناس موجود در بازار تولید می شود و متقاضیان خاص خود را دارد. کابینت رومی در ایران به اسم کابینت طرح رومی نیز شناخته می شود.

کابینت طرح رومی

مدل کابینت رومی بیشتر در اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد. کابینت رومی مقاومت خوبی نسبت به رطوبت و حرارت دارد زیرا متریال اولیه این محصول چوب های فراوری شده با کیفیت هستند. کابینت رومی عمدتاً در رنگ قهوه ای و سفید تولید می شوند اما امکان استفاده از انواع رنگ های پلی اورتان در این محصول وجود دارد.

نمونه کار کابینت طرح رومی سفید رو اینجا مشاهده فرمایید 😎

مدل کابینت رومی جدید

همانطور که می دانید کابینت های کلاسیک حکاکی های زیبایی بر روی درب و بدنه دارند و تاج و ستون های سنتی و مجلل آنها معرف است. اما امروزه بیشتر افراد علاقه مند به طرح های ساده شده اند. مدل جدید کابینت رومی، طرحی ساده دارند. کابینت رومی ساده جذابیت زیادی را در محیط آشپزخانه ایجاد می کند. کابینت رومی جدید و ساده فضایی چشم نواز را بوجود خواهد آورد و حس آرامش را انتقال می دهد. پس از زیبایی طرح کابینت رومی ساده قافل نشوید و این کابینت را برای آشپزخانه با دکوراسیون کلاسیک خود برگزینید.

کابینت رومی ساده
کابینت رومی ساده

مزایا و معایب کابینت رومی را قبل از خرید بدانید

اگر قصد خرید کابینت رومی دارید پیشنهاد می کنم این قسمت از مقاله رو از دست ندهید، ما اطلاعاتی در اختیار شما می‌گذاریم تا مزایا و معایب کابینت رومی را قبل از خرید بدانید. کابینت رومی به نام کابینت طرح رومی هم شناخته می‌شود ازتون دعوت می‌کنم در ادامه با ما همراه باشید:

معایب کابینت آشپزخانه رومی

  • در این سبک اگر از رنگ نامرغوب استفاده شود ممکن است رنگ کدر شود یا لب پر شدن رنگ امری بدیهی است، پیشنهاد می‌کنم از مراکز معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید تا با مشکلاتی از این دست رو به رو نشوید.
  • کابینت رومی نسبت به اشیا تیز و برنده آسیب پذیر است.
  • کابینت رومی نسبت به رطوبت حساس است.

مزایای کابینت آشپزخانه رومی طرح چوب

  • شبیه ترین مدل کابینت به کابینت لاکچری چوبی است، حتی متریال اولیه کابینت رومی نیز چوب است.
  • کابینت رومی از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و عمر طولانی دارد.
  • اگر درب کابینت آسیب دیده شود امکان ترمیم و رنگ آمیزی مجدد وجود دارد، البته بستگی به مقدار آسیب دیدگی دارد.
  • امکان حکاکی طرح مورد نظر روی درب های رومی وجود دارد

همان طور که در بالا مشاهده کردید کابینت رومی عیب و نقص خاصی ندارد و از نظر جنس و دوام جزو برترین کارهای موجود در بازار است که به علت مزایای بسیار روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. در ادامه می‌توانید ۲۰ مدل کابینت رومی نوین کابین را مشاهده فرمایید.

مدل جدید کابینت رومی

مدل کابینت رومی نئوکلاسیک

مدل کابینت رومی لاکچری

مدل کابینت رومی لوکس

مدل کابینت دو رنگ لاکچری

مدل کابینت رومی دو رنگ

مدل کابینت رومی چوبی

مدل کابینت رومی سفید

مدل کابینت رومی ایرانی

مدل کابینت رومی دورنگ

مدل کابینت رومی سفید مات

مدل کابینت رومی طوسی

مدل کابینت رومی ستون رومی

مدل کابینت رومی نئوکلاسیک ترکیبی

مدل کابینت رومی کلاسیک

مدل کابینت رومی کلاسیک دو رنگ

مدل کابینت رومی وکیوم

مدل کابینت رومی ممبران

مدل کابینت رومی شیک زیبا

مدل کابینت رومی قهوه ای شیک

راهنمای خرید کابینت رومی

حال با توجه به مطالبی که ارائه شد امیدواریم انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. لازم به ذکر است که؛ شما همراهان همیشگی تیم نوین کابین می‌توانید به پشتوانه‌ی تلاش‌های دو دهه اخیر؛ دیزاین و طراحی منازل و کسب و کار خود را به ما بسپارید. ما در نظر داریم برای انتخاب راحت‌تر شما فضای منزل و کسب و کارتان را با طراحی رایگان؛ به شما ارائه دهیم. که می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و کارخانه تولیدی کابینت نوین کابین همراه باشید.

هدف ما ایجاد یک رابطه‌ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه‌ی متریال با کیفیت عالی؛ همان طور که گفته شد ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می‌دهیم در نظر داریم. پس می‌توانید با خیال آسوده همین الان طرح پیشنهادی محل موردنظرتان را با گرفتن شماره 02177005467 – 02177005481 ببینید. و برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همینطور مطالب عنوان شده؛ به آدرس novincabinco.com و تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام نوین کابین مراجعه فرمایید.

معرفی مدل دکور آشپزخانهآموزشدکور آشپزخانهراهنمای خرید کابینت آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 5/5 - تعداد رای 1

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

18 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.