میز آرایش کمد دیواری کلاسیک

کمد دیواری کلاسیک – 16 مدل کمددیواری کلاسیک

555 بازدید

کمد دیواری کلاسیک و انواع آن که شامل کمد دیواری روکش چوب، کمد دیواری ممبران و حتی کمد دیواری چوبی همگی زیرمجموعه کمد دیواری کلاسیک هستند. قبل از آشنایی با کمد دیواری کلاسیک همه میدانیم یکی از ملزومات خانه های امروزی است که امکان حذف یا عدم استفاده از آن همه را به وحشت می اندازد. به این دلیل که با وجود وسایل زیادی که در اختیار داریم، داشتن مکان معقول برای قرار دادن آنها و فقدان آن باعث می شود خانه شما شلوغ و نامرتب باشد.

به همین دلیل کمد دیواری عضو جدانشدنی هر خانه ای است، صرف نظر از کوچک یا بزرگ بودن، و باید با فضا و کاربرد آن برنامه ریزی برای ساخت و اجرا داشته باشد. یکی از انواع کمددیواریهایی که می توانید از آن برای منزل خود استفاده کنید، کمدی است که سبک های مختلفی را در خود جای بدهد. انتخاب کمد دیواری متناسب با سبک منزلتان مستقیماً به زیبایی خانه شما می رسد. کمد دیواری کلاسیک موضوع اصلی این مطلب است.

ویدئو کمد دیواری کلاسیک 👇🏻😉

 

کمد دیواری ها را می توان در در دو سبک کمد دیواری مدرن و سبک کلاسیک دسته بندی کرد و یکی از مهم ترین تصمیمات شما انتخاب سبک کمد دیواری است. ظاهر کمد شما در هر بخشی از خانه اهمیت ویژه ای دارد زیرا مستقیما بر روی دکوراسیون و دیزاین فضای داخلی شما تاثیر می گذارد و شما با توجه به چیدمان و دکوراسیون فضایی که در آن کمد دیواری قرار میگیرد باید سبک کمد دیواری خود را انتخاب کنید.

اگر دکوراسیون آشپزخانه و منزل شما به سبک کلاسیک است، استفاده از کمد دیواری کلاسیک برای فضای شما مناسب است که خود ویژگی های مخصوص به خود را دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

کمد دیواری کلاسیک چیست؟

کمددیواری کلاسیک تزئینات زیادی دارد و دارای طرح و نقوش خاصی است که کمد دیواری را از سادگی دور می کند. این کمد دیواری باید با سایر لوازم فضای مورد نظر هماهنگی داشته باشد. کمد دیواری کلاسیک پرکار است و نقش و طرح های متعددی روی آن وجود دارد. کمددیواری های کلاسیک ایرانی نسبت به نمونه های خارجی تزئینات بسیار بیشتری دارند.

درب این نوع کمد ها معمولا دارای قاب هستند، در قسمت بالایی تاج و در قسمت زیر پاخور دارند. قیمت این نوع کمد ها نسبت به کمد های مدرن بیشتر است. تمیز کردن این نوع کمد دیواری ها به دلیل نقوش زیاد سخت تر است و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

جنس کمد دیواری های کلاسیک از چیست؟

در گذشته کمددیواری های کلاسیک فقط از چوب طبیعی ساخنه میشد. این روش با توجه به افزایش جمعیت و کاهش چوب درختان باعث پایین آمدن عرضه شد. به همین علت تولید کمد دیواری با چوب مصنوعی یا همان ام دی اف توانست جایگزین مناسبی برای کمد های چوبی باشد. کمددیواری کلاسیک چوبی قیمت بالایی دارند و این روزها بسیار کم استفاده می شوند و جای آن ها را کمددیواری کلاسیک ام دی اف و کمد دیواری کلاسیک ممبران گرفته است.

بدنه کمد دیواری کلاسیک از جنس ام دی اف ساخته می شود و درب های آن می تواند از متریال های مختلف ساخته شود. کمد دیواری کلاسیک ام دی اف می تواند روکش های مختلفی مثل چوب، pvc یا رنگ پولیشی مات یا براق داشته باشد.

با انواع چوب رایج در صنعت کابینت سازی بیشتر آشنا شوید.

رنگ کمد دیواری کلاسیک

طیف قهوه ای از متنوع ترین رنگ ها برای کمد دیواری می باشد و اگر انتخاب شما کمددیواری کلاسیک است رنگ قهوه ای گزینه مناسبی به شمار می رود. رنگ های خنثی هم بسیار پر طرفدار می باشند و برای هر فضایی با هر دکوراسیونی مناسب می باشند و از بهترین انتخاب ها برای کمد دیواری کلاسیک هستند.

شما می توانید کمددیواری کلاسیک خود را در رنگ های مختلف مورد نظر خود سفارش دهید. علاوه بر اینها با توجه به دکوراسیون داخلی شما هر رنگ دیگری را می توان با توجه به سلیقه شما برای کمد دیواری کلاسیک به کار برد.

عکس و مدل کمد دیواری جدید 2022 را از دست ندهید.

کمددیواری کلاسیک رنگ قهوه‌ای

کمد دیواری رنگ قهوه ای محبوبیت بیشتری به دلیل گرمای ذاتی این رنگ دارد. تولید و عرضه کمد دیواری به رنگ قهوه ای خیلی زیاد استفاده می شود. این رنگ کمد ها به دلیل زیبایی و گرما در تمامی بخش های خانه قابل استفاده هستند. معمولا کمد دیواری اتاق خواب به رنگ تیره انتخاب می شود تا علاوه بر حس آرامش، آلودگی و لکه را بر روی خود نشان ندهد.

کمد دیواری کلاسیک رنگ قهوه ای

نکته منفی در رابطه با این رنگ این است که فضا را کوچکتر نشان می دهد و برای محیط های کوچک مناسب نمی باشد. اما می توانید با انتخاب یک رنگ در کنار رنگ قهوه ای این مسئله را تا حدی برطرف کنید. کمددیواری کلاسیک قهوه‌ای و سفید یک ترکیب متضاد و البته زیبا می باشد.

کمددیواری کلاسیک رنگ سفید

رنگ سفید رنگی جذاب است که هیچگاه از مد نمی افتد همچنین با هر فضایی مطابقت دارد. اگر اتاق خواب شما کوچک است، در سفارش این رنگ کمد دیواری تردید نداشته باشید چون این رنگ کمد دیواری فضای اتاق‌تان را بزرگ و دلچسب نشان می دهد. همچنین میتوانید از آینه برای درب ها استفاده کنید که هم فضا کلاسیک تر و هم بزرگتر به نظر برسد. اگر میخواهید کمددیواری کلاسیک سفید شما چشمگیر باشد استفاده از رنگ طلایی در کنار رنگ سفید پیشنهاد مناسبی برای شماست. می توانید کمد دیواری سفید با ستون و تاج طلایی را انتخاب کنید.

کمد دیواری کلاسیک رنگ سفید

 

با رنگ کابینت سفید و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

این رنگ کمد ها آلودگی را به خوبی نشان می دهند به همین دلیل برای اتاق کودکان پیشنهاد نمی شوند و برای اتاق خواب افراد بزرگسال گزینه مناسبی می باشند.

کمد دیواری کلاسیک ممبران

یک کمد دیواری کلاسیک ممبران؛ جلوه ای سنتی و زیبا دارد که نگاه ها را به سمت خود جلب خاهد نمود. کمد دیواری ممبران که از انواع کمد دیواری کللاسیک بر شمرده می شود که دارای طرح های متنوعی می باشد. این نوع کمد دیواری کلاسیک، که برای انواع دکوراسیون قابل استفاده است، معمولا به رنگ سفید اجرا می شود و امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. پس اگر می خواهید کمد دیواری متفاوتی داشته باشید کمد دیواری کلاسیک ممبران از بهترین انتخاب ها برای شماست.

کمد دیواری کلاسیک ممبران
کمد دیواری کلاسیک ممبران

ایده هایی برای کمد دیواری کلاسیک

استفاده از طرح‌ها و برش‌های مختلف

برخی از طرح ها کمد را از سادگی خارج می کنند همچنین بر زیبایی کمد می افزایند. طرح های امروزی برای درب کمد دیواری شامل دایره، لوزی، مثلث و… می باشند. طرح های کلاسیک تر هم گزینه بسیار مناسبی می باشند.

افزودن کتابخانه و میز تحریر به کمد دیواری کلاسیک

اگر احساس نیاز به یک کتابخانه را هم در کنار کمد دیواری دارید این دو می توانند با هم برای شما طراحی شوند. مثلا می شود دو طرف دیوار کمد دیواری باشد و فضای بین این دو به کتابخانه اختصاص داده شود. میز تحریر هم می تواند جایگزین کتابخانه در این طرح باشد.

کتابخانه و میز تحریر کمد دیواری کلاسیک

یراق آلات کلاسیک

استفاده از یراق آلات و دستگیره هایی متناسب با کمد دیواری با طرح و رنگ کلاسیک، زیبایی محیط شما را دوچندان میکند.

نمونه کارهای کمد دیواری نوین کابین را از دست ندهید.

کلوزت با کمد دیواری کلاسیک

کلوزت روم یا اتاق مخصوص لباس خود را به سبک کلاسیک طراحی کنید و از نقوش سنتی و اروپایی برای طراحی آن استفاده کنید.

کمد دیواری با میز آرایش

ترکیب میز آرایش و کمددیواری کلاسیک هم بسیار ایده جذابی به شمار می رود. کمد دیواری با میز آرایش یک کمد دیواری چند منظوره جذاب است که بسیار کارآمد می باشد.

میز آرایش کمد دیواری کلاسیک

نورپردازی کمد دیواری کلاسیک

نور پردازی در کمددیواری کلاسیک باعث جلوه بیشتر می شود و باعث دید بهتر نیز می شود. از انواع ال ای دی ها و هالوژن ها می توانید برای نورپردازی استفاده کنید.

نور پردازی در کمد دیواری کلاسیک

اکسسوری کمد دیواری کلاسیک

برای داخل کمددیواری کلاسیک می توانید مانند کمد دیواری مدرن از انواع اکسسوری ها استفاده کنید تا چیدمان و نظم مناسبی داشته باشد.

قیمت کمد دیواری کلاسیک

قیمت کمددیواری کلاسیک بستگی به تعداد درب ها، نحوه ساخت، متریال های استفاده شده، نوع فریم سازی و چهارچوب در هر متر مربع دارد. بعد از بررسی این موارد و متریال هایی مانند تعداد طبقات یا کشوها و ابعاد و طرح میتوان قیمت نهایی را مشخص کرد.

۳۰ تا از انواع کمد دیواری جدید را از دست ندهید.

کلام آخر

از آنجا که کمد دیواری وسیله ای نیست که هر سال بخواهید آن را تعویض کنید باید با صبر و حوصله آنرا انتخاب کنید. تنوع در طرح های کمد دیواری بسیار زیاد است پس با توجه به بودجه و سلیقه خود طرحی مناسب را پیدا کنید. یک کمد دیواری جا دار و مناسب اتاق تاثیر بسیاری در زیبایی فضا دارد، علاوه بر این که از بهم ریختگی جلوگیری می کند و فضا را مرتب تر و جذاب تر می کند. کمد دیواری ای را انتخاب کنید که باعث حس آرامش شما باشد.

در ادامه چند مورد از کمد دیواری های طراحی و تولید شده توسط نوین کابین را می بینیم. همچنین در پیج اینستاگرام نوین کابین میتونین ایده های بیشتری برای کمد دیواری مورد پسندتون مشاهده فرمایید.

کمد دیواری کلاسیک 1

کمد دیواری کلاسیک 3

کمد دیواری کلاسیک 4

کمد دیواری کلاسیک 7

کمد دیواری کلاسیک 8

کمد دیواری کلاسیک 9

کمد دیواری کلاسیک 11

کمد دیواری کلاسیک 12

کمد دیواری کلاسیک 15

کمد دیواری کلاسیک 16

کمد دیواری کلاسیک 21

کمد دیواری کلاسیک 22

کمد دیواری کلاسیک 25

کمد دیواری کلاسیک 26

کمد دیواری کلاسیک 27

مدل کمد دیواریآموزشراهنمای خرید کابینت آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 5/5 - تعداد رای 4

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

16 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.