کابینت آشپزخانه مطبخ دار

عکس آشپزخانه مطبخ دار
کابینت آشپزخانه مطبخ دار
کابینت آشپزخانه مطبخ
کابینت آشپزخانه با آشپزخانه کثیف
کابینت آشپزخانه با مطبخ
عکس آشپزخانه مطبخ دار
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ورق فوق برجسته
  • جنس صفحه روی کابینت: اچ پی ال شرکتی
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل
  • هود‌: مخفی
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت آشپزخانه مطبخ دار

کابینت آشپزخانه مطبخ دار ترکیبی از هایگلاس سفید براق و فوق برجسته‌ی قهوه ای را در این آشپزخانه لاکچری مشاهده می‌فرمایید. این آشپزخانه دارای یک جزیره آشپزخانه زیبا با دو ارتفاع متفاوت می‌باشد. که می‌توان از آن به عنوان میز صبحانه‌خوری نیز استفاده کرد.

دیزاین این کابینت آشپزخانه مطبخ دار، به گونه‌‌ای طراحی شده که در دو طرف ورودی آن، از کابینت کمدی استفاده شده است. و درب‌های آن به جای استفاده از دستگیره به صورت تاچ و ضربه‌ای باز می‌شوند. کابینت‌های دیواری نیز دارای شکست می‌باشد و دارای عمق سی و پنجاه سانتی‌متری است. که به صورت جکی باز می‌شوند. و اجرای این شکست، در کابینت های گلاس فرامید به دلیل ترکیب رنگ این سبک کابینت اغلب به چشم می‌خورد.

کاور یخچال و کاور فر و مایکرویو ، همچنین محل قرارگیری سینک به نحوی است که مثلث کار آشپزخانه به درستی در آن اجرا شده. و گویی دسترسی به این موارد را بسیار راحت نموده است. و نکته قابل توجه این است برای شستشوی راحت تر، کاور ماشین ظرفشویی در کنار سینک تعبیه شده. همچنین این آشپزخانه دارای مطبخ یا همان آشپزخانه مخفی است که برای پخت غذا از آنجا استفاده می‌شود. یکی از خصایص کابینت آشپزخانه لاکچری ، همین داشتن آشپزخانه مطبخ دار است. این کابینت فاقد تاج و زیر چراغ می‌باشد اما پاخور دارد که باعث می‌شود پایه‌های کابینت پوشانده شود.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ کابینت آشپزخانه مطبخ دار، باتوجه به نور ورودی کمی که در آشپزخانه وجود دارد. به رنگ روشن سفید و قهوه ای فرامید انتخاب شده است. انتخاب صحیح رنگ کابینت اهمیت ویژه ای در دکوراسیون آشپزخانه دارد. همچنین نکته قابل توجه در این آشپزخانه  طراحی و نور پردازی سقف به همراه هالوژنهایی است که در عکس به طور کامل مشاهده می‌کنید.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت دو رنگ و آشپزخانه مطبخ دار ، ام دی اف سفید انتخاب شده است. و جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته صفحه اچ پی ال پنج سانتی سفید می‌باشد. همچنین در این دکور کابینت مدرن به انتخاب مشتری از دستگیره تاچ در واقع بدون دستگیره اجرا شده است. پیشنهاد ما در کابینت مدرن همین استفاده از دستگیره مخفی است که زیبایی دو چندانی به محیط می‌بخشد.

یراق آلات

در این دکور مدرن شیک از یراق آلات مرغوب استفاده شده و کلیه یراق آلات دارای گارانتی ۱۲ ماهه است. لولا آرام بند و جک های نود درجه در این کار استفاده شده است. ریل کشو ها نیز ساچمه ای درجه یک است که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.

برای مشاهده سایر نمونه کارهای کابینت دو رنگ اینجا کلیلک کنید.

زمان تحویل کابینت آشپزخانه مطبخ دار

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت آشپزخانه مطبخ دار بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته طرح انتخابی شما، متراژ و مساحت آشپزخانه می‌تواند دلایل زمان بر شدن پروژه شود. در صورتیکه سبک مدرن نسبت به سبک کلاسیک ظریف کاری های کمتری را شامل می‌شود و این خود دلیل اصلی این موضوع است که تولید، ساخت و اجرای کابینت مدرن زمان کمتری نسبت به طراحی آشپزخانه کلاسیک دربر می‌گیرد. اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت یک ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت آشپزخانه مطبخ دار بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس فرامید
گالری تصاویر کابینت فرامیددکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
اکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت فوق برجستهکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.