رنگ بندی کابینت های گلاس

رنگ بندی کابینت های گلاس با طرح و مدل جدید 2023

672 بازدید

در این مقاله سعی نموده ایم به رنگ بندی کابینت های گلاس و طرح و مدل های جدید 2022 بپردازیم. رنگ بندی کابینت های گلاس به قدری متنوع و زیاد است که شما به راحتی می‌توانید با توجه به رنگ و نورپردازی دکوراسیون منزلتان با کمترین هزینه به دکور شیک مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

 

با مشاهده کاتولوگ حرفه ای رنگ بندی کابینت های گلاس و انتخاب صحیح طرح و مدل این سبک می‌توانید دکوراسیون منزل خود را دگرگون سازید. همانطور که ذکر شد رنگ بندی کابینت های گلاس بسیار متنوع است. و سمپل رنگ های بسیاری را شامل می‌شود. از های گلاس می‌توان به عنوان متریالی نام برد که در انواع رنگ های شاد و انرژیک، تولید و ساخته می‌شود.

اگر به رنگ های شاد و پر انرژی مانند قرمز، زرد، بنفش و یا حتی سبز و آبی علاقمند هستید، بهترین متریال برای ساخت کابینت شما، های گلاس است.

رنگ بندی کابینت های گلاس

وقتی در مورد رنگ دکوراسیون منزل و یا حتی به صورت جزئی‌تر رنگ کابینت آشپزخانه صحبت می‌کنیم، باید به این نکته توجه نماییم که از رنگ ها به طور اتفاقی استفاده نمی‌شود. در این مطلب قصد داریم انتخاب رنگ کابینت های گلاس کمکتون کنیم.

رنگ کابینت های گلاس مشکی

با مطالعه این مقاله میتونین دقیق‌تر متوجه شین که کابینت های گلاس چیست

در بسیاری از موارد نتیجه انتخاب رنگ به صورت رندوم و بدون توجه به سایر وسایل منزل، بسیار خوب است. اما در اکثر موارد اگر چیزی راجع به رنگ ها نمی‌دانید و چه ترکیب‌هایی برای سبک خانه شما عالی به نظر می‌رسد، نتایج ممکن است هیچ ارتباطی با ظاهر حرفه‌ای نداشته باشد.

سمپل رنگ بندی کابینت های گلاس

با توجه به سبک مدنظرتان با مشاهده سمپل رنگ همان سبک کابینت می‌توانید دقیق تر تصمیم بگیرید. در این مطلب قصد داریم در مورد رنگ بندی کابینت سبک مدرن (های گلاس) صحبت کنیم. در صورتی‌که کابینت کلاسیک، سبک موردنظرتان برای انتخاب دکوراسیون آشپزخانه‌تان است پیشنهاد می‌کنم مقاله رنگ‌ بندی کابینت کلاسیک را مطالعه بفرمایید.

برای نمونه سعی نموده ایم در تصویر پایین سمپل رنگی که مربوط به یک برند مشخص است را در کنار کد رنگشان برای شما مهیا کنیم. تا با عنوان سمپل رنگ کابینت های گلاس بیشتر آشنا شوید. برندهای مختلف، سمپل رنگ های مختلف را تولید می‌نمایند. رنگ بندی متفاوت و همین طور طرح های متفاوت.

سمپل رنگ کابینت های گلاس

همانطور که در تصویر مشخص است، شما می‌توانید برای کابینت آشپزخانه تان، از رنگ سفید ساده استفاده نمایید و یا رنگ های دیگر با طرحی ساده و همینطور می‌توانید از طرح های مختلف نظیر طرح چوب مانند ANG548 ، ANG545 ، ANG6010 و … بهره ببرید.

هدف ما این است که به شما بگوییم، تنوع طرح ورق های گلاس بالاست. دست شما در انتخاب طرح و رنگ کابینت‌تان کاملاً باز است و از این حیث، جای هیچ نگرانی‌ای نیست. تمامی طرح های بالا، وقتی که تبدیل به ورق های گلاس می‌شوند، ظاهری براق و شیشه‌ای مانند دارند. این ظاهر براق و شیشه ای مانند سبب می‌شود تا رفلکس نور در آشپزخانه وجود داشته باشد و این امر باعث می‌گردد که آشپزخانه شما، درخشان و لوکس باشد.

رنگ سفید محبوب ترین رنگ بندی کابینت های گلاس

کابینت های گلاس سفید یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ بندی کابینت‌هاست. کابینت های گلاس سفید که رنگ سال کابینت به حساب می آید یکی از کاربردی ترین رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به شمار می‌آید زیرا که به آسودگی با همه‌ی رنگ‌ها قابل ترکیب می‌باشد. رنگ سفید القاء کننده آرامش، صفا و آسایش است. و شما با انتخاب این رنگ به راحتی می‌توانید با بقیه وسایل آشپزخانه‌تان ست کنید.

رنگ بندی کابینت های گلاس سفید

استفاده از رنگ سفید درون یک فضا باعث مـی شود هم محیط بزرگتر بـه نظر برسد هم روشنایی بیشتری داشته باشد. بنابراین برای فضاهای کوچک و کم نور انتخاب ایده آلی است. سفید خالص اگر با نورهای مصنوعی نورپردازی شود سرد بـه نظر می‌رسد ولی اگر با نور طبیعی نورپردازی شده باشد گرم و جذاب می‌باشد.

به منظور گرم تر شدن رنگ سفید درون محیط نورپردازی شده با نور مصنوعی نورهای قهوه ای، زرد و قرمز بـه آن اضافه می‌کنیم. این رنگ ها از کیفیت سفید نمی‌کاهند بلکه آن را گرم تر می‌کنند.

با کابینت سفید و مزایا و معایب آن بیشتر اشنا شوید.

همچنین علاوه بر ایده‌ی نورپردازی، ترکیب کابینت های گلاس سفید با دیگر رنگ‌ها نیز روشی مناسب است. اگر تصمیمتان برای داشتن دکور آشپزخانه‌ی سفید جدی است حتما دقت کنید کـه در ساخت کابینت ها از تناقض رنگ ها استفاده کنید. رنگ مشکی با سفید زیبایی کار را چندین برابر زیباتر نشان می‌دهد. هم‌چنین برای ایجاد تناقض رنگی در کابینت های گلاس به دلیل سمپل رنگ متنوع، دستتان باز است.

رنگ جدید کابینت های گلاس 2022

رنگ هایی همچون طرح باران از جمله رنگ هایی بوده که در اوایل بسیار پر طرفدار بود اما با گذشت زمان در دید مشتریان خسته کننده شد و از مد افتاد.

پس از طرح باران، طرح لیزری به روی کار آمد. پس از طرح لیزری هم سبک دالگالی و طرح ابر و بادی های گلاس بورس شدند.

 

در چند وقت اخیر نیز رنگ های اکلیلی و شاینی بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. این رنگ ها هم اکنون نیز در حال استفاده می‌باشند. ولی نکته قابل توجه آنجا می‌باشد که استفاده از رنگ های ساده از ابتدا تا کنون و در آینده همیشه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

رنگ کابینت های گلاس 2022

کابینت های گلاس رنگ ها و طرح های فراوانی دارد هر چند که نسبت به سلیقه و دکوراسیون تان انتخاب می شود ولی در این جا می خواهیم یک معرفی کوتاه درباره ی رنگ کابینت هاس گلاش سال 2022 برای شما عزیزان داشته باشیم. رنگ سال ۲۰۲۲ به رنگ آبی کلاسیک و تناژ بنفش و یاسی انتخاب شده خیلی خانواده ها که قصد تغییر دکوراسیون و نصب کابینت دارند، به سراغ این طیف رنگی زیبا می روند و رنگ کابینت شان را به رنگ روز در می آورند.

البته چون کابینت ها جزو وسایلی هستند که در انتخاب سبک و رنگ آن ها باید کمال دقت را داشته باشیم و وسیله ای نیست که هر سال شود. عوض کرد پس بهتر ست رنگی انتخاب کنید که هم زیبا و خاص باشد هم با باقی وسایل تان در چیدمان آشپزخانه و اگر به پذیرایی دید دارد با وسایل خانه در هماهنگی کامل باشد.

رنگ کابینت های گلاس آبی ۲۰۲۲

این رنگ سال ۲۰۲۲ کاری بسیار زیبا و دلفریب ست به خصوص در سبک مدرن که حتی می توانید آن را با رنگی مانند سفید یا چوب ترکیب کنید و جلوه ی بیشتری برای محیط تان ایجاد کنید.

کابینت های گلاس براق یا مات؟

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث جذابیت بالای این نوع از کابینت شده است، بازتاب نور است. سطح براق کابینت‌های های گلاس، نور را در خود بازتاب داده و باعث ایجاد فضایی روشن تر شده و همچنین فضا را بزرگتر جلوه می‌دهند. این موضوع باعث محبوبیت دو چندان آن در فضاهای کوچک شده است.

کابینت مات یا براق

کابینت‌های های گلاس رنگ روشن، باعث بازتاب نور بیشتر و روشن‌تر شدن فضا می‌شوند. رنگ تیره این سبک کابینت کثیفی و خط و خش را سریع نشان می‌دهد اما در عین حال باعث شیک تر شدن آشپزخانه شما می شود.

همانطور که گفته شد، کثیفی به راحتی با یک دستمال از روی آن پاک می‌شود اما اگر بچه کوچک در خانه دارید، این کابینت برای شما گزینه مناسبی نیست، زیرا اثر انگشت به راحتی روی آن باقی می ماند.

محبوبیت کابینت های مات در سال های اخیر با افزایش چشم گیری روبرو بوده. بر خلاف کابینت های گلاس براق، کابینت های گلاس مات نور را جذب می‌کند و بازتاب نمی‌دهد، اما به این معنی نیست که باعث تاریک شدن فضای آشپزخانه شما می‌شود.

روکش های مات کثیفی و اثر انگشت را بسیار کمتر نشان میدهند و از این رو تمیز نگه داشتن آنها کار ساده‌تری است.

اگر در آشپزخانه زیاد آشپزی می‌کنید و یا کودکی خردسال در خانه دارید، روکش مات های گلاس برای شما بهترین انتخاب ممکن است.

رنگ بندی کابینت هایگلاس با طرح چوب

برخی ممکن است میان جنس های های گلاس و چوب برای کابینت آشپزخانه خود دچار شک و تردید شوند. جای هیچ نگرانی نیست! با یک ترفند ساده می‌توان هر دوی این متریال ها را در آشپزخانه خود استفاده کنید؛ اما ترفند آن چیست؟ استفاده از های گلاس با طرح چوب!

کابینت هایگلاس طرح چوب
کابینت هایگلاس طرح چوب

با استفاده از این طراحی بر روی های گلاس، شما قادرید که از متریال های گلاس بهره گیرید اما در ظاهر کابینت‌هایی چوبی داشته باشید. این ترفند بسیار مناسب و عالی برای کسانی است که شیفته جنس هایگلاس اما علاقه مند به مدل های چوبی هستند.

در این صورت شما با انتخاب کابینت های گلاس طرح چوب ، دکوراسیون آشپزخانه شما علاوه بر داشتن براقیت و رفلکس نور، از طرح چوب نیز بهره می‌برد. همچنین از یک طرف گرما و انرژی چوب را می‌توانید در آشپزخانه‌تان داشته باشید و از سوی دیگر، می‌توانید شفافیت و براق بودن کابینت هایگلاس را تجربه نمایید.

با هایگلاس منعطف و زیبا دکور منحنی داشته باشید!

با استفاده از ورقه‌های منعطف های گلاس می توانید آشپزخانه مدرن و قوس داری داشته باشید. بدین ترتیب دیگر از آشپزخانه های چهارگوش و زمخت خبری نیست. ساخت جزیره و کانتر منحنی و یا دکور مواج باعث لطافت روح خانه و زندگی شما خواهد شد.

کابینت منحنی هایگلاس

بنابراین با ورق‌های های گلاس حس خوب و انرژی مثبت را به آشپزخانه خود تزریق کنید و پویایی را برای آشپزخانه خود به ارمغان آورید. علاوه بر این ترکیب های گلاس با شیشه نیز بسیار مناسب بوده و این دو متریال با یکدیگر می‌توانند دکوراسیون زیبایی برای آشپزخانه شما ایجاد کنند.

هایگلاس ترک یا ایرانی؟

کابینت های گلاس یک دهه است که محبوبیت خود را نزد مشتریان حفظ کرده و با وجود گذشت سالها توانسته سهم خود را از بازار بگیرد. علت این محبوبیت آن هم در این زمان طولانی قیمت مناسب، ظاهری شیک و مدرن، روکش صیقلی و نظافت آسان آن است. کابینت هایگلاس عمدتا توسط چند برند ایرانی و ترک تولید می‌شود اما کدام بهتر است هایگلاس ترک یا ایرانی؟

کابینت های گلاس ترک یا ایرانی

های گلاس ترک قیمت بالاتری دارد و از نظر کیفیت بسیار مرغوب و با دوام است. کابینت های گلاس ترک توسط شرکت های AGT و ASHIK تولید می‌شود که قیمت و کیفیت بسیار مشابه دارند. هایگلاس ایرانی نیز توسط چند برند تولید می شود اما همه آنها مرغوبیت لازم را ندارند اما از نظر قیمت مقرون به صرفه‌تر هستند. بعضی از ورق های هایگلاس ایرانی دارای موج روی ورق ها هستند که مسلماً این نقص کار محسوب می‌شود. اما هستند برند های داخلی که ورق هایگلاس را با قیمتی به صرفه تر و هم تراز شرکت های ترک تولید می‌کنند.

چرا کابینت های گلاس بخرم؟

تنها چیزی که در نگاه اول از برتری‌های های گلاس به ذهن هر کسی خطور می‌کند، درخشندگی هایگلاس است. این در حالی است که هایگلاس مزیت‌های دیگری نیز دارد. در اینجا چند مورد از مزیت‌های هایگلاس را با هم بررسی می‌کنیم.

رنگ کابینت های گلاس بنفش

  • درخشش زیاد
    کابینت آشپزخانه های گلاس می‌تواند در انواع رنگ ها ساخته شده و در خانه شما بدرخشد! این درخشش باعث می‌شود که با هر رنگی کابینتهای تمیز و بهداشتی داشته باشید.

خبر خوب این است که این آلودگی ها بر روی سطح، به دلیل درخشش کابینت های گلاس به راحتی پاک می‌شوند.

  • مقاومت بالای هایگلاس در مقابل رطوبت، نسبت به ام دی اف
    با توجه به اینکه روکش ورق های هایگلاس از جنس پلاستیک است، نفوذ رطوبت به داخل آن ممکن نیست. بنابراین تا زمانی که سطح روکش دچار آسیب های ناگوار نشود، از ورود آب به داخل آن جلوگیری خواهد شد.
  • طرح های متنوع و زیبا
    تنوع در طرح و رنگ این محصول خیلی بیشتر از ام دی اف است. بنابراین برای انتخاب طرح ها و رنگ های زیبا دست شما باز خواهد بود و می‌توانید قشنگ ترین رنگ ها و طرح ها را براساس سلیقه و دکوراسیون خود انتخاب کنید.
  • دوام بسیار بالا
    برای کابینت های آشپزخانه هایگلاس، دوام بسیار بالای آنها بهترین مزیت است. این ویژگی باعث می‌شود که تا مدتها کابینتها و دکوراسیون خود را داشته باشید و مجبور به تعویض آن نشوید.
  • قابلیت تعمیر و ترمیم با همان رنگ و طرح قبلی
    وقتی کابینت هایگلاس شما آسیب می بیند، به راحتی تعمیر و ترمیم خواهد شد؛ بدون اینکه در رنگ و طرح قطعه تعویضی با بدنه اصلی کابینت اختلافی وجود داشته باشد. این یک مزیت بسیار خوب و عالی برای کابینت های شما است و شما دیگر نگران وصله ناجور در دکوراسیون آشپزخانه‌تان نخواهید بود.

نکات مهم و ضروری در کابینت های هایگلاس

  • از کابینت ساز خود بخواهید که دور تا دور درب ها از نوار 1 میلی‌متری استفاده کند. بدین ترتیب کابینت ها بسیار ظریف و حرفه‌ای خواهند بود.
  • اگر دوست ندارید از درب مگنتی یا همان سیستم فشاری در درب های کابینت استفاده کنید، ما به شما حق می دهیم. چون اثر انگشت شما روی درها باقی خواهد ماند. بنابراین بهتر است از دستگیره‌های پروفیلی یا دستگیره هایی که پایه بلندتری دارند استفاده کنید. بدین ترتیب انگشتان شما با بدنه کابینت برخورد نکرده و لک بر روی کابینت نخواهد افتاد.
  • به هیچ عنوان سعی نکنید صفحه روی کابینت هایتان و یا حتی جزیره آشپزخانه از جنس هایگلاس باشد. حتی اگر مجذوب زیبایی آن شده اید، هایگلاس برای صفحه روی کابینت مناسب نیست. زیرا ممکن است به هنگام آماده سازی وسایل آشپزی و یا هر اقدام دیگری، رویه کابینت با آسیب یا خراشیدگی مواجه شود.

رنگ کابینت های گلاس کرم

 

کابینت های گلاس چه رنگی خوبه ؟

کابینت های گلاس در دو نوع مات و براق تولید می شود که گاها به صورت ترکیبی نیز استفاده می شود. البته این کابینت رنگ های زیادی دارد و محدودیتی در انتخاب رنگ و طرح نیست و در محیط های کوچک از رنگ های روشن و بیشتر هم از سفید براق استفاده می شود که هم انعکاس نور بالایی دارد و این که فضای آشپزخانه ی شما را بزرگ تر نشان می دهد.

نمونه کار کابینت هایگلاس مات را از دست ندهید.

اگر نگران زود کثیف شدن آن هستید می توانم این را به شما بگویم که به راحتی با دستمال مرطوب تمیز می شود و همچنین می توانید از کار های مات استفاده کنید یا این که به جای سفید از طیف گسترده ی آن مثل، کاپوچینویی، استخوانی، صدفی و… در آشپزخانه تان به کار ببرید. این کابینت در برابر زیبایی بسیاری که دارد، قیمت بسیار مناسبی هم دارد که باعث شده محبوبیت و طرفداران بی شماری داشته باشد.

رنگ کابینت های گلاس طوسی

همانطور که گفته شد، باید بسته به شرایط خود و سبک منزلتان و با توجه به بهترین رنگ بندی کابینت های گلاس و ایده گرفتن از طرح ها و مدل های جدید این سبک کابینت در سال 2022 ، انتخاب خود را هوشمندانه تر کنید. اگر فضای آشپزخانه کوچکی دارید، کابینت براق های گلاس را به شما توصیه می‌کنیم. ولی اگر کودک خردسال دارید، باید همیشه دستمال دستتان باشد و روی کابینت ها را تمیز کنید، چون واقعا سریع کثیفی را نشان می‌دهند.

اگر جذب زیبایی کابینت های براق شده‌اید ولی کمی از کثیفی آن می‌ترسید، بهتر است رنگ روشن آن را انتخاب کنید که هم انعکاس نور بیشتری داشته باشد و هم کثیفی را کمتر نشان دهد، البته باید به رنگ بندی کلی منزلتان نیز توجه نمایید. در مقابل کابینت های مات در مقابل خط افتادن و خراشیدگی مقاومت بیشتری دارند.

عکس کابینت آشپزخانه ۲۰۲۲ را از دست ندهید.

هدف ما ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ همان طور که گفته شد ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم در نظر داریم. پس می توانید با خیال آسوده همین الآن طرح پیشنهادی محل موردنظرتان را با گرفتن شماره 02177005467 – 02177005481 ببینید. و برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همینطور مطالب عنوان شده؛ به آدرس novincabinco.com و تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام نوین کابین مراجعه فرمایید.

آموزشدکور آشپزخانهراهنمای خرید کابینت آشپزخانهمعرفی مدل دکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 2.5/5 - تعداد رای 4

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

12 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام وقتتون بخیر رنگ ابی کاربنی جزو رنگ 2021 هست؟

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر. ممنون میشم راهنمایی کنین کابینت های گلاس چه رنگی خوبه ??

    پاسخ
    • سلام وقت شما بخیر همونطور که در مطلب بالا گفتیم تنوع طرح ورق های گلاس بالاست. دست شما در انتخاب طرح و رنگ کابینت‌تان کاملاً باز است و از این حیث، جای هیچ نگرانی‌ای نیست. پیشنهاد ما به شما این است که با توجه به سلیقه و کوچک یا بزرگ بودن فضای آشپزخانه تان تصمیم به انتخاب رنگ کابینتهاتون کنید. لطفا ابعاد و عکس آشپزخانه تان را به شماره 09364858355 واتس اپ پیام دهید.

      پاسخ
  • جهت ‌طراحی و اجرای فوق حرفه ای با این شماره تماس بگیرید۰۹۳۳۱۰۳۷۶۵۴

    پاسخ
  • علی سعیدی
    آذر 10, 1401 1:32 ب.ظ

    سلام کابینت هایگلاس مات عمر بیشتری داره یا براق

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر باشه..
      اگر کیفیت درب ها بالا باشه، تفاوتی نمیشه بینشون قائل شد و هر دو از یک نوع مقاومت برخوردار هستند.

      پاسخ
  • فاطمه شمسایی
    دی 20, 1401 5:50 ب.ظ

    سلام
    من میخوام کابینت بزارم. خودم از هایگلاس خوشم میاد به نظرتون کدوم بهتره ممبران یا هایگلس؟ در ضمن میشه معرفی کنید چند نمونه از محصولات با کیفیت رو.

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر طبق سلیقتون سبک کابینت رو انتخاب کنید کابینت تا اندازه ای به جنس و تا 6070 درصد به سلیقه فرد بستگی داره. هردو محاسن و معایب خودشون رو دارند.
      در حال حاضر هم بهترین سبک کابینت هایگلاس کابینت agt ترک هست.

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید کابینت دو رنگ های گلاس هم سفارش میگیرید؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.